Ausschreibung: Tischcomputer - RO-Constana Tischcomputer Supercomputer Tragbare Computer Dokument Nr...: 292870-2022 (ID: 2022060109044243761) Veröffentlicht: 01.06.2022 * RO-Constana: Tischcomputer 2022/S 105/2022 292870 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: ACADEMIA NAVALA Mircea cel Batran- UM 02192 CONSTANTA Nationale Identifikationsnummer: 4515484 Postanschrift: Strada: Fulgerului, nr. 1 Ort: Constanta NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900218 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): CONSTANTIN SCHIPOR E-Mail: [6]um02192achizitii@anmb.ro Telefon: +40 241640582 Fax: +40 241643096 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.anmb.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100145817 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Sisteme computer i laptopuri Referenznummer der Bekanntmachung: COD UNIC DE IDENTIFICARE OBIECT CONTRACT 4515484_2022_PAAPD1335363 4515484-2022-33 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30213300 Tischcomputer II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Procedura de licitatie deschisa pentru achizitie Sisteme computer i laptopuri a carei valoare totala este de 2.003.540,90 lei fr TVA. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 003 540.90 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 6 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 6 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Fiecare participant la procedur are posibilitatea de a depune oferte pentru 1 (un) lot, mai multe sau pentru toate loturile II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 12GB ) Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Str. Fulgerului nr. 1, Constana II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 12GB ) - 44 cpl II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Procesor / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 413 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 6GB ) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Str. Fulgerului nr. 1, Constana II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 6GB ) - 104 cpl Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 6GB ) - 1 cpl II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Procesor / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 752 333.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Staie grafic de simulare i modelare Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30211100 Supercomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Str. Fulgerului nr. 1, Constana II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Staie grafic de simulare i modelare 2 cpl II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 111 690.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 8GB ) Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Str. Fulgerului nr. 1, Constana II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 8GB ) - 25 cpl II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Procesor / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 197 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Laptop (computer portabil) Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213100 Tragbare Computer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Str. Fulgerului nr. 1, Constana II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Laptop (computer portabil) - 100 cpl II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Procesor / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 327 723.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem computer pentru birou Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Str. Fulgerului nr. 1, Constana II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem computer pentru birou 50 cpl. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Procesor / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 200 694.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 5 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1.Cerinta nr. 1 Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa DUAE în conformitate cu art. 193 alin. (1) din Legea 98/2016. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: 1.1. Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc) valabile la momentul prezentarii. 1.2. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al acelor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv 1.3. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la articolele privind achizitiile publice: art.166 alin.(2), art. 167 alin.(2), art. 171 din Legea 98/2016. 1.4. Alte documente edificatoare dupa caz. Nota: În cazul ofertantilor care sunt persoane juridice straine se vor prezenta certificate/documente echivalente care sa fie valabile la momentul prezentarii. In cazul în care în tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul/tertul susintor/subcontractantul nu se emit documente de natura celor prevzute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevzute la art.164, 165 i 167 din Legea nr. 98/2016, respectiv la art. 177, 178, 180 din Legea nr. 99/2016, autoritatea/entitatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Ofertele depuse de catre operatorii economici au obligativitatea de a fi insotite de formularul DUAE, sub sanctiunea respingerii acesteia din urma ca inacceptabila conform art.137 alin.