Ausschreibung: Medizinische Verbrauchsartikel - RO-Braov Medizinische Verbrauchsartikel Dokument Nr...: 476152-2022 (ID: 2022090209093937238) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Braov: Medizinische Verbrauchsartikel 2022/S 169/2022 476152 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov Nationale Identifikationsnummer: 4443183 Postanschrift: Strada: Gheorghe Baritiu , nr. 36 Ort: Brasov NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 500026 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): SIMONA MEREUTA E-Mail: [6]achizitii@maternitatea.ro Telefon: +40 368202009 Fax: +40 368202055 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.maternitatea.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154863 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare consumabile medicale pentru protectie Referenznummer der Bekanntmachung: 4443183202213 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare consumabile medicale pentru protectie, in conformitate cu prevederile si descrierile caietului de sarcini. Prezenta documentatie cuprinde cerintele tehnice si financiare, criteriile necesare pentru a asigura potentialilor ofertanti o informare completa si corecta cu privire la modul de aplicare al procedurii, cat si a elaborarii ofertelor, in functie de cantitatea maxima a acordului cadru prevazuta in tabelul caietului de sarcini. Termenul limita pana la care operatorii pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia, este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 5 597 670.60 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für nur ein Los Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 13 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masti FFP2 fara supapa Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 6400 buc, cantit maxima acord cadru 76800 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 614 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 307200 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bonete de unica folosinta Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 25000 buc, cantit maxima acord cadru 221200 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 176 960.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 88480 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ochelari medicali de protectie Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 30 buc, cantit maxima acord cadru 2934 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 44 010.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 22005 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bonete tip cagula unica folosinta Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 7500 buc, cantit maxima acord cadru 43600 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 392 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 196200 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Papuci (botosi scurti) , unica folosinta Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 35000 buc, cantit maxima acord cadru 196400 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 78 560.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 98200 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masti chirurgicale cu 3 straturi, unica folosinta, cu elastic Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 50000 buc, cantit maxima acord cadru 266554 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 239 898.60 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 119943 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Viziera medicala de protectie Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 500 buc, cantit maxima acord cadru 7102 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 78 122.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 39061 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masti FFP3 cu filtru 3M in 3 segmente Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 800 buc, cantit maxima acord cadru 9600 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 336 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 168000 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Halat impermeabil ramforsat, steril, unica folosinta Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 10000 buc, cantit maxima acord cadru 71600 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 288 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 644400 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Combinezon impermeabil unica folosinta Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 2500 buc, cantit maxima acord cadru 17540 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 754 220.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 377110 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sorturi pvc, unica folosinta Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 5000 buc, cantit maxima acord cadru 55000 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 110 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 55000 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Acoperitori (botosi) lungi, unica folosinta Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 8000 buc, cantit maxima acord cadru 30700 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 276 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 138150 lei fara tva II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Halate impermeabile vizitator, unica folosinta Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: spital II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantit min 15000 buc, cantit max acord cadru 151000 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 208 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 604000 lei fara tva Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art 164, 165, 167 din Legea 98/2016 . Ofertantii, tertii sustinatori, subcontractantii, asociatii vor depune