Ausschreibung: Laborgeräte, optische Geräte und Präzisionsgeräte (außer Gläser) - RO-Bucureti Laborgeräte, optische Geräte und Präzisionsgeräte (außer Gläser) Dokument Nr...: 476061-2022 (ID: 2022090209092737195) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Bucureti: Laborgeräte, optische Geräte und Präzisionsgeräte (außer Gläser) 2022/S 169/2022 476061 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" Nationale Identifikationsnummer: 4316180 Postanschrift: Strada: Viilor, nr. 90 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 050159 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): George Jercan E-Mail: [6]achizitii@marius-nasta.ro Telefon: +40 756884432 Fax: +40 213373801 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.marius-nasta.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154823 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitia de 1 Echipament cu 16 module pentru detecie simultan a Mycobacterium Tuberculosis i a rezistenei la MTB/RIF Ultra i MTB/MDR-XDR - Mecanismul Financiar SEE 2014-2021 Referenznummer der Bekanntmachung: 4316180_2022_PAAPD1370320 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 38000000 Laborgeräte, optische Geräte und Präzisionsgeräte (außer Gläser) II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Autoritatea contractanta urmareste achizitionarea de 1 Echipament cu 16 module pentru detecie simultan a Mycobacterium Tuberculosis i a rezistenei la MTB/RIF Ultra i MTB/MDR-XDR, prin aplicarea unei proceduri de licitatie deschisa cu in urma careia se va incheia un contract de furnizare pe 12 de luni cu ofertantul declarat castigator. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in masura in care sunt transmise in termenul precizat. Numrul de zile pân la care se pot solicita claricri înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 466 552.10 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de 1 Echipament cu 16 module pentru detecie simultan a Mycobacterium Tuberculosis i a rezistenei la MTB/RIF Ultra i MTB/MDR-XDR. Contractul de furnizare se va incheia pe o perioada de 12 de luni, II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Garania acordat / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termenul de livrare / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Mecanismul Financiar SEE 2014-2021 Titlul programulului : Provocri în sntatea public la nivel european Titlul proiectului : Consolidarea controlului tuberculozei în România prin implementarea Strategiei WHO END TB 2016-2020 Contract finanare nr. 1698/29.04.2020 Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completare DUAE pot fi: 1.Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) - valabile la momentul prezentarii; 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.59- 60 privind achizitiile publice; art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare 4. alte documente edificatoare, dupa caz. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de catre ofertantul clasat pe primul lor in clasamentul intermediar dupa aplicarea criteriului de atribuire intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1. Mahler Beatrice MANAGER 2. Nicolae Irina DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL 3. Gina Ana Ciolan DIRECTOR MEDICAL 4. Trandafir Daniela DIRECTOR INGRIJIRI 5. Manager proiect nr.1698/29.04.2020 : Radu-Amarie Petronela 6. Achizitii publice contract nr.1698/29.04.2020 : Jercan George Ofertantii, terii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.60, art.164,165,167 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, de ctre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar dupa aplicarea criteriului de atribuire întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Neindeplinirea cerintei, nedepunerea DUAE pentru toti participantii la procedura odata cu oferta, atrage respingerea acesteia ca inacceptabila (cnf.art.137 alin.2 lit.b din HG 395/2016 cu completarile si modificarile ulterioare). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea/partile din contract pe care o/le va realiza. Documentele prezentate in alta limba, decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata. În vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale si la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit aplicarea criteriului de atribuire va prezenta: 1. Aviz de funcionare eliberat de Ministerul Sntaii in confomitate cu art. 926, Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat in vederea importului, distributiei dispozitivelor medicale ofertate, aviz în care trebuie s se regseasc productorul dispozitivelor medicale care fac obiectul achiziiei; 2. Aviz de funcionare eliberat de Ministerul Sntaii pe numele ofertantului ( inclusiv anexele), pentru reparare, verificare si punere in functiune a echipamentelor medicale in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare , in termen de valabilitate la data prezentarii, aviz în care trebuie s se regseasc autorizarea de reparare, verificare si punere in functiune a tipului de echipament ofertat III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Proportia de subcontractareIn baza art.179 lit.k din Legea 98/2016, Ofertantii (operatori economici individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) ce depun oferte trebuie sa prezinte informatiile cu privire la subcontractanti in DUAE. In cazul in care ofertantul utilizeaza capacitatilesubcontractanului/subcontractantilor pentru a indeplini criteriile de calificare, se va prezenta propriul sau DUAE impreuna cu un DUAE separat care cuprinde informatiile relevante pentru fiecare dintre entitatile pe care se bazeaza, completat si semnat in mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia. Subcontractantii precizeaza in DUAE informatiile aferente criteriilor de calificare pe care le indeplineste mentionand denumirea si datele de contact, partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite, valoarea la care se ridica partea/partile respective, precum si acordul subcontractantilor cu privire la aceste aspecte, reprezentanii legali. Daca prin subcontractant nu se indeplineste o cerinta de calificare, atunci acesta va prezenta DUAE doar in scopul demonstrarii neincadrarii in motivele de excludere. AC poate respinge subcontractanul propus daca acesta nu indeplineste cerintele de calificare privind capacitatea sau se incadreaza printre motivele de excludere si solicita ofertantului o singura data inlocuirea acestuia si prezentarea unui alt subcontractant. Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiIn baza Art. 200, alin. (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii (operatori economici individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) ce depun oferte trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform SR ISO 13485 SAU ECHIVALENT , in termen de valabilitate la momentul prezentarii acesteia. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: La solicitarea expresa a autoritatii contractante si in aplicarea prevederilor art.196 din Legea 98/2016 transmisa ca urmare a finalizarii procesului de evaluare si intocmirea clasamentului final a ofertelor admisibile si aplicarea criteriului de atribuire, Ofertantii (operatori) economici individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) aflat pe primul loc vor demonstra indeplinirea cerintei minimime privind criteriile de calificare vor prezenta documente care sa probeze toate afirmatiile incluse in DUAE (raspuns) rubrica "Proportia de subcontractare". Odata cu DUAE, se vor depune urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit dupa aplicarea criteriului de atribuire, vor prezenta ca documente justificative; dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform SR ISO 13485 sau echivalent, prin prezentarea oricarui document prin care se sustine cerinta, de exemplu: un certificat emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei: proceduri/manuale de calitate, activitate procedurala etc similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea certificarii SR EN 13485 . Ofertantii (operatori economici individuali sau operatorii economici ce participa in comun la procedura de atribuire) vor prezenta documente care sa probeze toate afirmatiile incluse in DUAE (raspuns) , in termen de valabilitate la momentul depunerii acestora. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/01/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant are dreptul s solicite noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea cu propunerea financiar cea mai mic, in conf. cu prevederile art. 139 alin (3) din HG nr. 395/2016. Eventualele noi propunerile financiare vor fi solicitate prin intermediul SEAP la sectiunea Intrebari/clarificari Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Persoana care se consider vtmat de un act al autoritii contractante poate sesiza Consiliul Naional de Soluionare a Contestaiilor în vederea anulrii actului autoritii contractante, obligrii acesteia la emiterea unui act sau la adoptarea de msuri de remediere, precum i pentru recunoaterea dreptului pretins sau a interesului legitim începând cu ziua urmtoare lurii la cunotin despre actul autoritii contractante considerat nelegal, in conformitate cu art. 8 din Legea 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:achizitii@marius-nasta.ro?subject=TED 7. http://www.marius-nasta.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154823 10. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de