Ausschreibung: Möbel - RO-Iai Möbel Dokument Nr...: 476117-2022 (ID: 2022090209093637228) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Iai: Möbel 2022/S 169/2022 476117 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI Nationale Identifikationsnummer: 4701606 Postanschrift: Strada: Mangeron Dimitrie, prof., Bld., nr. 67 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Postleitzahl: 700050 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Camelia Nistor E-Mail: [6]cnistor@tuiasi.ro Telefon: +40 232701121 Fax: +40 232216853 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.tuiasi.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154841 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: institutie de invatamant I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilier laboratoare, sali de curs si seminar, birouri Referenznummer der Bekanntmachung: 29505/24.08.2022 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39100000 Möbel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Contract de furnizare mobilier de laborator, sali de curs si seminar, birouri II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 495 602.27 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 6 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 6 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertele se vor depune fie pentru unul, fie pentru mai multe loturi II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Set mobilier Facultatea AC Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea AC, B-dul Dimitrie Mangeron, Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Scaun vizitator, fix, suprapozabil, material textil, grena (170 buc) si scaun directorial, din piele ecologica, negru (45 buc) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 15 Preis - Gewichtung: 85 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 9 185.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Scaun vizitator fix, suprapozabil, material textil grena si scaun directorial, din piele ecologica, negru Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea IEEIA, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 23, Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Scaun vizitator, fix, suprapozabil, material textil, grena (170 buc) si scaun directorial, din piele ecologica, negru (45 buc) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 15 Preis - Gewichtung: 85 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 77 596.60 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masa birou, masa laborator, masa calculator, fiset metalic Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea IEEIA, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 23, Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Masa birou (42 buc.)+masa laborator (60 buc)+Masa calculator (22 buc)+Fiset metalic (2 buc) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 15 Preis - Gewichtung: 85 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 112 677.22 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Dulapuri, cuier perete Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea IEEIA, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 23, Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Dulapuri (125 buc)+cuier perete (1 buc) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 15 Preis - Gewichtung: 85 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 112 827.64 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Seturi birou Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea IEEIA, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 23, Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Seturi birou(34 buc) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 15 Preis - Gewichtung: 85 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 48 915.81 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Scaun vizitator fix, suprapozabil, cu sezut si spatar din lemn stratificat lacuit Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea IEEIA, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 23, Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 640 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 15 Preis - Gewichtung: 85 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 134 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Loturile: 1,2,3,4,5,6 Detalii privind operatorul economic Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Lista cu persoanele ce dein funcii de decizie în autoritatea contractant: Rector Prof. univ. dr. Dan Cacaval Prorector Prof. univ. dr. Dumitru Marcel Istrate Prorector Prof. univ. dr. Maria Carmen Loghin Prorector Prof. univ. dr. Eugen Neculai Seghedin Prorector Prof. univ. dr. Irina Lungu Prorector Conf. univ. dr. Simona Caraiman Director general administrativ dr.ing.Sorin Avram Iacoban ef Serviciu Achiziii Publice ing. Radu Burac Director economic ec. Mariana Crivoi ef Birou Financiar ec. Manuela Fotea Jurist Mirela Troia Jurist Mihaela Dosoftei Decan IEEIA prof.univ.dr.ing. Marinel Costel Temneanu Prodecan IEEIA conf. dr. ing.Sebastian Ardoaei, Director Departament EN- prof.univ.dr.ing.Mihai Gavrila Director Departament UAAI-conf.dr.ing.Mihai Albu Director Departament MEME conf.dr.ing.Aduard Lunc Administrator ef IEEIA ing. Camelia Nistor 1. Neîncadrarea în prevederile art. 164 din Legea 98/2016 - se va completa DUAE de catre operatorii economici cu informaiile aferente situaiei lor, 2. Neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea 98/2016- se va completa DUAE de catre operatorii economici cu informatiile aferente situatiei lor, 3. Neîncadrarea în prevederile art. 167 din Legea 98/2016- se va completa DUAE de catre operatorii economici cu informatiile aferente situatiei lor, 4. Neîncadrarea în prevederile art. 59-60 din Legea 98/2016 - se va completa DUAE si depune declaratia conform model anexat. Încadrarea în situaia prevzut la art. 60 din Legea 98/2016 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achiziie public. