Ausschreibung: Mikroskope - RO-Braov Mikroskope Dokument Nr...: 292706-2022 (ID: 2022060109040043605) Veröffentlicht: 01.06.2022 * RO-Braov: Mikroskope 2022/S 105/2022 292706 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV Nationale Identifikationsnummer: RO 4317754 Postanschrift: Strada: Eroilor, nr. 29 Ort: Brasov NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 500036 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Liviu Doru Dogar E-Mail: [6]tehnic@unitbv.ro Telefon: +40 268413000/101 Fax: +40 268414900 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.unitbv.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100145687 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: universitate I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Microscop confocal Referenznummer der Bekanntmachung: 4317754_2022_PAAPD1357860 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 38510000 Mikroskope II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Microscop confocal, pentru vizualizarea si imagistica preparatelor biologice fluorescente, la nivel de inalta rezolutie, Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Termenul in care autoritatea contractanta va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de data depunerii ofertelor II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 400 000.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Brasov str. Institutului nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microscop confocal 1 bucata II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 8 / Gewichtung: 12 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 4 / Gewichtung: 3 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 7 / Gewichtung: 6 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 6 / Gewichtung: 2 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 5 / Gewichtung: 2 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 3 / Gewichtung: 3 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 2 / Gewichtung: 3 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica 1 / Gewichtung: 3 Preis - Gewichtung: 66 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 120 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cofinantare proiect FDI 2022 - 0523 Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta 1. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 164 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele justificative depuse de operatorul economic clasat pe primul loc in clasamentul intermediar: - cazier judiciar al operatorului economic, valabil la data depunerii - cazier judiciar, valabil la data depunerii, pentru toate persoanelor ce au calitate de membru al organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului ofertant sau are putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia. Cerinta 2. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 165 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele justificative depuse de operatorul economic clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, trebuie s fie valabile la data prezentarii acestora; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2) Cerinta 3. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 167 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele justificative depuse de operatorul economic clasat pe primul loc in clasamentul intermediar: - documente care fac dovada declaratiilor din DUAE - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 167 alin.(2). Cerinta 4. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 60, din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune pe langa DUAE (anexa din formulare) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, declaratie privind neincadrarea in situatiile potential generatoare de conflict de interese, asa cum sunt acestea definite la art. 60 din Legea.nr.98/2016. Persoane cu functie de decizie din cadrul Universitatii Transilvania Brasov: Prof. Univ. Dr. Abrudan Ioan Vasile-rector, Prof.univ.dr.ing. Muntenu Daniel-prorector, Prof. univ. dr. Buzea Carmen-prorector, Prof. univ. dr. ing. Lache Simona-prorector, Prof. univ. dr. Dana Mihaela Gheorghe-prorector, Prof. univ. dr. Rogozea Liliana Marcela-prorector, Ing. Stroe Marius-director general administrativ, Ec. Banciu Elena Iuliana-director economic, Jr. Manea Laur-compartiment juridic, Jr. Manea Adrian Constantin-compartiment juridic, Ing. Dogar Liviu Doru-sef serviciu achizitii publice si aprovizionare, Ing. Lucaci Cristina Nicoleta-sef birou achizitii, Ing. Mizgaciu Lucian-administrator financiar birou achizitii, ing. Vasilescu Liliana Iulia-director tehnic administrativ, Tudor C. Badea, MD, MA, PhD-cercetator Nota: 1.In cazul in care in tara de origine sau in tara în care este stabilit operatorul economic nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167, se vor accepta declaratii pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, declaratii autentice date in fata unui notar sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Orice operator economic aflat în oricare dintre situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 care atrag excluderea din procedura de atribuire poate furniza dovezi care sa arate ca masurile luate de acesta sunt suficiente pentru a-si demonstra in concret credibilitatea prin raportare la motivele de excludere. 2. Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. 3. Conform Notificarii ANAP 256/2016, se va solicita tuturor ofertantilor, ca odata cu depunerea DUAE sa prezinte angajamentul tertului sustinator iar in cazul subcontractarii, acordul de subcontractare (impreuna cu documente anexe la angajament, transmise acestora de catre tert/tertii sustinatori, din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia/acestora). Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu informatii reale/valabile la momentul prezentarii, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, eliberate in acelasi conditii, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de realiza activitatile similare celor ce formeaza obiectul contractului. c. Documentele se vor prezenta însotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Proportia de subcontractareInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Documentele solicitate se vor prezenta la solicitarea Autoritatii Contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Acordul de subcontractare/asociere/angajamentul de sustinere a tertului impreuna cu documentele anexe ale angajamentului vor fi depuse in SICAP odata cu DUAE Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 29/06/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 29/09/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 29/06/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: conform art.8 legea 101/2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartimentul Juridic Contencios al Universitatii Transilvania Brasov Postanschrift: Eroilor 29 Ort: Brasov Postleitzahl: 500036 Land: Rumänien E-Mail: [12]manea@unitbv.ro Telefon: +4 0268413000-120 Fax: +4 0268413000-120 Internet-Adresse: [13]www.unitbv.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/05/2022 References 6. mailto:tehnic@unitbv.ro?subject=TED 7. http://www.unitbv.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100145687 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:manea@unitbv.ro?subject=TED 13. http://www.unitbv.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de