Ausschreibung: Orthopädische Prothesen - RO-Vaslui Orthopädische Prothesen Dokument Nr...: 476031-2022 (ID: 2022090209092037167) Veröffentlicht: 02.09.2022 * RO-Vaslui: Orthopädische Prothesen 2022/S 169/2022 476031 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI Nationale Identifikationsnummer: 3551942 Postanschrift: Strada: Stefan cel Mare, nr. 233 Ort: Vaslui NUTS-Code: RO216 Vaslui Postleitzahl: 730143 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Vlad Dicu E-Mail: [6]dicuvlad@yahoo.com Telefon: +40 335411630 Fax: +40 235312111 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.sjuvaslui.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154824 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord cadru - proteze ortopedice Referenznummer der Bekanntmachung: 3551942_2022_PAAPD1370326 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33183200 Orthopädische Prothesen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul prezentei proceduri consta in achizitia de proteze ortopedice, produse necesare pentru buna desfasurare a actului medical din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Vaslui. Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui intentioneaza sa achizitioneze proteze ortopedice pentru realizarea actelor medicale la standardele de calitate impuse de legislatia in domeniul serviciilor medicale. Obiectivul general al acestei achizitii il constituie ocrotirea sanatatii populatiei prin intermediul unui act medical sigur, steril si asigurarea celor mai bune conditii de tratare a pacientilor prin utilizarea de materiale de osteosinteza de cea mai buna calitate. Obiectul achizitiei este structurat in 16 loturi, pentru un interval de 24 luni. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 9 106 120.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 16 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE DE SOLD PENTRU PACIENTI CU CALITATE OSOASA FEMURALA STANDARD Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=189.600 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 948 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE DE UMAR Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=55.300 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 138 250.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE DE SOLD CU INSTRUMENTAR COMUN PENTRU PACIENTI VARSTNICI Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=157.300 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 786 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: REVIZIE SOLD - ELEMENTE DE REVIZIE FEMURALA Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=217.500 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 017 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE DE REVIZIE IN CONFIGURATII DIVERSE Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=168.515 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 380 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: SUBSTITUENTI OSOSI Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=105.150 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 525 750.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZA PRIMARA DE GENUNCHI Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=40.750 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 81 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZA DE GLEZNA NECIMENTATA Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=32.800 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 49 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE DE GENUNCHI MODULARE CU PLATOU MOBIL IN CONFIGURATII DIVERSE Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=155.775 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 510 270.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZA ANATOMICA DE GENUNCHI Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=570.500 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 141 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: REVIZIE SOLD ELEMENTE DE REVIZIE ACETABULARA Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=81.500 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 163 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZA PRIMARA DE UMAR Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=124.450 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 248 900.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE DE SOLD CU INSTRUMENTAR COMUN IN CONFIGURATII DIVERSE Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=239.860 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 199 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ELEMENTE DE REVIZIE GENUNCHI Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=92.980 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 232 450.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZE TOTALE DE UMAR CU GLENA INVERSA IN CONFIGURATII DIVERSE Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=149.500 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 299 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROTEZA PRIMARA DE SOLD Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33183200 Orthopädische Prothesen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitate minima-maxima acord cadru = conform caietului de sarcini. Cantitatea minima-maxima contract subsecvent= conform caietului de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent=277.200 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 386 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii,tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164,165,167 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.164 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Încadrarea în situatia prevazuta la art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.165 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire.Încadrarea în situatia prevazuta la art.165 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile Art.167 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire.Încadrarea în situatia prevazuta la art.167 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele justificative care probeaza cele asumate in angajamente vor fi solicitate doar ofertantilor clasati pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor ,conf. art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016. Aceste documente trebuie sa fie valabile la data prezentarii acestora. Ele pot fi: -Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor,taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat(buget local,buget de stat etc.); -Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare,de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic,sau a celor ce au putere de reprezentare,de decizie sau de control în cadrul acestuia,asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; -dupa caz,documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin.(2),art.167 alin.(2),art.171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; -alte documente edificatoare, dupa caz. Operatorii economici nerezidenti(straini)au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare,eliberate de autoritatile din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local,in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 4. .Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.59-60 Lg 98/2016 privind achizitiile publice; Operatorul economic (lider,asociat,tert sustinator) va prezenta formularul DUAE completat si angajamentul tertului sustinator (impreuna cu documentele anexe la angajament,transmise de catre tert/terti sustinatori,din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestora), acordul de asociere si acordul de subcontractare. Documentele justificative care probeaza cele asumate in angajamente vor fi solicitate doar ofertantilor clasati pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor , conf. art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 . Aceasta cerinta va indeplinita de fiecare ofertant,tert sustinator,subcontractant participant la procedura de atribuire. Încadrarea în situatia prevazuta la art.21 alin.5 HG 395/2016 privind achizitiile publice atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Rinder Ana-Smaranda, - manager, Ec. Sorescu Neculai - director Finaciar contabil, Dr. Ionescu Laura - director medical ; As. Ungureanu Nadia - director de ingrijiri ; Ec. Dicu Vlad - presedinte comisie de evaluare ; Ing. Vidmichi Dragos - membru in comisia de evaluare, Ing. Ioan Olariu - membru in comisia de evaluare, Ec. Ignat Gina - membru de rezerva in comisia de evaluare 1.Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit,ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire:completare DUAE,urmând ca documentul justificativ,respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini,document echivalent emise în tara de rezidenta,sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor. 2. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa detina Autorizatie de distributie angro pentru depozite-Autorizatie emisa de MS, ANM . in conformitate cu Legea nr. 95 art 800 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul Ministerului Sanatatii Publice nr. 131/2016 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. Modalitate de îndeplinire:completare DUAE,urmând ca documentul justificativ,respectiv Autorizatie de distributie angro pentru depozite ,sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ofertantilor clasati pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor conf. art. 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 Persoanele juridice/fizice straine vor demonstra indeplinirea cerintelor completand DUAE.Documente justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE ,respective documentele echivalente ,emise in tara de rezidenta, insotite de traducerea autorizata a acestora în limba româna, vor fi solicitate doar ofertantilor clasati pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,2,3,4,5,6,7,8,9Cifra de afaceri anuala generala Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Fisa de informatii generale respectiv informatii privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani (2019; 2020; 2021). III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificat Möglicherweise geforderte Mindeststandards: ista principalelor livrri din ultimii 3 ani însoit de documente justificative care sa ateste acest lucru. - Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile ce descriu nivelul lor de experien, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunztor cerinelor autoritii/entitii contractante. Urmtoarele documente justificative care probeaz îndeplinirea cerinei vor fi prezentate doar de ctre ofertantul/ofertanii clasat/clasai pe primul în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor: procesul-verbal de recepie sau alte documente din care s reias urmtoarele informaii: beneficiarul, cantitatea/valoarea, perioada i locul livrrii; recomandri; alte documente echivalente. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/01/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. In situatia in care se constata ca doua oferte clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici, situati pe primul loc, a unor documente care vor contine noi preturi. Adresa unde poate fi completat DUAE este [10]https://ec.europa.eu/tools/espd. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2022 References 6. mailto:dicuvlad@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.sjuvaslui.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154824 10. https://ec.europa.eu/tools/espd 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de