Ausschreibung: Medizinische Geräte - CZ-Stod Medizinische Geräte Sessel Rollstühle Geräte für die Strahlentherapie, Mechanotherapie, Elektrotherapie und Physiotherapie Inkubatoren Installation von medizinischen Einrichtungen Reparatur und Wartung von medizinischen Einrichtungen Medizinische Betten Krankenhausbetten Dokument Nr...: 292889-2022 (ID: 2022060109044443766) Veröffentlicht: 01.06.2022 * CZ-Stod: Medizinische Geräte 2022/S 105/2022 292889 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Stodská nemocnice, a.s. Nationale Identifikationsnummer: 26361086 Postanschrift: Hradecká 600 Ort: Stod NUTS-Code: CZ032 Plzeský kraj Postleitzahl: 33301 Land: Tschechien Kontaktstelle(n): Mgr. Dominika Komaková E-Mail: [6]dominika.komaskova@cnpk.cz Telefon: +420 778765799 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://stod.nemocnicepk.cz/ Adresse des Beschafferprofils: [8]https://ezak.cnpk.cz/profile_display_133.html I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://ezak.cnpk.cz/contract_display_8672.html Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://ezak.cnpk.cz/contract_display_8672.html Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: ZDRAVOTNICKÉ PÍSTROJE PRO STODSKOU NEMOCNICI, A.S. - VYBAVENÍ GYNEKOLOGICKO-PORODNÍ ODDLENÍ Referenznummer der Bekanntmachung: CN/54/CN/22 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Pedmtem této veejné zakázky je dodávka vybavení gynekologicko-porodního oddlení pro zadavatele. V ásti 1 budou dodány 4 ks multifunkního odbrového kesla, v ásti 2 budou dodány 2 ks fototerapeutických lamp, v ásti 3 bude dodán 1 ks novorozeneckého inkubátoru a v ásti 4 bude dodán 1 ks novorozeneckého lka. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 192 795.00 CZK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 4 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ást 1 - Keslo multifunkní (odbrové) Los-Nr.: ást 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39113100 Sessel 33193120 Rollstühle II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ032 Plzeský kraj Hauptort der Ausführung: Plzeský kraj - Stodská nemocnice, a.s. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: V ásti 1 budou dodány 4 ks multifunkního odbrového kesla pro zadavatele. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 139 960.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 84 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: REACT-EU: CZ.06.6.127/0.0/0.0/21_121/0016255 II.2.14)Zusätzliche Angaben Nabídky na ást 1 se podávají v detailu této ásti: [11]https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9471.html. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ást 2 - Lampa fototerapeutická Los-Nr.: ást 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33150000 Geräte für die Strahlentherapie, Mechanotherapie, Elektrotherapie und Physiotherapie II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ032 Plzeský kraj Hauptort der Ausführung: Plzeský kraj - Stodská nemocnice, a.s. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: V ásti 2 budou dodány 2 ks fototerapeutických lamp pro zadavatele. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 280 650.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 84 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: REACT-EU: CZ.06.6.127/0.0/0.0/21_121/0016255 II.2.14)Zusätzliche Angaben Nabídky na ást 2 se podávají v detailu této ásti: [12]https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9472.html. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ást 3 - Inkubátor novorozenecký Los-Nr.: ást 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33152000 Inkubatoren 51410000 Installation von medizinischen Einrichtungen 50421000 Reparatur und Wartung von medizinischen Einrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ032 Plzeský kraj Hauptort der Ausführung: Plzeský kraj - Stodská nemocnice, a.s. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: V ásti 3 bude dodán 1 ks novorozeneckého inkubátoru pro zadavatele. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 269 700.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 84 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: REACT-EU: CZ.06.6.127/0.0/0.0/21_121/0016255 II.2.14)Zusätzliche Angaben Nabídky na ást 3 se podávají v detailu této ásti: [13]https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9473.html. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ást 4 - Lko novorozenecké Los-Nr.: ást 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33192100 Medizinische Betten 33192120 Krankenhausbetten 51410000 Installation von medizinischen Einrichtungen 50421000 Reparatur und Wartung von medizinischen Einrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ032 Plzeský kraj Hauptort der Ausführung: Plzeský kraj - Stodská nemocnice, a.s. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: V ásti 4 bude dodán 1 ks novorozeneckého lka pro zadavatele. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 502 485.