Ausschreibung: Industrieroboter - RO-Bucureti Industrieroboter Dokument Nr...: 417107-2022 (ID: 2022080109073174577) Veröffentlicht: 01.08.2022 * RO-Bucureti: Industrieroboter 2022/S 146/2022 417107 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02512/C Nationale Identifikationsnummer: 4193044 Postanschrift: oseaua Olteniei, nr. 225 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Postleitzahl: 041309 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Ramona Stere E-Mail: [6]achizitii@nbce.ro Telefon: +40 3321199 Fax: +40 213322115 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://nbce.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100153047 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Platform terestr robotizat Referenznummer der Bekanntmachung: 1 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 42997300 Industrieroboter II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Platform terestr robotizat - 1 cpl, 672.268,00 lei fr TVA II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 672 268.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: os. Olteniei nr. 225, sector 4, Bucureti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului îl constituie furnizarea produsului Platform terestr robotizat (1 cpl.). Autoritatea contractant va rspunde la clarificri pân în a 11-a zi înainte de termenul limit de depunere a ofertelor. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Component tehnic / Gewichtung: 60 Preis - Gewichtung: 40 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 70 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1. Ofertanii, terii susintori i subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr.98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Aceste documente pot fi: a. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentrii; b. cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; c. dup caz, documente prin care se demonstreaz faptul c operatorul economic poate beneficia de derogrile prevzute la art. Privind achiziiile publice; art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 2. Declaraie privind neîncadrarea în prevederile art. 59 din Legea 98/2016 care se depune de ctre toi participanii la procedur (operator economic care depune oferta în mod individual sau în asociere, subcontractant sau ter susintor ) odat cu DUAE pân la data limit a depunerii ofertelor . Persoanele ce dein funcii de decizie în autoritatea contractant cu privire la organizarea, derularea i finalizarea procedurii de achiziie public sunt: Col.dr.ing. Gabriel EPURE - eful U.M.02512/C, Pcc.ec. Ileana PREDA- Contabil ef, Mr. jr. - Mihaela MIREA- Consilier juridic, Pcc.ec. Ramona STERE - Responsabil Compartiment Achiziii Publice, Cpt.dr.ing. Raluca GINGHIN - Preedinte comisie evaluare oferte, Col.dr.ing. Rzvan PETRE - Membru comisie evaluare oferte, Slt.ing. Oana HOZA - ef compartiment Achiziii Publice i Membru comisie evaluare oferte, P.c.c.ec. Laura Liliana IANCU - Membru comisie evaluare oferte. Operatorii economici care depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna din situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitate profesional de a realiza activiti care fac obiectul contractului. Documente edificatoare care s dovedeasc forma de înregistrare ca persoan fizic sau juridic i, dup caz, de atestare ori apartenen din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din ara în care ofertantul/candidatul este stabilit. MODALITATEA DE ÎNDEPLINIRE A CERINEI: Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanilor strini, documentele echivalente emise în ara de reziden urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritaii contractante, DOAR DE OFERTANTUL CLASAT PE LOCUL I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Alte cerinte economice sau financiareEste necesar ca ofertanii s dein documente care s reflecte capacitatea financiar i economic concret a societii comerciale de a îndeplini contractul de achiziie public. Bilanurile contabile pe ultimii doi ani (2020 i 2021) i Declaraiile ce contin cifra de afaceri global aferente ultimilor 3 ani reflect continuitatea activitii comerciale a companiei. calitatea produselor oferite în raport cu volumul de vânzri înegistrate, precum i capacitatea concret de a-i îndeplini eventuale obligaii aferente unui contract. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa Documentul Unic de Achiziii European (DUAE), urmând ca documentul s fie prezentat doar de ctre ofertantul clasat pe locul 1 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatExperiena similar - având în vedere art.179 lit.b) din legea 98/2016 operatorul economic s fac dovada c deine experien în derularea unor contracte similare ca domeniu i complexitate. Se prezint lista principalelor livrri de produse în ultimii 3 ani (calculai anterior termenului limit de depunere a ofertelor). Ofertanii vor prezenta unul/mai multe documente relevante (contract de furnizare, facturi certificate, procese verbale de recepie, recomandri din partea beneficiarilor). Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa Documentul Unic de Achiziii European (DUAE), urmând ca documentul s fie prezentat doar de ctre ofertantul clasat pe locul 1 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 01/09/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 01/12/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 01/09/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Membri comisiei de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/07/2022 References 6. mailto:achizitii@nbce.ro?subject=TED 7. http://nbce.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100153047 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de