Ausschreibung: Reinigungsmittel - RO-Tulcea Reinigungsmittel Dokument Nr...: 476388-2022 (ID: 2022090209110037482) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Tulcea: Reinigungsmittel 2022/S 169/2022 476388 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea Nationale Identifikationsnummer: 4026712 Postanschrift: Strada: 1848, nr. 32 Ort: Tulcea NUTS-Code: RO225 Tulcea Postleitzahl: 820195 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Victoria Gheba E-Mail: [6]achizitiitl@yahoo.ro Telefon: +40 240532350 Fax: +40 0240532274 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitaltulcea.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154920 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: PRODUSE DE CURATENIE Referenznummer der Bekanntmachung: 4026712_2022_PAAPD1330855 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39830000 Reinigungsmittel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de produse de curatenie necesare desfasurarea activitatii spitalicesti. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent precum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. Autoritatea contractant va rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificri în a 10-a zi înainte de data si ora limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numrul de zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 32 796 842.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 23 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Hartie igienica Jumbo Los-Nr.: 23 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 12,000.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 156 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sampon antiparazitar Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 3,000.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 39 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lavete umede Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 60,800.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 790 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Perie WC cu suport Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 6,440.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 83 720.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Crema/pasta de curatat Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 3,588.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 46 644.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Solutie de geamuri Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=6,000.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 78 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lavete microfibra Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 484,272.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 295 536.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Matura din plastic Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 3,645.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 47 385.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mop din microfibra universal Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 1,624,522.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 21 118 786.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Detergent dezinfectant pentru toalete/ alte suprafete Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 7,200.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 93 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Solutie pentru indepartarea petelor de pe rufe colorate si albe Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 220.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 860.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Coada din aluminiu pentru mopuri Los-Nr.: 21 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 28,785.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 374 205.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Matura sorg Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 3,390.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 44 070.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Manusi menaj Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 6,380.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 82 940.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Solutie antimucegai Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea . II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 2,340.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 30 420.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Dispozitiv pentru spalat geamuri Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 4,180.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 54 340.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sapun lichid pentru nou-nascuti Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 5,768.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 74 984.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Detergent lichid pentru vase Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 4,560.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 59 280.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Suport pentru mopuri cu urechi Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 62,040.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 806 520.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Faras metalic Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=3,040.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 39 520.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Carucior de curatenie cu 2 galeti si storcator pentru mop Los-Nr.: 22 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENA TULCEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 117,800.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 531 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Faras PVC cu coada Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: magazia de materiale sanitare a Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea din Str. 1848, nr.32, Tulcea. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Estimarile cantitatilor minime si maxime ale Acordului-Cadru si ale Contractelor Subsecvente sunt prevazute in caietul de sarcini. Valoarea estimat a celui mai mare contract subsecvent este de 4,320lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 56 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lavete uscate Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39830000 Reinigungsmittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO225 Tulcea Hauptort der Ausführung: Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de Produse de curatenie necesare bunei desfasurari a activitatii medicale a Spitalului Judeean de Urgen Tulcea. Cantitatile minime acord cadru precum si Cantitatile maxime ale acordurilor cadru sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime contract subsecvent prcum si Cantitatile maxime ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Caietul de sarcini. La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori economici. Valoarea celui mai mare contract subsecvent= 68,544.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 891 072.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben - Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completare DUAE pot fi: 1.Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.)- in termen la momentul prezentarii; 2. Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.59-60 privind achizitiile publice; art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare 4. Alte documente edificatoare, dupa caz. Se va completa DUAE de catre operatotii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de ofertantii clasati pe primele trei locuri in clasamentul final si aplicarea criteriului de atribuire. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: DR. NASTASESCU TUDOR ION- MANAGER AS. Armeanu Lavinia Madalina- DIR. INGRIJIRI EC. MIRESCU MARIAN- DIR.FINANCIAR -CONTABIL JR. MANOLE VALENTIN- Sef serviciu Juridic-R.U.N.O.S. EC. GHEBA VICTORIA - Director Administrativ. DR. MOLCEANU ELENA- DIRECTOR MEDICAL Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.60, art.164,165,167 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completare DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul final. Neindeplinirea cerintei, nedepunerea DUAE pentru toti participantii la procedura odata cu oferta, atrage respingerea acesteia ca inacceptabila (cnf.art.137 alin.2 lit.b din HG 395/2016 cu completarile si modificarile ulterioare). