Ausschreibungen und Aufträge: Bauleistungen im Hochbau - HR-Split Bauleistungen im Hochbau Bau von weiterführenden Schulen Gebäude für Ausbildungseinrichtungen Dienstleistungen von Architektur- und Ingenieurbüros sowie Vermessungsdienste Dokument Nr...: 475738-2022 (ID: 2022090209073336859) Veröffentlicht: 02.09.2022 * HR-Split: Bauleistungen im Hochbau 2022/S 169/2022 475738 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: TURISTIKO-UGOSTITELJSKA KOLA Nationale Identifikationsnummer: 28557793778 Postanschrift: A.G.MATOA Ort: SPLIT NUTS-Code: HR Hrvatska Postleitzahl: 21000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Anelko egvi E-Mail: [6]andelko.segvic@gmail.com Telefon: +385 98263226 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.tus-st.hr I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Izvoenje radova u sklopu projekta Uspostava infrastrukture Regionalnog centra kompetentnosti Turistiko-ugostiteljske kole, Split Referenznummer der Bekanntmachung: 47/N3-ERDF II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45210000 Bauleistungen im Hochbau - IA01 II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet nabave je projektiranje i izvedba radova na rekonstrukciji, dogradnji i nadogradnji Regionalnog centra kompetentnosti U Splitu. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 80 196 182.45 HRK II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45210000 Bauleistungen im Hochbau 45214220 Bau von weiterführenden Schulen 45214800 Gebäude für Ausbildungseinrichtungen 71250000 Dienstleistungen von Architektur- und Ingenieurbüros sowie Vermessungsdienste II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR Hrvatska Hauptort der Ausführung: lokacija izvoenja radova k.. 5218/1, k.o. Split, HR-21000 Split te ostale lokacije navedene u DoN. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: projektiranje i izvedba radova na rekonstrukciji, dogradnji i nadogradnji Regionalnog centra kompetentnosti U Splitu. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Kriterij kvalitete izvedenih radova - dodatno trajanje Jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (G) / Gewichtung: 8 Qualitätskriterium - Name: Kriterij kvalitativni (tehniki) dio ponude prethodno iskustvo imenovanih strunjaka (Q) / Gewichtung: 8 Preis - Gewichtung: 84 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt Uspostava infrastrukture Regionalnog centra kompetentnosti Turistiko ugostiteljske kole, Split, referentne oznake KK.09.1.3.01.0025 sufinancira EU iz EFRR. II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [8]2021/S 204-531976 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Bezeichnung des Auftrags: Izvoenje radova u sklopu projekta Uspostava infrastrukture Regionalnog centra kompetentnosti Turistiko-ugostiteljske kole, Split Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 19/08/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TROMONT d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 30461667075 Postanschrift: Draevac 11 Ort: Split NUTS-Code: HR035 Splitsko-dalmatinska upanija Postleitzahl: 21000 Land: Kroatien E-Mail: [9]tromont@tromont.hr Telefon: +385 21541410 Fax: +385 21541425 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 73 975 000.00 HRK Gesamtwert des Auftrags/Loses: 80 196 182.45 HRK V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Wert ohne MwSt.: 801 961.82 HRK Anteil: 1 % Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: 1.1.1 IZVEDBENI PROJEKT Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Pravo na albu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje odreenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti tetu od navodnoga krenja subjektivnih prava. Pravo na albu ima i sredinje tijelo dravne uprave nadleno za politiku javne nabave i nadleno dravno odvjetnitvo. alba se izjavljuje u pisanom obliku Dravnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, na adresu: Republika Hrvatska Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Koturaka cesta 43 / IV 10000 Zagreb. alba se izjavljuje Dravnoj komisiji u pisanom obliku, neposredno, putem ovlatenog davatelja potanskih usluga ili elektronikim sredstvima komunikacije putem meusobno povezanih informacijskih sustava Dravne komisije i EOJN RH. alitelj je obvezan primjerak albe dostaviti naruitelju u roku za albu. Kad je alba upuena putem ovlatenog davatelja potanskih usluga, dan predaje ovlatenom davatelju potanskih usluga smatra se danom predaje Dravnoj komisiji, odnosno naruitelju. Pravodobnost albe utvruje Dravna komisija, s time da e se alba koja nije dostavljena naruitelju u skladu sa lankom 405. stavkom 3. Zakona o javnoj nabavi, smatrati nepravodobnom. U albenim postupcima pred Dravnom komisijom alba se moe dostaviti elektronikim sredstvima komunikacije putem sustava e-alba. Smatra se da je alba koja je predana putem sustava e-alba potpisana. Sustav e-alba elektronikim vremenskim igom ovjerava datum i vrijeme zaprimanja albe na posluitelju EOJN RH. Smatra se da je dostava Dravnoj komisiji, odnosno stranci albenog postupka obavljena na dan kada je alba zaprimljena na posluitelju EOJN RH. Sustav e-alba bez odgode alje obavijest o zaprimljenoj albi strankama albenog postupka u njihov siguran elektroniki pretinac na posluitelju EOJN RH te na njihovu adresu elektronike pote. Obavijest iz lanka 3. stavka 5. Pravilnika o elektronikoj albi u javnoj nabavi, sadri podatke o internetskoj adresi na kojoj je dostupna alba, datum i vrijeme zaprimanja albe te upozorenje da je danom zaprimanja albe na posluitelju EOJN RH dostava obavljena. Smatra se da je adresa elektronike pote koju je gospodarski subjekt, odnosno naruitelj naveo u EOJN RH vaea. Nakon dostave odluke Dravne komisije javnom objavom, sustav e-alba alje obavijest o tome strankama albenog postupka. alba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana: objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije otvaranja ponuda u odnosu na proputanje Naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja. rok za albu u sluaju sklapanja izmjene ugovora tijekom njegova trajanja iz lanaka 316. i 317. Zakona iznosi 10 dana od objave obavijesti o izmjeni u odnosu na sluajeve i okolnosti koje opravdavaju izmjenu ugovora. ako naruitelj nije objavio obavijest o izmjeni, alba se izjavljuje 60 dana od dana saznanja za takav ugovor, a moe se izjaviti unutar roka od est mjeseci od dana sklapanja ugovora. alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. alba mora sadravati najmanje podatke i dokaze navedene u lanku 420. Zakona o javnoj nabavi. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/08/2022 References 6. mailto:andelko.segvic@gmail.com?subject=TED 7. http://www.tus-st.hr/ 8. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:531976-2021:TEXT:DE:HTML 9. mailto:tromont@tromont.hr?subject=TED 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de