Ausschreibung: Flachbildschirme - RO-Bucureti Flachbildschirme Dokument Nr...: 292751-2022 (ID: 2022060109040943640) Veröffentlicht: 01.06.2022 * RO-Bucureti: Flachbildschirme 2022/S 105/2022 292751 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Dezvoltrii, Lucrrilor Publice i Administraiei Nationale Identifikationsnummer: 26369185 Postanschrift: Strada: Libertii, nr. 16 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 050706 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Anca VASILE E-Mail: [6]Remus.URETEAN@mdrap.ro Telefon: +40 372111432 Fax: +40 372111445 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.mdlpa.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100145718 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziie 5 monitoare curbate Referenznummer der Bekanntmachung: 29P/2022/VP II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30231310 Flachbildschirme II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului îl constituie achiziia a 5 monitoare curbate. Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 12 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare . Procedura de achizitie publica se va finaliza prin încheierea unui contract de furnizare produse. Furnizorul se oblig s livreze produsele mai sus mentionate, în perioada convenit i în conformitate cerintele caietului de sarcini. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 15 000.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei, Bd. Libertatii nr. 16, latura nord, Sector 5, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului îl constituie achiziia a 5 monitoare curbate II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: I.1. Ofertanii (inclusiv asociai/ terti sustinatori ) nu trebuie s se regaseasc în situaiile prevzute la art. 164, art.165, art.167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre ofertanti, cu informatiile aferente situatiei lor. Cerina este aplicabil inclusiv pentru eventualii asociai/terti sustinatori. Dac este cazul, ofertanii vor prezenta câte un DUAE distinct, completat de fiecare dintre eventualii asociai, cu informaiile aferente situaiei lor, precum si acordul de asociere. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: 1. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc inclusiv pentru sediile secundare). Certificatele trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora; NOTA: Operatorul va prezenta certificatele pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/ punctele de lucru o declaraie pe proprie rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate; 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/ act constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. 2, art. 167 alin. 2, art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; 4. alte documente edificatoare, dupa caz. I.2 Ofertantii (inclusiv asociai/terti sustinatori, dac este cazul) nu trebuie s se regaseasc în situaiile prevzute la art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. CSEKE Attila Zoltan, Ministru; 2. Surdu Daniel George, Secretar de stat; 3. RCUCI Claudiu Vasile, Secretar de stat; 4. OLE Marin, Secretar de stat; 5. MATUZ Adrian Zsolt, Secretar de Stat; 6. Niculae Vlad - tefan, Secretar de stat; 7. Stoica Marcel Alexandru, Secretar de stat; 8. Ssrman Monica, Secretar de stat; 9. Haiduc Ioan Cristian, Subsecretar de stat; 10. Ghilea Gabriel Traian, Subsecretar de stat; 11. Drghescu Aurel - Drago, Subsecretar de stat; 12. Derzsi Ákos, Subsecretar de stat; 13. DUMITRU Mona Mihaela, Secretar general; 14. BANA Victor, Secretar General Adjunct; 15.RUSNAC Melania, Director general, Direcia general management financiar, resurse umane i administrativ; 16. URETEAN Remus-Gabriel, Director general, Direcia general achiziii; 17. RALEA Adela Steliana, ef serviciu, Serviciul achiziii, Directia general achiziii 18. LAZR Carmen, ef serviciu, Serviciul licitaii i proceduri simplificate, Direcia general achiziii; 19. Vasile Anca Roxana - Consilier achiziii publice; 20. Soare Alexandru George- Director general, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 21. Jianu Gheorghe- Director general adjunct, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 22. Florea Adina- Director general adjunct, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 23.Bileteanu Liviu Tudor- Director, Direcia Politici i Strategii, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 24. Ginavar Anca Ileana- Director, Directia Tehnic, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 25.Necsuliu Radu- ef serviciu, Serviciul analize teritoriale si baze de date, Directia politici si strategii, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 26. Iliescu Carmen Florina- ef serviciu, Serviciul reglememntari in construcii, Directia tehnica, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 27. Uncrop Elena Andreea- ef birou, Birou atestri, autorizri, programe formare continu, Directia tehnica, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 28. Stnescu Magda- ef serviciu, Serviciul dezvoltare infrastructura, Directia lucrari publice, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 29. Ghinea Bogdan Andrei- Sef Serviciu, Serviciul politici si strategii de dezvoltare durabila; 30. Dragomir Marius Ticuta- Sef Birou, Biroul de analiza documentatii tehnico economice, Serviciul dezvoltare infrastructura, Directia lucrari publice, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; 31. Lautaru Adela Mirabela- Sef Serviciu, Serviciul Constructii si reabilitari, Directia lucrari publice, Directia generala dezvoltare regionala si infrastructura; Ofertanii , trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii, din ara de reziden. Operatorul economic trebuie s dovedeasc faptul c este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. .Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea preliminar a cerinei: ofertanii (inclusiv eventualii asociai/teri susintori) vor completa la nivelul DUAE, informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative urmeaz a fi prezentate la solicitarea autoritii contractante, doar de ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar (inclusiv pentru eventualii asociai), la finalizarea evalurii ofertelor. Aceste documente pot fi, dup caz: certificat constatator emis de ONRC sau in cazul ofertanilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden. Informaiile cuprinse în Certificatul constatator s fie reale/actuale la data prezentrii. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/07/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/10/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/07/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/05/2022 References 6. mailto:Remus.URETEAN@mdrap.ro?subject=TED 7. http://www.mdlpa.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100145718 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de