(2) lit.b) din H.G. 395/2016. Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese. Modalitatea de indeplinire: Declaratia pe proprie raspundere privind conflictul de interese se va intocmi de catre fiecare ofertant/asociat, inclusiv de catre ter susinator / subcontractant, dupa caz, si va fi prezentata de toti participantii odat cu depunerea DUAE i a ofertei in SEAP. Declaraia va conine informaii aferente situaiei lor- Formularul nr. 7 - Declaratie privind conflictul de interese. Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Toma Alecu; Moise Gabriel; Popa Ctlin; Rdulescu Simona; Ivanov Georgiana; Tiroag Mihai; Mihil-Strugaru Adrian; Schipor Constantin; Ivan Florina; Coofre Gabriela; Stoica Adelina; Ion Valentin; Bucur Eugen, Serban Petru Sergiu. Cerinta nr. 1 Operatorii economici care depun ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara rezident, din care s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna din situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile ce fac obiectul contractului de achiziie public. Cerina se aplic inclusiv pentru subcontractani i/sau teri susintori care completeaz informaiile aferente situaiei lor la nivelul unui DUAE distinct. Modalitatea de îndeplinire: Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire a contractului de achiziie public cu informaiile solicitate de ctre autoritatea contractant - informaii referitoare la îndeplinirea cerinelor privind capacitatea de exercitare a activitii profesionale. Documentul justificativ care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificatul constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanilor persoanelor juridice/fizice strine, documentele echivalente emise în ara de reziden, traduse în limba român, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. În situaia în care vor fi executate pri din contract de ctre subcontractani, dovada înregistrrii i corespondena activitilor principale/secundare din cadrul acestuia cu obiectul achiziiei se va prezenta obligatoriu i de ctre subcontractani, pentru partea din contract pe care o vor realiza. Ofertele depuse de catre operatorii economici au obligativitatea de a fi insotite de formularul DUAE, sub sanctiunea respingerii acesteia din urma ca inacceptabila conform art.137 alin.(2) lit.b) din H.G. 395/2016. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertanii trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani (calculai pân la data limit de depunere a ofertelor) au furnizat produse similare în valoare cumulat de cel puin:Lot 1 Sistem computer pentru birou 200.000,00 lei fr TVALot 2 Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 6GB ) 750.000,00 lei fr TVALot 3 Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 8GB ) 190.000,00 lei fr TVALot 4 Sistem computer pentru Laboratoare si Simulatoare (interfata grafica min. 12GB ) 413.000,00 lei fr TVALot 5 Staie grafic de simulare i modelare 110.000,00 lei fr TVALot 6 Laptop (computer portabil) 320.000,00 lei fr TVAPrin produse similare se înelege: orice fel de sisteme computer, statii grafice, laptopuriUltimii 3 ani vor fi calculai prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor stabilita de autoritatea contractanta în anunul de participare (daca se decaleaz termenul-limita stabilit pentru depunerea ofertelor, publicându-se in acest sens o erat, limita inferioar a perioadei de 3 ani se extinde cu perioada de timp aferenta decalrii, urmând a fi considerata îndeplinit cerina pentru toi operatorii care au prezentat dovada finalizrii furnizrilor de produse similare în intervalul de timp nou rezultat). Se vor depune odat cu DUAE urmtoarele documente: angajamentul ferm al terului susintor din care rezulta modul efectiv în care se va materializa susinerea acestuia, a acordului de subcontractare i/sau a acordului de asociere, dup caz - formularul 8 sau formularul nr. 9-dup caz. Persoana care asigur susinerea capacitii tehnice nu trebuie sa se afle în situaia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 164, art. 165 si art. 167 din Legea nr. 98/2016; în acest sens se va completa un DUAE distinct. Loturile: 1,2,3,4,5,6Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiOfertanii vor face dovada implementrii sistemului de management al calitii în domeniul în care se încadreaz activitatea / activitile principal/principale care fac obiectul contractului, conform SR EN ISO 9001 sau echivalent. