Ausschreibung: Reifen für Kraftfahrzeuge - RO-Dej Reifen für Kraftfahrzeuge Dokument Nr...: 417250-2022 (ID: 2022080109080874718) Veröffentlicht: 01.08.2022 * RO-Dej: Reifen für Kraftfahrzeuge 2022/S 146/2022 417250 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01020 Nationale Identifikationsnummer: 4349187 Postanschrift: Strada: Tudor Vladimirescu, nr. 1 Ort: Dej NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 405200 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): GABRIEL BUHUTAN E-Mail: [6]achizitii.01020@forter.ro Telefon: +40 264212689 Fax: +40 264212577 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.mapn.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100152997 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitia de anvelope auto de iarna, camere de aer si bandaje de janta Referenznummer der Bekanntmachung: 4349187_2022_PAAPD1361292 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizarea de anvelope de iarn, camere de aer i bandaje auto în cantitile previzionate i parametrii tehnici specifici detaliai în caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 11 zile inainte de termenul limita stabilit in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 139 249.98 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 32 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 32 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 205/75 R16C Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 205/75 R16C, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 5 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 5 buc. AC, valoare minim = 1.787,52lei / maxim = 2.234,40 lei CS, valoare minim = 446,88 lei / maxim = 2.234,40 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 234.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 11. Valoarea estimata a suplimentarii este de 893,76 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 1400/20 Los-Nr.: 23 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 1400/20, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 400 buc./maxima= 1810 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 1000 buc. AC, valoare minim = 100.000,00 lei / maxim 452.500,00 lei CS, valoare minim = 250,00 lei / maxim = 250.000,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 452 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 23. Valoarea estimata a suplimentarii este de 226.000,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 1400/20 IVECO Los-Nr.: 22 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 1400/20 IVECO, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 12 buc./maxima= 30 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 15 buc. AC, valoare minim = 2.520,00 lei / maxim = 6.300,00 lei CS, valoare minim = 210,00 lei / maxim = 3.150,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 22. Valoarea estimata a suplimentarii este de 2.940,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bandaj de janta 900/20 Los-Nr.: 32 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de bandaj de janta 900/20, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 20 buc./maxima= 171 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 100 buc. AC, valoare minim = 980,00 lei / maxim = 8.379,00 lei CS, valoare minim = 49,00 lei / maxim = 4.900,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 8 379.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 32. Valoarea estimata a suplimentarii este de 4.165,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 24x10-11 Los-Nr.: 27 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 24x10-11, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 18 buc./maxima= 20 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 20 buc. AC, valoare minim = 2.700,00 lei / maxim = 3.000,00 lei CS, valoare minim = 20,00 lei / maxim = 3.000,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 27. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.350,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 185/65 R15 Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 185/65 R15, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 40 buc./maxima= 213 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 100 buc. AC, valoare minim = 8.400,00 lei / maxim = 44.730,00 lei CS, valoare minim =210,00 lei / maxim = 21.000,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 44 730.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 5. Valoarea estimata a suplimentarii este de 22.260,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 24x8-12 Los-Nr.: 26 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 24x8-12, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 18 buc./maxima= 20 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 20 buc. AC, valoare minim = 2.700,00 lei / maxim = 3.000,00 lei CS, valoare minim = 20,00 lei / maxim = 3.000,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 26. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.350,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 185/65 R14 Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 185/65 R14, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 27 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 27 buc. AC, valoare minim = 810,00 lei / maxim = 5.467,50 lei CS, valoare minim =202,50 lei / maxim = 5.467,50 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 467.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 4. Valoarea estimata a suplimentarii este de 2.632,50 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 195/65 R15 Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 195/65 R15, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 24 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 12buc. AC, valoare minim = 835,00 lei / maxim = 5.010,00 lei CS, valoare minim =208,75 lei / maxim = 2.505,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 010.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 6. Valoarea estimata a suplimentarii este de 2.296,25 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 17,5x25 Los-Nr.: 21 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 7,5x25, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 12 buc./maxima= 18 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 18 buc. AC, valoare minim = 3.980,04 lei / maxim 5.970,06 lei CS, valoare minim = 331,67 lei / maxim = 5.970,06 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 970.06 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 21. Valoarea estimata a suplimentarii este de 2.653,36 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 205/60 R15 Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 205/60 R15, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 8 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 8 buc. AC, valoare minim = 1.371,00 lei / maxim = 2.742,00 lei CS, valoare minim = 342,75 lei / maxim = 2.742,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 742.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 10. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.028,25 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 265/75 R16 Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 265/75 R16, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 14 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 14 buc. AC, valoare minim = 3.269,32 lei / maxim = 11.442,62 lei CS, valoare minim = 817,33 lei / maxim = 11.442,62 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 11 442.62 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 18. Valoarea estimata a suplimentarii este de 4.903,98 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 165/65 R13 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 165/65 R13, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 5 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 5 buc. AC, valoare minim = 840,00 lei / maxim = 1.050,00 lei CS, valoare minim =210,00 lei / maxim = 1.050,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 050.