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 84 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: REACT-EU: CZ.06.6.127/0.0/0.0/21_121/0016255 II.2.14)Zusätzliche Angaben Nabídky na ást 4 se podávají v detailu této ásti: [14]https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9474.html. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Základní zpsobilost dle § 74 a 75 ZZVZ Profesní zpsobilost dle § 77 odst. 1 a 2 ZZVZ (výpis z OR, oprávnní k podnikání, evidence v RZP SÚKL) III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 30/06/2022 Ortszeit: 10:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Tschechisch IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 30/06/2022 Ortszeit: 10:00 Ort: Centrální nákup Plzeského kraje, píspvková organizace Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Otevírání nabídek je neveejné. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: Veejná zakázka je rozdlena na 4 ásti, z nich kadá má samostatný detail v elektronickém nástroji E-ZAK. Poznámka k bodu I.3) - Nabídky se podávají vdy v detailu konkrétní ásti VZ - viz bod II.2.14) VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7 Ort: Brno Postleitzahl: 604 55 Land: Tschechien E-Mail: [15]posta@uohs.cz Telefon: +420 542167111 Fax: +420 542167112 Internet-Adresse: [16]https://www.uohs.cz/ VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doruit do 15 dn ode dne, kdy se stovatel dozvdl o domnlém poruení zákona Zadavatelem, nejpozdji vak do uzavení smlouvy nebo do chvíle, kdy se sout o návrh povauje po výbru návrhu za ukonenou. Námitky proti úkonm oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveejnit i odeslat stovateli, musí být dorueny Zadavateli do 15 dn od jejich uveejnní i doruení stovateli. Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání ádostí o úast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty. Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty, v pípad jednacího ízení s uveejnním musí být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení lhty pro podání pedbných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o zámru uzavít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být dorueny Zadavateli do 30 dn od uveejnní tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyídit do 15 dn. Návrh je nutné doruit ÚOHS i Zadavateli do 10 dn ode dne, v nm stovatel obdrel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dn od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavení smlouvy na veejnou zakázku i rámcové dohody lze podat pouze návrh na uloení zákazu plnní smlouvy, a to i bez pedchozího podání námitek. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy doruí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy zpsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením dvodu pro zadání veejné zakázky bez uveejnní oznámení o zahájení zadávacího ízení, pedbného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodueném podlimitním ízení, nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doruí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy na základ rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavení smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Ve lht pro doruení návrhu je navrhovatel povinen sloit na úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnní veejné zakázky nebo za dobu prvních ty let plnní v pípad smluv na dobu neuritou, nejmén vak ve výi 50 000 K, nejvýe ve výi 10 000 000 K. V pípad, e navrhovatel neme stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen sloit kauci ve výi 100 000 K. V pípad návrhu na uloení zákazu plnní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200 000 K. Jde-li o ízení o pezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lht pro doruení návrhu sloit na úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z pedpokládané hodnoty koncese uveejnné ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejmén vak ve výi 50 000 K, nejvýe ve výi 10 000 000 K. V pípad, e Zadavatel neuveejní ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele pedpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 100 000 K. V pípad návrhu na uloení zákazu plnní koncesní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200 000 K. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7 Ort: Brno Postleitzahl: 604 55 Land: Tschechien E-Mail: [17]posta@uohs.cz Telefon: +420 542167111 Fax: +420 542167112 Internet-Adresse: [18]https://www.uohs.cz/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/05/2022 References 6. mailto:dominika.komaskova@cnpk.cz?subject=TED 7. https://stod.nemocnicepk.cz/ 8. https://ezak.cnpk.cz/profile_display_133.html 9. https://ezak.cnpk.cz/contract_display_8672.html 10. https://ezak.cnpk.cz/contract_display_8672.html 11. https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9471.html 12. https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9472.html 13. https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9473.html 14. https://ezak.cnpk.cz/contract_display_9474.html 15. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED 16. https://www.uohs.cz/ 17. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED 18. https://www.uohs.cz/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de