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea/partile din contract pe care o/le va realiza. Documentele prezentate in alta limba, decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata La solicitarea autoritatii contractante ofertantii straini clasati pe primele 3 locuri in clasamentul final vor prezenta toate documentele solicitate prin documentatia de atribuire traduse in limba romana de traducatori autorizati. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura la atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa doveadeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea de indeplinire: Completare DUAE, urmand ca documentul justificativ respectiv certificatul ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, urmeaza a fi prezentate solicitarea autoritatii contractante, de ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul final. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,3,4,5,6,7,8,9Proportia de subcontractareIn baza art.179 lit.k din Legea 98/2016, Ofertantul (operatorul economic individual sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) ce depune oferta trebuie sa prezinte informatiile cu privire la subcontractanti in DUAE. In cazul in care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractanului/subcontractantilor pentru a indeplini criteriile de calificare, se va prezenta propriul sau DUAE impreuna cu un DUAE separat care cuprinde informatiile relevante pentru fiecare dintre entitatile pe care se bazeaza, completat si semnat in mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Subcontractantii precizeaza in DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le indeplineste mentionand denumirea si datele de contact, partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite, valoarea la care se ridica partea/partile respective, precum si acordul subcontractantilor cu privire la aceste aspecte, reprezentanii legali. Daca prin subcontractant nu se indeplineste o cerinta de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar in scopul demonstrarii neincadrarii in motivele de excludere. AC poate respinge subcontractanul propus daca acesta nu indeplineste cerintele de calificare privind capacitatea sau se incadreaza printre motivele de excludere si solicita ofertantului o singura data inlocuirea acestuia si prezentarea unui alt subcontractant. Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,3,4,5,6,7,8,9Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiIn baza Art. 200, alin. (1) din Legea 98/2016, Ofertantii (operatori economici individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) ce depun oferte trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform SR ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT , conform art. 200 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: La solicitarea expresa a autoritatii contractante si in aplicarea prevederilor art.196 din Legea 98/2016 transmisa ca urmare a finalizarii procesului de evaluare si intocmirea clasamentului final al ofertelor admisibile si aplicarea criteriului de atribuire, ofertantii (operatorii economicii individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) aflati pe primele 3 locuri vor demonstra indeplinirea cerintei minimime privind criteriile de calificare si vor prezenta documente care sa probeze toate afirmatiile incluse in DUAE (raspuns) rubrica "Proportia de subcontractare".Odata cu DUAE, se vor depune urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. La solicitarea expresa a autoritatii contractante si in aplicarea prevederilor art. 196 din legea 98/2016 transmisa ca urmare a finalizarii procesului de evaluare, ofertantii (operatorii economici individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) aflati pe primele 3 locuri in clasamentul final, vor demostra indeplinirea cerintei minime prin prezentarea dovezii implementarii sistemului de management al calitatii conform SR ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT . Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 03/02/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 03/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Potrivit prevederilor art.193 din Legea 98/2016, este OBLIGATORIE completarea DUAE pentru toti participantii la procedura (ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti). Interactiunea cu ofertantii, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfasura dupa urmatoarele reguli: pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesar ca operatorii economici sa detina/instaleze pe statia de lucru, aplicatia care perimite verificarea semnaturii electronice si vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor inregistra in SEAP ([10]www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din HG nr. 395/2016 si vor transmite solicitarile avand in vedere termenele de raspuns ale AC prevazute la art.160-161 din Legea 98/2016 precum si modelul de solicitare ce se regaseste in "Formulare si modele de documente". Castigatorii vor fi desemnati prin aplicarea criteriului de atribuire Pretul cel mai scazut . Clasamentul ofertelor va fi stabilit numai prin compararea valorii totale, fr TVA, prezentate în cadrul ofertelor admisibile. Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte au valoare egala a propunerii financiare si sunt clasate pe acelasi loc, in vederea departajarii ,autoritatea contractanta, va solicita noi propuneri financiare acestora, fara ca acest lucru sa afecteze pozitiile superioare din clasament. Potrivit art.215 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta informeaza fiecare ofertant cu privire la deciziile luate in ceea ce priveste rezultatul procedurii, respectiv atribuirea/incheierea acordului cadru, inclusiv cu privire la motivele care stau la baza oricarei decizii de a nu incheia un acord-cadru ori de a relua procedura de atribuire, cat mai curand posibil, dar nu mai tarziu de 3 zile de la emiterea deciziilor respective. Orice comunicare, solicitare, informare, notificare si alte asemenea sunt transmise in scris, prin mijloace electronice de comunicare sau, ca exceptie, prin alte mijloace decat cele electronice. Avand in vedere ca acordul cadru se va incheia cu 3 operatori economici, contractele subsecvente se vor incheia astfel: In situatia in care Furnizorul clasat pe locul 1, declara ca nu mai are capacitatea de a-si asuma obligatiile contractului/contractelor subsecvent/subsecvente, total sau partial, pentru prestarea serviciului ce face obiectul prezentei proceduri, autoritatea contractanta va solicita Furnizorului clasat pe locul 2 semnarea contractului/contractelor subsecvent/subsecvente aferenta serviciului partial sau total. In situatia in care Furnizorul clasat pe locul 2, declara ca nu mai are capacitatea de a-si asuma obligatiile contractului/contractelor subsecvent/subsecvente total sau partial, pentru prestarea serviciului ce face obiectul prezentei proceduri, autoritatea contractanta va solicita Furnizorului clasat pe locul 3 semnarea contractului/contractelor subsecvent/subsecvente aferente serviciului partial sau total. Oferta va trebui semnata cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. Daca semnatura electronica extinsa nu apartine reprezentantului legal din partea ofertantului, acesta are obligatia de a transmite odata cu oferta si imputernicirea persoanei care a semnat documentele ofertei cu semnatura electronica extinsa. In acest sens, informatiile legate de aceasta persoana vor fi precizate la nivelul DUAE la partea a II-a, litera B Informaii privind reprezentanii operatorului economic. Documentele emise în alt limb decât român trebuie s fie însoite de traducerea autorizat în limba român. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestarePrecizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestarePrecizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare. Conform Legii nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartiment Juridic Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea Postanschrift: Strada 1848, nr.32 Ort: Tulcea Postleitzahl: 820195 Land: Rumänien E-Mail: [13]achizitiitl@yahoo.ro Telefon: +40 240532350 Fax: +40 240532274 Internet-Adresse: [14]www.SpitalTulcea.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/08/2022 References 6. mailto:achizitiitl@yahoo.ro?subject=TED 7. http://www.spitaltulcea.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154920 10. http://www.elicitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. mailto:achizitiitl@yahoo.ro?subject=TED 14. http://www.SpitalTulcea.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de