Ausschreibung: Medizinische Gase - RO-Cluj-Napoca Medizinische Gase Dokument Nr...: 476325-2022 (ID: 2022090209103337420) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Cluj-Napoca: Medizinische Gase 2022/S 169/2022 476325 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: INSTITUTUL INIMII DE URGENTA PENTRU BOLI CARDIOVASCULARE"Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca Nationale Identifikationsnummer: 4617719 Postanschrift: Strada: Moilor, nr. 19-21 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400001 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): LUCRETIA CRUCITA LOBODA E-Mail: [6]achizitii@institutulinimii.ro Telefon: +40 264599502 Fax: +40 0264599503 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.institutulinimii.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154886 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Oxigen medicinal lichefiat, oxigen medicinal gazos, protoxid de azot medical, bioxid de carbon medical, oxid nitric i a soluiilor tehnice aferente livrrii Referenznummer der Bekanntmachung: 9985 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 24111500 Medizinische Gase II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Prezenta strategie de contractare se realizeaza in scopul achizitionarii de Oxigen medicinal lichefiat, oxigen medicinal gazos, protoxid de azot medical, bioxid de carbon medical, oxid nitric i a soluiilor tehnice aferente livrriisi a incheierii unui acord cadru/ contract subsecvent cu o durata de 24 luni pentru asigurarea actului medical in vederea tratarii eficiente a bolnavilor. Se dorete achiziionarea de Oxigen medicinal lichefiat, oxigen medicinal gazos, protoxid de azot medical, bioxid de carbon medical, oxid nitric i a soluiilor tehnice aferente livrrii în vederea asigurrii condiiilor optime necesare actului medical de calitate . Nota:Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor va fi : in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 423 723.24 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 4 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 4 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OXIGEN SI SERVICII ANEXE AFERENTE LIVRARII OXIGENULUI Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111500 Medizinische Gase II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Cluj-Napoca str. Motilor 19-21 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatile minime si maxime, precum si valorile minime si maxime atat ale acordurilor cadru cat si ale contractelor subsecvente sunt mentionate in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 617 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: GAZE MEDICINALE I SERVICII ANEXE AFERENTE LIVRRII ACESTORA Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111500 Medizinische Gase II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Cluj-Napoca str. Motilor 19-21 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatile minime si maxime, precum si valorile minime si maxime atat ale acordurilor cadru cat si ale contractelor subsecvente sunt mentionate in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 462 009.24 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: GAZE TEHNICE Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111500 Medizinische Gase II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Cluj-Napoca str. Motilor 19-21 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatile minime si maxime, precum si valorile minime si maxime atat ale acordurilor cadru cat si ale contractelor subsecvente sunt mentionate in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 914.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OXID NITRIC (10kg/butelie) Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111500 Medizinische Gase II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Cluj-Napoca str. Motilor 19-21 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatile minime si maxime, precum si valorile minime si maxime atat ale acordurilor cadru cat si ale contractelor subsecvente sunt mentionate in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 336 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: I.Ofertanii, ofertanii asociai, terii susintori i subcontractanii NU trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la Art. 164, 165, 167; din Legea nr. 98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea entitii contractante, doar de ctre ofertanii declarati castigatori in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Aceste documente pot fi: 1. Pentru sediul principal certificate fiscale cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, se va prezenta o declaraie pe propria rspundere 2. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; 3. Dup caz, documente prin care se demonstreaz faptul c operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. 165 alin. (3) , din Legea nr. 98/2016 privind achiziiile publice 4. Alte documente edificatoare, dupa caz 2.Ofertanii, ofertanii asociai, terii susintori i subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: Se va prezenta Declaraia privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016. Declaraia se va prezenta odata cu DUAE de catre toti participanii la procedura de atribuire (ofertant,ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele cu funcie de decizie din cadrul entitatii contractante implicate în procedura de achiziie publica sunt: jr.Florin Crisan manager, ec Isabela Luca dir.fin.contabil; ec.Lucretia Loboda ec. comp.achizitii publice; ec.Romina Rosu ec. comp.achizitii publice; ec.Ramona Biris Compartiment tehnic; jr. Ioana Dan Consilier Juridic Atentionari speciale: 1. Nedepunerea DUAE odat cu oferta (inclusiv pentru asociat/ter susintor/subcontractant) atrage respingerea acesteia ca inacceptabil. 