Ausschreibung: Elektrizität - HR-Samobor Elektrizität Dokument Nr...: 476415-2022 (ID: 2022090209110737504) Veröffentlicht: 02.09.2022 * HR-Samobor: Elektrizität 2022/S 169/2022 476415 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: GRAD SAMOBOR Nationale Identifikationsnummer: 33544271925 Postanschrift: TRG KRALJA TOMISLAVA 5 Ort: SAMOBOR NUTS-Code: HR065 Zagrebaka upanija Postleitzahl: 10430 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Lovorka Vlahovi E-Mail: [6]lovorka.vlahovic@samobor.hr Telefon: +385 13378121 Fax: +385 13378113 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.samobor.hr Adresse des Beschafferprofils: [8]www.samobor.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0034384 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: NABAVA ELEKTRINE ENERGIJE ZA ZGRADE Referenznummer der Bekanntmachung: 2-VV-22-4 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 09310000 Elektrizität II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Nabave opskrbe elektrinom energijom. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 9 000 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 09310000 Elektrizität II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR065 Zagrebaka upanija Hauptort der Ausführung: Republika Hrvatska, Samobor II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Nabave opskrbe elektrinom energijom. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Elektrina energija iz obnovljivih izvora / Gewichtung: 10 bodova Preis - Gewichtung: 90 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 9 000 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 4.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana Za potrebe dokazivanja sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarski subjekt ne moe dokazivati oslanjanjem na druge subjekte ili podugovaratelja Nain dokazivanja: Za potrebe utvrivanja okolnosti iz toke 4.1. gospodarski subjekt u ponudi kao preliminarni dokaz dostavlja ispunjeni ESPD obrazac, Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak ? (alfa): Opi navod za sve kriterije za odabir. Dostava auriranih popratnih dokumenata Naruitelj je obvezan od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatraiti dostavu auriranih popratnih dokumenata, u primjerenom roku, ne kraem od pet dana, raunajui od dana slanja zahtjeva putem EOJN RH, osim ako ve posjeduje te dokumente, pri emu se sukladno l. 20. st. 3. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave smatra da naruitelj posjeduje aurirane popratne dokumente ako istima ima izravan pristup elektronikim sredstvima komunikacije putem besplatne nacionalne baze podataka na jeziku iz l. 280. st. 2. ZJN 2016 ili putem EOJN RH. Traeni dokaz: - Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajueg registra koji se vodi u dravi lanici njegova poslovnog nastana. Navedeni dokumenti ne smiju biti stariji od dana poetka postupka javne nabave. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarski subjekt ne moe dokazivati oslanjanjem na druge subjekte ili podugovaratelja III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Sastavni dio dokumentacije o nabavi je prijedlog okvirnog sporazuma u kojem su definirani svi uvjeti za izvrenje okvirnog sporazum, a koji e se zakljuit u pisanom obliku s gospodarskim subjektom ija e ponuda biti odabrana kao najpovoljnija u skladu s kriterijem za odabir i traenim uvjetima iz Dokumentacije, najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana izvrnosti odluke o odabiru odnosno pribavljanja suglasnosti. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 10:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/11/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 10:00 Ort: Grad Samobor, Trg kralja Tomislava br. 5., 10 430 Samobor u sobi 114., gradska vijenica. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Pravo na albu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje odreenog okvirnog sporazuma i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti tetu od navodnoga krenja subjektivnih prava. Pravo na albu ima i sredinje tijelo dravne uprave nadleno za politiku javne nabave i nadleno dravno odvjetnitvo. Sukladno lanku 406. ZJN 2016 alba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana: - objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi, - objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka, - objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije, - otvaranja ponuda u odnosu na proputanje naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda, - primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja. alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. alba se izjavljuje u pisanom obliku Dravnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaka cesta 43/IV, 10000 Zagreb na nain propisan lankom 405. ZJN 2016. alitelj je obvezan primjerak albe dostaviti naruitelju u roku za albu. U albenim postupcima pred Dravnom komisijom alba se moe dostaviti elektronikim sredstvima komunikacije putem sustava e-alba sukladno Pravilniku o elektronikoj albi u javnoj nabavi (Narodne novine 101/17). U sluaju da je izjavljena alba, Naruitelj e postupiti u skladu s odredbama lanaka 416. i 419. ZJN 2016. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:lovorka.vlahovic@samobor.hr?subject=TED 7. http://www.samobor.hr/ 8. http://www.samobor.hr/ 9. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0034384 10. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 12. http://www.dkom.hr/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de