Ausschreibungen und Aufträge: Bäume - RO-Oradea Bäume Dokument Nr...: 417412-2022 (ID: 2022080109090674915) Veröffentlicht: 01.08.2022 * RO-Oradea: Bäume 2022/S 146/2022 417412 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: MUNICIPIUL ORADEA Nationale Identifikationsnummer: 4230487 Postanschrift: Strada: Unirii, nr. 1 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410100 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Andreea Negrau E-Mail: [8]mihaela.nastea@oradea.ro Telefon: +4 0259437000 Fax: +4 0259409406 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [9]www.oradea.ro Adresse des Beschafferprofils: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord cadru privind furnizarea de arbori pentru o perioada de 3 ani (2021 2024) si servicii accesorii de udare si plantare a acestoraCod unic de inregistrare nr: 4230487/2020/109 Referenznummer der Bekanntmachung: 4230487/2020/109 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 03452000 Bäume II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul achiziiei îl constituie achizitionarea de material dendrologic, respectiv achizitionarea unui numar de maxim 2100 bucati de arbori: maxim 2040 bucati arbori foiosi si maxim 60 bucati arbori rasinosi, asa cum sunt acestia prezentati in caietul de sarcini nr. 374303 din 15.09.2020 si anexele la caietul de sarcini. Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 2 047 350.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: MUNICIPIUL ORADEA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Avand in vedere Planul Integrat de dezvoltare al Municipiului Oradea care implica un management complex al activitatilor in care vegetatia arboricola reprezinta unul dintre cele mai importante elemente constitutive ale spatiilor verzi publice din Municipiul Oradea, se urmareste realizarea unor amenajari unitare, armonioase si functionale in care este foarte importanta alegerea si asocierea speciilor ornamentale de arbori. Extinderea suprafetelor spatiilor verzi publice, completarea fondului vegetal existent precum si abordarea unor conceptii arhitecturale peisagere moderne constituie prioritati ale municipalitatii pentru perioada 2021-2024. In acest sens se doreste achizitia de material dendrologic in varietati corespunzatoare exigentelor privind caracterele ornamentale transmise prin: a)rezistenta biologica la diferiti factori de mediu si stres; b)capacitatea de îmbuntire a microclimatului, a regimului fonic; c)gradul de dotare utilitar i decorativ a spatiilor de odihn, recreere, agrement, sport; d)valoarea estetic global. Materialul dendrologic care face obiectul prezentului caiet de sarcini, va avea ca scop decorarea parcurilor, scuarurilor, aliniamentelor stradale si cvartalelor de locuit din Municipiul Oradea. Referitor la speciile care vor fi plantate, in baza prezentului caiet de sarcini, mentionam ca au fost alese acele varietati care corespund cat mai bine conditiilor locale. Plantarea materialului dendrologic se va realiza prin monitorizarea efectuata de catre Compartimentul Spatii Verzi din cadrul Directiei Tehnice a Primariei Municipiului Oradea. Valoarea estimata totala pentru Acordul Cadru pe 3 ani este de: 2,940,000.00 lei fara TVA Se estimeaza ca se va incheia un contract subsecvent pe an la valoarea de 980,000.00 lei fara tva. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: TERMEN DE GARANTIE OFERTAT / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben 1. În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. Mai exact, va fi declarata castigatoare oferta care a obtinut cel mai mare punctaj la factorul pret. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant va solicita prin SEAP depunerea de noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea cu propunerea financiar cea mai mica. 2. Operatorii economici pot fi exclui din procedura de achiziii publice sau pot fi urmrii în justiie în temeiul legislaiei naionale în cazuri grave de declaraii false atunci când au completat DUAE sau, în general, atunci când au furnizat informaiile solicitate pentru verificarea absenei motivelor de excludere sau a îndeplinirii criteriilor de selecie ori în cazul în care nu au divulgat aceste informaii sau nu au fost în msur s prezinte documentele justificative. 