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Aceste documente sunt: - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (pentru sediul principal documente din care s reias neîncadrarea în prevederile art. 165 alin (1), iar pentru sediile secundare/ punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere) valabile la momentul prezentrii; - cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, si a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv; - dup caz, documente prin care se demonstreaz faptul c operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziiile publice; - alte documente edificatoare, dup caz. Operatorii economici (ofertani/ asociai/ subcontractani/teri susintori) au obligativitatea depunerii DUAE odat cu oferta, sub sanciunea respingerii acesteia din urm ca inacceptabil conform art. 137 alin (2) lit. b) din HG nr. 395/2016. Nota: Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al terului susintor din care rezult modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. Informaii pentru persoanele juridice strine: Se va completa DUAE de ctre toi operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile ce caracterizeaz situaia lor. Persoanele juridice strine vor prezenta orice document considerat edificator din acest punct de vedere în ara de origine sau în ara în care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritile competente din ara respectiv. În cazul în care în ara de origine sau în ara în care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevzute la alin.(1) art 168 din Legea 98/2016 sau respectivele documente nu vizeaz toate situaiile prevzute la art. 164,165 si 167 autoritatea contractant va accepta o declaraie pe propria rspundere sau, dac în ara respectiv nu exist prevederi legale referitoare la declaraia pe propria rspundere, o declaraie autentic dat în faa unui notar, a unei autoriti administrative sau judiciare sau a unei asociaii profesionale care are competene în acest sens. Pentru ofertanii nerezideni se vor aplica prevederile art. 168 din Legea 98/2016. Autoritatea contractant îi rezerv dreptul de a solicita în mod direct informaii de la autoritile competente strine, în cazul în care are incertitudini în ceea ce privete existena sau inexistena unei situaii de excludere dintre cele descrise mai sus. Autoritatea Contractant va completa Formularul de integritate conform art. 5 din Legea nr. 184/2016 privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese în procedura de atribuire a contractelor de achiziie public care va sesiza eventualele conflicte de interese, urmand ca AC sa ia masurile care se impun. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Proportia de subcontractareOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si proportia de subcontractare, datele de identificare ale subcontractantilor propusi, dac acetia din urm sunt cunoscuti la momentul depunerii ofertei. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: In DUAE completat de ofertant se vor include si informatiile solicitate cu privire la subcontractanti.Subcontractantii vor completa propriul DUAE.Acordul de subcontractare va fi depus odata cu DUAE.Documentele justificative care probeaza cele asumate in angajamente/acorduri vor fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.Contractele incheiate cu subcontractantul/ subcontractantii vor fi prezentate de ofertantul castigator la semnarea contractului. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 03/03/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 03/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare, observatori ANAP - daca este cazul Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Operatorii economici pot accesa DUAE in vederea completarii la urmatorul link:[10]http://www.e-licitatie.ro/pub.Instructiuni privind completarea DUAE se regasesc accesand notificarea ANAP disponibila la adresa:[11]http://anap.gov.ro/web/notificare-privind-utilizarea-duae-in -procedurile-desfasurate-exclusiv-prin-mijloace-electronice/ Solicitarile de clarificari si ofertele se transmit doar in SEAP! Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor inregistra in SEAP([12]http://www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din HG395/2016 si vor transmite solicitarile avand in vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea 98/2016.Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediul SEAP si/sau prin intermediul email-ului pe adresa de e-mail indicata in DUAE.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, este necesar ca operatorii economici sa detina/instaleze pe statia de lucru, aplicatia care permite verificarea semnaturii electronice si vizualizarea documentelor semnate electronic(disponibile pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Dimensiunea maxima permisa a fisierelor incarcate in SEAP este de max 40MB, numarul acestora fiind nelimitat. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent" Durata contractului este compusa dintermenul de livrare la care se adauga 30 de zile pentru termenul de plata. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [14]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termen contestatie:10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat nelegal. Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.8 din Legea nr.101/2016. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:cnistor@tuiasi.ro?subject=TED 7. http://www.tuiasi.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154841 10. http://www.e-licitatie.ro/pub.Instructiuni 11. http://anap.gov.ro/web/notificare-privind-utilizarea-duae-in-procedurile-desfasurate-exclusiv-prin-mijloace-electronice/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 14. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de