Ausschreibung: Laborreagenzien - RO-Jimbolia Laborreagenzien Dokument Nr...: 476364-2022 (ID: 2022090209104837444) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Jimbolia: Laborreagenzien 2022/S 169/2022 476364 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA Nationale Identifikationsnummer: 2502771 Postanschrift: Strada: CONTELE CSEKONICS, nr. 4 Ort: Jimbolia NUTS-Code: RO424 Timi Postleitzahl: 305400 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): DANIELA CIRLIG E-Mail: [6]office@spitaluljimbolia.ro Telefon: +40 256360655 Fax: +40 256360682 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitaluljimbolia.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154893 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: SPITAL PUBLIC LOCAL I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 Referenznummer der Bekanntmachung: 2502771_2022_PAAPD1370388 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696500 Laborreagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 918 707.54 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 7 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 7 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor automat de biochimie Mindray BS-800 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 485 984.92 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor automat de imunologie Mindray CL-2000 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 565 183.44 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor de urina automat LabUMat 2 & UriSed 3 PRO Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 132 841.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor automat de coagulare ACL Elite Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 145 316.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor automat de hematologie Mindray BC-6200 Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 447 781.98 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor automat electroforeza Genio S Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 31 608.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizor automat de imunologie TOSOH AIA 2000 Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare reactivi, substane i materiale consumabile pentru laboratorul de analize medicale 2022 - 2024 , conform cerintelor din Caietul de sarcini, iar cantitatile minime si maxime/ acord cadru se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 109 992.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Acord cadru cu minim 3 operatori economici. Frecventa contractelor subsecvente este de 3 luni. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta nr. 1: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii NU trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165 i 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea de indeplinire: se va completa DUAE de catre ofertanti (inclusiv de catre asociati/subcontractanti/terti sustinatori) participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la data prezentarii. Pentru respectarea prevederilor art. 165 alin. (2), din Legea 98/2016, operatorul economic prezint pentru sediul principal documente din care s reias neîncadrarea în prevederile art. 165 alin. (1), iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere (conform art. 165, alin. 3 din Legea 98/2016) privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstraza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (evitarea conflictului de interese), cu mentionarea persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, precum si a celor implicate in elaborarea documentatiei de atribuire si derularea procedurii. Modalitatea de indeplinire: se va completa Formularul nr. 2 de catre toti ofertantii (inclusiv de catre asociati/subcontractanti/terti sustinatori) participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor si se va depune in SEAP odata cu depunerea DUAE, pana la data limita de depunere a ofertelor, semnat cu semnatura electronica extinsa. Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, cele cu putere de reprezentare din partea furnizorului de servicii auxiliare precum si cele implicate in procedur din partea acestuia din urma, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Cîrlig Daniela Manager-aprobare procedura Sima Ctlina Director financiar contabil,alocare fonduri, plata Oancea Florina Medic primar medicina de laborator, intocmire caiet de sarcini, presedinte comisie de evaluare Salamon Mihaiela Asistent med.princ.laborator,ef, membru de rezerv în comisia de evaluare Todor Isabella Maria Jurist,avizare documentatie achizitii Ciocirescu Gabriela Referent achizitii publice,intocmire documentatie,membru comisie evaluare Dutc Alexandra-Denisa Economist, membru comisie evaluare Huiet Claudia Roxana Expert achizitii publice, serviciu consultanta achizitii publice SC AVIATECH CONSULT SRL Not: 1. Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. 2. Se vor depune, odat cu DUAE, urmtoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere, dup caz. Cerinta nr. 1 Operatorii economici care depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu cerintele legale din tara in care este stabilit operatorul economic din care sa reiasa faptul ca operatorul economic este legal constituit, nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii sale precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertanti clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE sunt: - Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Certificatul Constatator trebuie sa contina informatii reale/actuale la data prezentarii acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator. - Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Toate documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: Cerinta se aplic inclusiv pentru subcontractantii care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul unui DUAE distinct. Cerinta nr. 2 Operatorii economici vor depune Aviz de functionare pentru activitatile de comercializare, distributie dispozitive medicale emis de ANMDM in conformitate cu art. 926 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, inclusiv Anexa din care sa reiasa ca ofertantul este distribuitor al producatorilor produselor ofertate pentru fiecare lot in parte. Modalitate prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv documentele echivalente, emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/04/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Membrii comisiei de evaluare si expertul extern cooptat Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Documentaia va fi descrcat de pe site-ul [10]www.sicap-prod.e-licitatie.ro. Solicitarile de clarificari formulate de catre operatorii economici se vor depune in SEAP si rspunsurile la solicitrile de clarificri sau formulate de autoritatea contractant/decizii CNSC/contestaii/note de informare/msuri de remediere vor fi postate pe site-ul [11]www.sicap-prod.e-licitatie.ro rubrica Documentaii/clarificri/decizii, precum i prin publicare de erate. Daca doua sau mai multe oferte au o valoare totala egala a propunerii financiare si sunt clasate pe primul loc, in vederea departajarii, autoritatea contractant va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Oferta admisibila cu cel mai scazut pret va fi declarata castigatoare. Note: Propunerea tehnica si propunerea financiara, precum si documentele de calificare solicitate in sustinerea DUAE se vor depune in SICAP in format pdf sau word sau excel, separate, semnate cu semnatura electronica extinsa, bazat pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. Operatorii economici au obligatia de a mentiona care dintre informatiile din cadrul ofertei sale sunt confidentiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, potrivit legii. Orice stersatura, adaugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar daca sunt vizate de catre persoana/persoanele autorizata/autorizate sa semneze oferta. Atentie! Toate documentele/ofertele depuse pe SEAP trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica extinsa. Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. În cazul în care ofertantul/candidatul demonstreaz îndeplinirea criteriilor referitoare la situaia economic i financiar ori privind capacitatea tehnic i profesional bazându-se pe capacitile altor entiti, invocând, dup caz, susinerea unui ter, DUAE, împreun cu angajamentul de susinere, trebuie s fie completat separat i de ctre terul/terii susintor (i) pe a cror capacitate se bazeaz ofertantul/ candidatul. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform art. 8 din Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac în materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:office@spitaluljimbolia.ro?subject=TED 7. http://www.spitaluljimbolia.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154893 10. http://www.sicap-prod.e-licitatie.ro/ 11. http://www.sicap-prod.e-licitatie.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de