2. Se vor depune, odat cu DUAE, urmtoarele documente: angajamentul ferm al terului susintor din care rezult modul efectiv în care se va materializa susinerea acestuia, a acordului de subcontractare i/sau a acordului de asociere, dup caz. Nedepunerea acestora odat cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificri pentru eventualele inadvertene de form ale informaiilor cuprinse în seciunile DUAE, atât ale ofertantului, cât i ale subcontractantului/ terului susintor, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfurarea corespunztoare a procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include si obiectul achizitiei..Acestea urmeaz a fi prezentate, la solicitarea entitatii contractante, doar de ctre ofertantii clasati pe primele 3 (trei) locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. In cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire, sau exista terti sustinatori sau subcontractanti indeplinirea cerintei se demonstreaza de fiecare operator economic in parte. Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice /fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta obligatorie: Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente echivalente emise in tara de rezidenta care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie actuale/reale la data depunerii documentului. Nota:Potrivit prevederilor art.193 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va accepta in cadrul ofertelor DUAE (Documentul Unic de Achizitie European) in locul documentelor solicitate in vederea demonstrarii cerintelor de calificare, inclusiv a capacitatii de exercitare, ca dovada preliminara. (instructiuni privind completarea DUAE sunt disponibile la adresa [10]www.e-licitatie.ro). III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4Utilaje, instalatii si echipament tehnicFurnizorul trebuie s fac dovada c deine autovehicule autorizate pentru transport oxigen medicinal lichefiat cu dimensiuni asemntoare,precizm c accesul în curte este posibil numai cu autovehicule de transport cu dimensiuni reduse, ca atare solicitm în mod obligatoriu prezena ofertantului pentru a vedea amplasamentul stocatorului. Loturile: 1,2,3,4Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiDovada implementrii sistemelor de management:1. ISO 13485:2003 - Sistemul de management al calitii pentru realizare instalaii i service pentru reele de gaze medicale, instalare, service i suport tehnic pentru sistemele de distribuie centralizat a gazelor medicale.2. ISO 9001 sau echivalent. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va prezenta o list cu autovehiculele autorizate pentru transport de oxigen medicinal lichefiat cu numrul i dimensiunile acestora. Lista cu autovehicule va face parte integrant din propunerea tehnic. Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 5 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 03/01/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 03/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Solicitari de clarificari/Intrebari/Comunicari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea Solicitare clarificare/raspuns la solicitarea de clarificare/clarificare, din cadrul anuntului de participare. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea Solicitare clarificare/raspuns la solicitarea de clarificare/clarificare. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Solicitare clarificare/raspuns la solicitarea de clarificare/clarificare), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente fisiere distincte semnate electronic. În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractant solicit ofertanilor o nou propunere financiar, iar contractul va fi atribuit ofertantului a crui nou propunere financiar are preul cel mai sczut - Pretul va fi ofertat in conformitate cu Formularul de oferta + centralizator de preturi. - Pretul unitar si pretul total vor fi ofertate cu doua zecimale. In situatia in care ofertantii clasati pe locul II, vor avea oferte egale de pret, li se vor solicita noi oferte de pret pentru departajare, ofertantul clasat pe locul I (loc superior) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul II pentru care ei reoferteaza. Solicitarea de reofertare se va transmite in SEAP, la Rubrica CLARIFICARI, la care operatorul economic va raspunde online, in SEAP. In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste documentele de calificare, propunerea tehnica si propunerea financiara, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari operatorilor economici,respectand prevederile art.92/Legea 98/2016 si art.134/HG 395/2016. - Contractele subsecvente se vor încheia in functie de necesitati si de bugetul alocat. Autoritatea contractanta va continua procedura de atribuire, chiar daca va exista doar un singur operator economic cu oferta admisibila, si va incheia acordul cadru doar cu acel operator economic. - In cazul in care operatorul economic semnatar al unui contract subsecvent la acordul-cadru nu isi onoreaza obligatiile contractuale,autoritatea contractanta are dreptul de a incheia contract subsecvent la acordul-cadru, cu operatorul economic clasat pe urmatorul loc, dupa ce, in prealabil acel operator economic a fost consultat. - Ofertantul îsi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original si/sau copie în vederea participarii la procedura. În cazul în care ofertantul declarat castigator nu îsi onoreaza comenzile, în termenul stabilit prin contractul subsecvent, autoritatea contractanta are dreptul de a rezilia total sau partial contractul de furnizare pentru produsele care fac obiectul acestuia si vom intocmi,conform art. 166 din HG395/2016, documentul constatator pe care il vom publica in SICAP, prin care vom mentiona ca nu si-a indeplinit obligatiile contractuale fata de unitatea noastra, iar pe viitor, in situatia neindeplinirii obligatiilor contractuale, excluderea dintro procedura pentru atribuirea unui contract de achizitie publica. Livrarea produselor Furnizorul are obligaia s respecte condiiile de livrare, instalare, montare i transport prevzute în caietul de sarcini i în prezentul contract. Certificarea de ctre achizitor a faptului c produsele au fost livrate parial sau total se face prin semnarea de primire de ctre reprezentantul autorizat al acestuia pe documentele emise de furnizor pentru livrare. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: conform art 8 din Legea 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:achizitii@institutulinimii.ro?subject=TED 7. http://www.institutulinimii.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154886 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de