3.Prezumia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul îi asum rspunderea exclusiv pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original, copie si/sau copie conform cu originalul în vederea participrii la procedur. În acest scop, analizarea de ctre comisia de evaluare a documentelor prezentate de ofertani nu angajeaz din partea acesteia nicio rspundere sau obligaie fat de acceptarea respectivelor documente ca fiind autentice sau legale i nu înltur rspunderea exclusiv a ofertantului sub acest aspect. În acest sens, operatorii economici care, fie nu prezint sau prezint informaii pariale cu privire la propria lor situaie privind incidena motivelor de excludere sau îndeplinirea criteriilor de calificare i selecie sau care se fac vinovai de declaraii false în coninutul informaiilor transmise la solicitarea autoritii contractante vor fi respini, cu aplicarea în mod corespunztor a dispoziiilor/consecinelor legale incidente. 4. Achizitorul va avea dreptul de a uza oricand de toate prevederile art 221 din legea 98/2016 cu conditia indeplinirii conditiilor impuse de acest articol. Prin urmare, uzul efectiv al acestui articol nu va putea fi niciodata considerat ca reprezentand o schimbare a condiiilor care au restricionat concurena. Prin mentionarea in documentatia de atribuire a faptului ca in situatia in care conditiile impuse de articolul 221 vor fi indeplinite, autoritatea contractanta va avea dreptul oricand de a uza de prevederile lui, autoritatea contractanta respecta principiul transparentei, putand fi retinut faptul ca restrangerea concurentei nu va putea fi invocata in situatia in care art 221 din Legea 98/2016 va fi aplicat pe parcursul executarii contractului. Prezenta prevedere reprezinta un amendament care permite cresterea valorii contractului astfel ca in cazul in care vor fi necesare modificari la contractul incheiat care sa duca la cresterea valorii lui, in baza art 221 din Legea 98/2016 (art 72 din Directiva 24/2014) nu se va putea afirma ca modificarea reprezinta intentia partilor de a renegocia contractul si ca alti competitori au fost privati de aceasta informatie pe care daca ar fi stiut o ar fi fost interesati in a licita. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2021/S 006-009021 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 407598 Bezeichnung des Auftrags: Acord cadru de furnizare arbori Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/09/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADIDEM GARDENER Nationale Identifikationsnummer: RO28089610 Postanschrift: Strada Pele Alexandru, Nr. 18 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410523 Land: Rumänien E-Mail: [12]contact@adidem.ro Telefon: +40 771176793 Internet-Adresse: [13]www.adidem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 940 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 047 350.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 407603 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent 1 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/09/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADIDEM GARDENER Nationale Identifikationsnummer: RO28089610 Postanschrift: Strada Pele Alexandru, Nr. 18 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410523 Land: Rumänien E-Mail: [14]contact@adidem.ro Telefon: +40 771176793 Internet-Adresse: [15]www.adidem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 940 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 682 450.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 255346 Bezeichnung des Auftrags: CONTRACT SUBSECVENT NR. 2 DE FURNIZARE ARBORI Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 13/07/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADIDEM GARDENER Nationale Identifikationsnummer: RO28089610 Postanschrift: Strada Pele Alexandru, Nr. 18 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410523 Land: Rumänien E-Mail: [16]contact@adidem.ro Telefon: +40 771176793 Internet-Adresse: [17]www.adidem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 682 450.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 682 450.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [18]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [19]www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/07/2022 References 8. mailto:mihaela.nastea@oradea.ro?subject=TED 9. http://www.oradea.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:009021-2021:TEXT:DE:HTML 12. mailto:contact@adidem.ro?subject=TED 13. http://www.adidem.ro/ 14. mailto:contact@adidem.ro?subject=TED 15. http://www.adidem.ro/ 16. mailto:contact@adidem.ro?subject=TED 17. http://www.adidem.ro/ 18. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 19. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de