Ausschreibung: Tragbare Computer - RO-Bucureti Tragbare Computer Dokument Nr...: 654986-2022 (ID: 2022112509210630455) Veröffentlicht: 25.11.2022 * RO-Bucureti: Tragbare Computer 2022/S 228/2022 654986 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Universitatea din Bucuresti Nationale Identifikationsnummer: 4505502 Postanschrift: Strada: Panduri, nr. 90 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 050663 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Cristinel Simion Sandu E-Mail: [6]cristi.sandu@achizitii.unibuc.ro Telefon: +40 213077347 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.unibuc.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100160081 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Universitate I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: LAPTOP - Acord cadru 18 luni Referenznummer der Bekanntmachung: 4505502_2022_PAAPD1375393 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30213100 Tragbare Computer II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Echipamentele de tip LAPTOP sunt necesare activitilor didactice i administrative pentru personalul din cadrul Universitii din Bucureti. Cantitatea maxim estimat este de LOT 1 - 100 buci, LOT 2 - 300 buci. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 17 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 269 200.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 2 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 2 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LAPTOP LOT 2 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213100 Tragbare Computer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea din Bucureti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Se urmrete achiziionarea a 300 de buci de echipamente de tip Laptop necesare activitilor didactice i administrative pentru personalul din cadrul Universitii. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Memorie RAM instalata / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Unitate stocare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Tip processor / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 638 900.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 18 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LAPTOP LOT 1 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213100 Tragbare Computer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Universitatea din Bucureti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Se urmrete achiziionarea a 1oo de buci de echipamente de tip Laptop necesare activitilor didactice i administrative pentru personalul din cadrul Universitii. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Memorie RAM instalata / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Garanie / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Unitate stocare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Tip processor / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 630 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 18 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori NU trebuie s se regseasc în situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016. Ofertantii, tertii sustinatori, particpani la procedura vor depune o declaraie conform art. 60 din Legea 98/2016 odata cu DUAE. În acest sens, se va completa Formularul nr. 4. Operatorii economici participani au obligatia completrii i prezentrii iniiale a DUAE de ctre ofertani/candidai (inclusiv pentru asociai/teri susintori) ca prima dovad a neîncadrarii în situaiile de excludere i a îndeplinirii cerinelor de capacitate. Ofertantul clasat pe locul I dup aplicarea criteriului de atribuire va face dovada neîncadrrii în situaiile de excludere, prin prezentarea, la solicitarea autoritatii contractante, a urmtoarelor informaii i documente: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentrii; cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul emis de ONRC / actul constitutiv, valabil la momentul prezentarii. În cazul ofertelor depuse de persoane juridice straine, acestea vor prezenta orice documente edificatoare, în conformitate cu cerinele legale din ara în care este stabilit operatorul economic. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante sunt: 1.Marian Preda (Rector) 2.Lucian-Ion Ciolan (Prorector) 3.Simona Nely Gherghina(Prorector) 4.Mariana Carmen Chifiriuc(Prorector) 5.Magdalena Iordache-Platis(Prorector) 6.Valentin-Sorin Costreie(Prorector) 7.Bogdan- Costin Murgescu(Prorector) 8. Alexandru Clin Bdru (Director General Administrativ) 9.Florin Marius Ion (Director General Administrativ Adjunct) 10.Anca Ileana (Director Direcia IT&C) 11.Simion Cristinel Sandu (ef Serviciu Achiziii Publice 12.Florin Theodor Bozan ( Referent de Specialitate IT&C) 13.Marian Ancua ( ef Serviciu Infrastructur Direcia IT&C) 14.Sorin Bogdan Ion (Inginer de sistem) 15. Veronica Harghel (Referent de Specialitate) Prezentarea de documente relevante care sa dovedeasc forma de înregistrare i, dup caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu cerintele legale din tara în care este stabilit operatorul economic. Cerinta se aplica inclusiv pentru tertii sustinatori care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul unui DUAE distinct. Modalitatea de indeplinire: la termenul limita de depunere a ofertelor se va completa DUAE, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului sau orice alt document echivalent care s dovedeasc forma de înregistrare; In cazul ofertelor depuse de persoane juridice straine, acestea vor prezenta orice document edificator, in conformitate cu cerintele legale din tara in care este stabilit operatorul economic. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatPrincipalele livrari de produse similare în cel mult 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati, prin prezentarea a maximum 5 contracte cu obiect similar, cu valoarea cumulat de minimum LOT 1 315.150,00 lei fr TVA; LOT 2 819.450 lei fr TVA)Prin furnizari simlare se va înelege furnizare de computere portabile , computere personale, tablete PC i accesorii ale acestora. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Ofertanii vor prezenta maximum 5 contracte de furnizri similare realizate în ultimii 3 ani calculai retroactiv fata de termenul limita de depunere al ofertei cu valoare cumulat de cel puin 100% din valoarea maxim estimat a celui mai mare contract subsecvent (Prag minim LOT 1 315.150,00 lei fr TVA; LOT 2 819.450 lei fr TVA)Se completeaza DUAE, urmand ca operatorul economic clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire /lot sa prezinte la solicitarea Autoritatii contractante contracte insotite de procese-verbale de rceptie/ document constatator/recomandri etc.) sau orice alte documente similare i edificatoare pentru informaiile declarate in DUAE conform Art 196 alin (2) din Legea 98/2016 Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wird durchgeführt Zusätzliche Angaben zur elektronischen Auktion: Autoritatea contractant va utiliza etapa suplimentar de licitaie electronic in vederea reofertarii pretului, aceasta se va desfasura intr-o singura etapa. Nu se va utiliza pasul de licitare. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va începe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica. Durata unei runde: 1 (una) zi. Autoritatea contractanta va utiliza etapa de licitaie electronic cu respectarea prevederilor art. 131-138 din Legea 98/2016. IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 09/01/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 09/04/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 09/01/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 22/11/2022 References 6. mailto:cristi.sandu@achizitii.unibuc.ro?subject=TED 7. http://www.unibuc.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100160081 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de