documentul DUAE, iar operatorilor economici clasati pe primele doua locuri li se vor solicita documentele justificative pentru declaratiile din acest document, in vederea probarii acestora. In cazul in care ofertantii declara in DUAE existenta subcontractori/terti sustinatori/asociati, acestia vor depune DUAE distinct, acordul incheiat cu ofertantul, proportia de subcontractare daca este cazul si declaratia de incadrare in art 59-60 din Legea 98/2016 Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care se regasesc in una din situatiile prevazute la art 164, 165 si 167 din L98/2016; In sensul verificarii prevazute la art 170 alin 1 din Legea nr 98/2016, subcontractantii completeaza declaratia pe propria raspundere in conformitate cu prevederile art 193-195 din aceeasi lege, precizand ca nu se afla in niciuna din situatiile ce atrag excluderea din procedura de atribuire. - Ofertantilor clasati pe locul I si II(deoarece acordul cadru se incheie cu 2 operatori economici) in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor,li se vor solicita, in vederea probarii celor asumate in DUAE, urmatoarele: - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidate (bugetul local si de stat) la momentul prezentarii; -cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organizatiei de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/act constitutiv; -dupa caz, documente prin care se demonstraza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art 166 alin (2), art 167 alin (2) si art 171 din Legea 98/2016; -alte documente edificatoare, dupa caz. - Ofertantii straini vor prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca lipsa datoriilor restante catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducera autorizata a acestora in limba romana. Persoanele cu functii de decizie: manager dr Preda Mircea, director financiar contabil ec Carapcea Ciprian, sef serviciu achizitii ing Mereuta Simona, sef serviciu runos-viza CFP-ec Beldean Maria, consilier juridic Cotinghiu Ioana Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca sunt legali constituiti, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, in conformitate cu notificarea nr 237/2016; Ofertantilor clasati pe locul I si II in clasamentul intermediar li se va solicita certificatul constatator emis de ONRC sau pentru ofertantii straini document echivalent emis in tara de rezidenta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie actualizate in momentul prezentarii acestuia. -Aviz de functionare emis de ANMDMR, cu evidentierea importului/distributiei de dispositive medicale, in conformitate cu art 926 din Legea 95/2006, prin mentionarea producatorului pentru produsele ofertate sau pentru ofertantii producatori -se solicita certificat de inregistrare a produselor ca dispositive medicale, emis de MS, care se va solicita ofertantilor clasati pe primele doua locuri la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Persoanele juridice straine pot prezenta documente echivalente emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitatea de indeplinire: initial completare DUAE ca apoi documentul se va solicita ofertantilor clasati pe primele doua locuri -Dovada c echipamentul respect normele europene de siguran i calitate i/ sau standardele/ reglementrile europene în domeniul medical. În acest sens va depune orice document relevant, de exemplu, declaraie de conformitate CE emis de productor sau certificate de conformitate CE valabile pentru dispozitive medicale fabricate, dupa caz, ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC revizuita. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,2,3,4,5,6,7,8,9Proportia de subcontractareCompletare DUAE Loturile: 1,10,11,12,13,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, cu certificate de autenticitatecompletare DUAE Möglicherweise geforderte Mindeststandards: In cazul in care operatorii economici declara la nivel de DUAE existenta unor subcontractanti, se va prezenta acordul de subcontractare cu mentionarea clara a obiectului subcontractarii si a proportiei de subcontractare.Se vor prezenta informatii si documente relevante în conformitate cu art. 174 din Legea 98/2016 la finalizarea evaluarii ofertelor.In cazul in care operatorul economic invoca la nivel de DUAE sustinerea unui/unor tert/terti in ceea ce priveste indeplinirea criteriilor de mai sus, odata cu angajamentul de sustinere, ofertantul/candidatul are obligatia sa prezinte documente transmise acestuia de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul/tertii sustinator/sustinatori va/vor asigura indeplinirea propriului angajament de sustinere, documente care se vor constitui anexe la respectivul angajament. - art. 182 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care exista asociati, liderul de asociere, trebuie sa precizeze partea/partile din acordul cadru care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora si sa prezinte Acordul de asociere. Operatorul economic va prezenta oferta tehnica cu descrieri ale produselor ofertate, fise tehnice de la producator, rapoarte de incercare , traduse autorizat in limba romana, fotografii, fise de catalog, certificat/declaratie de conformitate CE; In cazul in care din brosuri si fotografii nu reies caracteristicile complete ale produsului ofertat, autoritatea contractanta va solicita un esantion din fiecare produs ofertat, conform art 179 alin (l) din Legea 98/2016. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 2 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/01/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. In cazul in care operatorii au depus oferte financiare egale, li se va solicita reofertare in Seap. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:achizitii@maternitatea.ro?subject=TED 7. http://www.maternitatea.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154863 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de