Ausschreibung: Chemische Reagenzien - RO-Deva Chemische Reagenzien Dokument Nr...: 476049-2022 (ID: 2022090209090237095) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Deva: Chemische Reagenzien 2022/S 169/2022 476049 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA Nationale Identifikationsnummer: 4374385 Postanschrift: Strada: 22 Decembrie, nr. 58 Ort: Deva NUTS-Code: RO423 Hunedoara Postleitzahl: 330084 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mihaela Liliana Negrea E-Mail: [6]achizitii@spjdeva.ro Telefon: +40 254214616 Fax: +40 0254212516 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitaldeva.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154826 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE PENTRU ANALIZOR STA COMPACT SI SYSMEX -REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE PENTRU ANALIZOR VITEK 2 COMPACT Referenznummer der Bekanntmachung: 22462/17.01.2022 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696300 Chemische Reagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: ACORD CADRU REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE PENTRU ANALIZOR STA COMPACT SI SYMEX - REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOR VITEK 2 COMPACT Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 ZILE Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 4 392 685.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 3 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 3 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertele se pot depune fie pentru unul, fie pentru mai multe loturi, fie pentru toate loturile. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOR Sysmex Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 Chemische Reagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: spitalul judetean de urgenta deva 22 decembrie nr.58 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CANTITATE MIN. CONTRACT SUBSECVENT/1 LUNA-, CANT. MAX. CEL MAI MARE CONTRACT. SUBSECVENT/12 LUNI- ; CANT. MAX. ACORD CADRU/24 LUNI- II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 402 320.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOR VITEK 2 COMPACT Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 Chemische Reagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: spitalul judetean de urgenta deva 22 decembrie nr.58 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOR VITEK 2 COMPACT CANTITATE MIN. CONTRACT SUBSECVENT/1 LUNA-, CANT. MAX. CEL MAI MARE CONTRACT. SUBSECVENT/12 LUNI- CANT. MAX. ACORD CADRU/24 LUNI- II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 499 073.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZOR STA COMPACT Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696300 Chemische Reagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: spitalul judetean de urgenta deva 22 decembrie nr.58 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CANTITATE MIN. CONTRACT SUBSECVENT/1 LUNA, CANT. MAX. CEL MAI MARE CONTRACT. SUBSECVENT/12 LUNi; CANT. MAX. ACORD CADRU/24 LUNI- II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 491 291.60 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1.Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: 1. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor RESTANTE cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii; 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; 4. alte documente edificatoare, dupa caz. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , conform prevederilor art.58-63 din Legea 98/2016 sunt: Stoica Maris Emil manager interimar; Badin Ioneluta Letitia director financiar contabil ; Miron Lucian Stefan -director medical interimar.Cusniriuc Maria -Laborator analize medicale 1.Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele justificative,solicitate pentru sustinerea informatiilor din DUAE, trebuie sa fie valabile la data prezentarii lor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/01/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Se va incheia acordul-cadru cu maxim 3 operatori economici. Pentru departajarea eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat pretul egal o noua propunere financiara sub forma unei reofertari in sistem, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care reofertantii sunt pe locul 2/3 si prezinta oferte egale ca pret, modalitatea de departajare( reofertarea )nu afecteaza ofertantul mai sus clasat respectiv locurile de mai sus, pretul neputand fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv locul 2 in clasament. IN CAIETUL DE SARCINI S-AU DETALIAT CANTITATILE MINIME SI MAXIME PE FIECARE CONTRACT SUBSECVENT IN PARTE CORESPONDENT LOTULUI Ofertantii aflati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar realizat dupa evaluarea tuturor ofertelor depuse conform criteriului de atribuire precizat in anuntul de participare vor trebui sa prezinte documentele suport indicate in fisa de date achizitiei, in vederea celor asumate prin DUAE doar la solicitarea autoritatii contractante. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:achizitii@spjdeva.ro?subject=TED 7. http://www.spitaldeva.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154826 10. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de