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 1. Valoarea estimata a suplimentarii este de 420,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 215/65 R16 Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 215/65 R16, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 40 buc./maxima= 459 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 200 buc. AC, valoare minim = 14.765,20 lei / maxim 169.430,67 lei CS, valoare minim = 369,13 lei / maxim 73.826,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 169 430.67 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 13. Valoarea estimata a suplimentarii este de 93.759,02 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 225/70 R15C Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 225/70 R15C, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 10 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 100 buc. AC, valoare minim = 1.709,00 lei / maxim 4.272,50 lei CS, valoare minim = 427,25 lei / maxim = 4.272,50 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 272.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 15. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.709,02 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 235/65 R16C Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 235/65 R16C, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 10 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 10 buc. AC, valoare minim = 2.170,00 lei / maxim = 5.425,00lei CS, valoare minim = 542,50 lei / maxim = 5.425,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 425.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 16. Valoarea estimata a suplimentarii este de 2.170,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 215/60 R16 Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 215/65 R16, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 34 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 34 buc. AC, valoare minim = 1.544,00 lei / maxim = 13.124,00 lei CS, valoare minim = 386,00 lei / maxim = 13.124,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 13 124.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 12. Valoarea estimata a suplimentarii este de 6.176,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bandaj de janta 1200x20 Los-Nr.: 30 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de bandaj de janta 1200x20, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 400 buc./maxima= 1040 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 400 buc. AC, valoare minim = 29.200,00 lei / maxim = 75.920,00 lei CS, valoare minim = 73,00 lei / maxim = 29.200,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 75 920.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 30. Valoarea estimata a suplimentarii este de 37.887,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 23,1x26 Los-Nr.: 25 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 23,1x26, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 2 buc./maxima= 4 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 4 buc. AC, valoare minim = 686,66 lei / maxim = 1.373,32 lei CS, valoare minim = 343,33 lei / maxim = 1.373,32 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 373.32 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 25. Valoarea estimata a suplimentarii este de 686,66 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 1100/20 Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 1100/20, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 100 buc./maxima= 1382 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 500 buc. AC, valoare minim = 9.917,00 lei / maxim = 135.670,94 lei CS, valoare minim = 98,17 lei / maxim = 49.085,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 135 670.94 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 20. Valoarea estimata a suplimentarii este de 67.737,30 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bandaj de janta 1100/20 Los-Nr.: 29 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de bandaj de janta 1100/20 , conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 400 buc./maxima= 1344 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 4000 buc. AC, valoare minim = 21.100,00 lei / maxim = 70.896,00 lei CS, valoare minim = 52,75 lei / maxim = 21.100,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 70 896.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 29. Valoarea estimata a suplimentarii este de 35.395,25 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bandaj de janta 23,5x25 Los-Nr.: 31 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de bandaj de janta 23,5x25 , conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 10 buc./maxima= 18 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 18 buc. AC, valoare minim = 2.125,00 lei / maxim = 3.825,00 lei CS, valoare minim = 212,50 lei / maxim = 3.825,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 825.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 31. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.700,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 165/70 R13 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 165/70 R13, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 5 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 5 buc. AC, valoare minim = 888,68 lei / maxim = 1.110,85 lei CS, valoare minim =222,17 lei / maxim = 1.110,85 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 110.85 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 2. Valoarea estimata a suplimentarii este de 444,34 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 21x8-9 Los-Nr.: 24 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 21x8-9, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 25 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 25 buc. AC, valoare minim = 130,00 lei / maxim = 812,50 lei CS, valoare minim = 32.50 lei / maxim = 812,50 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 812.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 24. Valoarea estimata a suplimentarii este de 390,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 235/75 R15 (JR) Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 235/75 R15 (JR), conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 70 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 35 buc. AC, valoare minim = 2.020,00 lei / maxim 35.350,00 lei CS, valoare minim = 505,00 lei / maxim = 17.675,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 35 350.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 17. Valoarea estimata a suplimentarii este de 17.170,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 205/55 R16 Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 205/55 R16, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 15 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 15 buc. AC, valoare minim = 1.172,52lei / maxim = 4.396,95 lei CS, valoare minim = 293,13 lei / maxim = 4.396,95 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 396.95 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 9. Valoarea estimata a suplimentarii este de 2.051,91 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 215/60 R17C Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto Anvelope auto 215/60 R17C, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 12 buc./maxima= 36 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 18 buc. AC, valoare minim = 7.095,00 lei / maxim = 21.285,00lei CS, valoare minim = 591,25 lei / maxim = 10.642,50 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 21 285.