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile ce descriu nivelul lor de experien, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunztor cerinelor autoritii contractante. Asociatul/asociaii nominalizai va/vor prezenta distinct DUAE in care se vor cuprinde informaiile solicitate. La nivelul DUAE trebuie precizate informaii cum ar fi: - numrul i data contractului/achiziiei invocat/invocate drept experien similar, - tipul/categoriile de produse, valoarea, beneficiarul, perioada de livrare. Urmtoarele documente justificative care probeaz îndeplinirea cerinei vor fi prezentate, la solicitare, doar de ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor:- certificate sau documente emise de beneficiar/procese verbale de recepie/pri relevante ale contractului/achiziiei, din care sa reias toate elementele necesare pentru confirmarea îndeplinirii cerinei privind experiena similara. Daca un grup de operatori economici depune o Ofert comun, atunci capacitatea tehnic i profesional se demonstreaz prin cumularea resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnic i/sau profesional a Ofertantului poate fi susinut, pentru îndeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relaiilor juridice existente între Ofertant si persoana respectiva. In cazul in care Ofertantul îi demonstreaz capacitatea tehnic i/sau profesional prin prezentarea unui angajament ferm de susinere, prin care confirm faptul c va pune la dispoziie Ofertantului resursele tehnice i profesionale invocate din partea unui/unor ter/teri, atunci acesta are obligaia s prezinte documentele transmise acestuia de ctre terul/terii susintor/susintori, din care s rezulte modul efectiv prin care terul/terii susintor/susintori va/vor asigura îndeplinirea propriului angajament de susinere, documente care se vor constitui anexe la respectivul angajament. Documentele justificative care probeaz cele asumate in angajamente/acorduri vor fi solicitate doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Pentru contractele a cror valoare este exprimat în alta valut decât în lei, data la care se va calcula echivalena leu/alta valut: - conform cursului B.N.R. din data publicrii anunului de participare. Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuireUrmtoarele documente justificative care probeaz îndeplinirea cerinei vor fi prezentate doar de ctre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor: - certificat valabil la momentul prezentrii, emis de un organism de certificare acreditat care s ateste respectarea de ctre operatorul economic a standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent sau alte probe sau dovezi care confirm asigurarea unui nivel corespunztor al calitii (pentru cazurile specifice prevzute de lege). Nu se accept ofertani în curs de certificare. Sunt admii ofertanii care prezint documente din care s reias c auditul de certificare a fost finalizat urmând sa primeasc certificarea propriu-zis.Dac operatorul economic invoc subcontractani/asociai sau în cazul depunerii unei oferte comune, cerina va fi îndeplinit individual de subcontractant/fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaz.Documentul trebuie s fie valabil la data prezentrii.Autoritatea contractanta considera relevant aceast cerin pentru asigurarea standardelor europene de performan i calitate a produselor furnizate de ofertani.Prin îndeplinirea acestei cerine, ofertantul demonstreaz capabilitatea sa de a furniza consecvent produsele care satisfac cerinele autoritii contractante i cerinele legale i reglementate aplicabile. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 30/06/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 30/09/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 30/06/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Mihil-Strugaru Adrian, Bucur Eugen, Serban Petru Sergiu, Schipor Constantin, Ivan Florina Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: 1.În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant are dreptul s solicite noi propuneri financiare, iar oferta câtigtoare va fi desemnat cea cu propunerea financiar cea mai mic. 2.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): - Înainte de încheierea contractului, ofertantul declarat câstigator va prezenta acordurile de subcontractare (contractele) încheiate cu subcontractantii nominalizati în oferta. - Contractele prezentate trebuie sa fie în concordanta cu oferta si se vor constitui în anexe la contract. - Pe parcursul derularii contractului, executantul are dreptul de a înlocui subcontractantii nominalizati în oferta sau de a declara noi subcontractanti cu acordul autoritatii contractante, iar eventuala înlocuire/implicare a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau a pretului contractului. În cazul înlocuirii sau declararii de noi subcontractanti, semnatarul contractului transmite documentele de calificare ale acestora conform fisei de date a achizitiei. 3.Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea dedicata acestora din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal tot in SEAP. 4. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificari privind ofertele depuse, in SEAP. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP, integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele de exercitare a cii de atac sunt cele prevzute în Legea nr. 101/ 2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: ACADEMIA NAVALA Mircea cel Batran- UM 02192 CONSTANTA Postanschrift: Strada Fulgerului, nr.1 Ort: Constanta Postleitzahl: 900218 Land: Rumänien E-Mail: [12]um02192achizitii@anmb.ro Telefon: +40 241626200-143 Fax: +4 0241643096 Internet-Adresse: [13]www.anmb.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/05/2022 References 6. mailto:um02192achizitii@anmb.ro?subject=TED 7. http://www.anmb.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100145817 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:um02192achizitii@anmb.ro?subject=TED 13. http://www.anmb.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de