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 14. Valoarea estimata a suplimentarii este de 10.051,25 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 750-20 Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 750-20, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 12 buc./maxima= 20 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 12 buc. AC, valoare minim = 840,00 lei / maxim 1.400,00 lei CS, valoare minim = 70,00 lei / maxim = 840,00 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 19. Valoarea estimata a suplimentarii este de 630,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 195/75 R16C Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 195/75 R16C, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 6 buc./maxima= 84 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 45 buc. AC, valoare minim = 2.333,28 lei / maxim = 32.665,92 lei CS, valoare minim = 388,88 lei / maxim = 17.499,60 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 32 665.92 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 8. Valoarea estimata a suplimentarii este de 15.944,08 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camere de aer 31,5x80 R22,5 Los-Nr.: 28 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de camere de aer 1,5x80 R22,5, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 10 buc./maxima= 27 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 27 buc. AC, valoare minim = 1.535,00 lei / maxim = 4.144,50 lei CS, valoare minim = 153,50 lei / maxim = 4.144,50 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 144.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 28. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.995,50 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 175/70 R14 Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 175/70 R14, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 17 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 17 buc. AC, valoare minim = 995,00 lei / maxim = 4.228,75 lei CS, valoare minim =248,75 lei / maxim = 4.228,75 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 228.75 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 3. Valoarea estimata a suplimentarii este de 1.990,00 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Anvelope auto 195/70 R15C Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34351100 Reifen für Kraftfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: UM 01020 Dej, Str. Tudor Vldimirescu, nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea de anvelope auto 195/70 R15C, conform Anexa 1 la Caietul de sarcini AC, cantitate minima= 4 buc./maxima= 6 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 6 buc. AC, valoare minim = 1.395,00 lei / maxim = 2.092,50 lei CS, valoare minim =348,75 lei / maxim = 2.092,50 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 092.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Avand in vedere art.221/alin1/lit.a/Legea 98/2016, si Instructiunea ANAP nr. 1 din 2021, acordul-cadru initial poate fi suplimentat cu pân la 50 % din cantitatile maxime AC prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pentru LOT 7. Valoarea estimata a suplimentarii este de 697,50 lei, acesta fiind limita i natura modificrii, la care se recurge si care nu va afecta caracterul general al acordului-cadru de achiziie public. Optiunea de suplimentare este motivata de: - durata de 12 de luni a acordului-cadru si faptul ca necesarul de produse a fost stabilit în momentul de fa, impune suplimentarea acordului-cadru datorit faptului c exist posibilitatea cererii suplimentare de produse datorit posibilitii introducerii în exploatare de maini noi . - disponibilizarea de fonduri bugetare sau alocarea de fondurilor în vederea achiziionrii produselor. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta nr. 1 - Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 164,165,167 din Legea nr.98/2016. -Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: -se va completa DUAE (Documentul Unic de Achizitie European) de catre operatorii economici / subcontractor / tert sustinator, participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor Persoanele cu functie de decizie din cadrul din cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan MUNTEANU, Emilia CATRINAU, Gabriel BARBU, Cristian-Alin DAN, Bogdan POMIRLEANU, Diana MICAN, Reghina-Mariana ZBANT, Dumitru-Corneliu PIHU, Vasile-Adrian ROSU. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante,doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor (conform art.66/HG-395/2016 si art.196, alin.2/Legea 98/2016), astfel: 1. Certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii, pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate; 2. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; 4. Alte documente edificatoare, dupa caz. Nota: -DUAE se va completa in SEAP conform notificarii ANAP din 02.07.2019. Cerinta: Operatorii economici (asociati/subcontractanti / tert sustinatori) ce depun oferta trebuie sa faca dovada incadrarii în prevederile art.3 lit. jj) din Legea nr.98/2016. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum i faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificatul ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emis în tara de rezidenta, sa fie prezentate la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul situat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide in momentul prezentarii. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 05/09/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 05/12/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 05/09/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: DUAE se va completa in SEAP conform notificarii ANAP din 02.07.2019 Avand in vedere art. 44/(2)/Legea 98/2016, "În cazul în care o procedur de achiziie public este organizat în întregime în comun, în numele i pe seama tuturor autoritilor contractante prevzute la alin. (1), acestea sunt responsabile în mod solidar pentru îndeplinirea obligaiilor care le revin în temeiul prezentei legi." si (3) "Dispoziiile alin. (2) se aplic în mod corespunztor în cazul în care o singur autoritate contractant organizeaz procedura de atribuire, procedura este organizata de UM 01020 . Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru valabil 24 luni de la data semnarii, pe loturi, cu un singur operator economic, fara reluarea competitiei. Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediu SEAP si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/email. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, în circumstante exceptionale, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In situaia în care doi sau mai multi operatori economici ale cror oferte au fost declarate admisibile din punct de vedere juridic, tehnic i economico-financiar de ctre autoritatea contractanta, au ofertat preturile cele mai mici egale, autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pre, pe SEAP în seciunea specifica sau fax/email . Operatorii economici au dreptul sa îmbunteasc preul ofertat anterior, urmând ca oferta care conine noul pre cel mai sczut sa fie declarata câtigtoare . Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de acord-cadru/contract-subsecvent din documentatia de atribuire (in caz contrar se considera acceptul tacit al acestuia). În situatia în care sunt obiectiuni la proiectul de contract aceste vor fi formulate în scris prin intermediul solicitarilor de clarificari respectând termenele prevazute de art. 161 din Legea 98/2016. Prezenta fisa de date se completeaza cu precizarile/cerintele prevazute in documentul Instructiuni pentru ofertanti. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/07/2022 References 6. mailto:achizitii.01020@forter.ro?subject=TED 7. http://www.mapn.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100152997 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de