Ausschreibung: Medizinische Geräte - CZ-Kladno Medizinische Geräte OP-Ausrüstung Ausrüstung für Endoskopie und Endochirurgie Ausrüstung und Instrumente für Infusion Elektrokardiografen Mikroskope Operationstechnik Monitoren Hebevorrichtungen für den Sektor der Gesundheitsfürsorge Installation von medizinischen Einrichtungen Ausrüstung für Anästhesie Fluoroskope Operationstische Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke Medizinische Informationssysteme Informationssysteme und Server Bereitstellung von Software Wartung von Informationstechnologiesoftware Software-Implementierung Systemunterstützung Informationstechnologiedienste Medizinsoftwarepaket Dokument Nr...: 229286-2022 (ID: 2022050209052977102) Veröffentlicht: 02.05.2022 * CZ-Kladno: Medizinische Geräte 2022/S 85/2022 229286 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Stedoeského kraje Nationale Identifikationsnummer: 27256537 Postanschrift: Vanurova 1548 Ort: Kladno NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Postleitzahl: 27201 Land: Tschechien Kontaktstelle(n): Ing. Michal Feix E-Mail: [6]michal.feix@nemk.cz Telefon: +420 312606490 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.nemocnicekladno.cz Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [11]https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: akciová spolenost I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Poízení pístrojového vybavení II. Referenznummer der Bekanntmachung: 2022001 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Pedmt plnní této veejné zakázky je souástí projektu spolufinancovaného ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím Integrovaného regionálního operaního programu (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciální hrozby. Pedmtem veejné zakázky je dodávka a instalace zdravotnických pístroj. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 39 096 465.00 CZK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 11 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Artroskopická v Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33162100 OP-Ausrüstung 33100000 Medizinische Geräte 33168000 Ausrüstung für Endoskopie und Endochirurgie II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 2 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 566 667.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Infuzní technika Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33194100 Ausrüstung und Instrumente für Infusion 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 90 ks infuzní techniky (dávkova lineární 29ks a pumpa infuzní 61ks) splujících minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 886 526.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: EKG vetn pojízdného stojanu Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33123200 Elektrokardiografen 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 4 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 224 998.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mikroskop operaní A Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38510000 Mikroskope 33100000 Medizinische Geräte 33160000 Operationstechnik II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 1 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 132 137.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Monitor ivotních funkcí penosný Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33195100 Monitoren 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 6 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 980 000.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Propus pepravní pacientská Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33192600 Hebevorrichtungen für den Sektor der Gesundheitsfürsorge 33100000 Medizinische Geräte 51410000 Installation von medizinischen Einrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 1 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 425 138.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Zadavatel umoní vem úastníkm prohlídku místa plnní veejné zakázky za úelem zjitní souasného stavu. Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pístroj anesteziologický Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33172100 Ausrüstung für Anästhesie 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 4 ks pístroje (2 ks nejvyí tídy a 2ks stední tídy) splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 301 000.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Stna skiagrafická Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111400 Fluoroskope 33100000 Medizinische Geräte 51410000 Installation von medizinischen Einrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 1 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 990 000.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Zadavatel umoní vem úastníkm prohlídku místa plnní veejné zakázky za úelem zjitní souasného stavu. Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Stl operaní systémový Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33192230 Operationstische 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 1 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 600 000.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ventilátor plicní Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33157400 Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje dodání 4 ks pístroje splujícího minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 940 000.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PACS systémy - rozíení Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48814000 Medizinische Informationssysteme 48800000 Informationssysteme und Server 72268000 Bereitstellung von Software 72267100 Wartung von Informationstechnologiesoftware 72263000 Software-Implementierung 72253200 Systemunterstützung 72222300 Informationstechnologiedienste 48180000 Medizinsoftwarepaket II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: CZ020 Stedoeský kraj Hauptort der Ausführung: Místem dodání jsou budovy zadavatele na adrese Vanurova 1548, 272 59 Kladno. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Zadavatel poaduje doplnní funkcí jádra PACS o bezpenostní prvky a funkcionality splující minimální technické podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 050 000.00 CZK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 56 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt spolufinancovaný ze strukturálních fond REACT-EU prostednictvím (IROP), výzvy . 98 Rozvoj, modernizace a posílení odolnosti pátení sít poskytovatel zdravotní pée s ohledem na potenciál II.2.14)Zusätzliche Angaben Podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci veejné zakázky. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Splnní podmínek profesní zpsobilosti prokáe dodavatel, který pedloí: a) výpis z obchodního rejstíku nebo jiné obdobné evidence, pokud zvlátní právní pedpis zápis do takové evidence vyaduje. Blií informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která bude jako celek uveejnna na profilu zadavatele k pedmtné veejné zakázce. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Zadavatel nepoaduje prokázání ekonomické kvalifikace. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 16/06/2022 Ortszeit: 10:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Tschechisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 16/06/2022 Ortszeit: 10:00 Ort: Oblastní nemocniceKladno, a.s., nemocnice Stedoeského kraje Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Otevírání nabídek provede zadavatel s ohledem na jejich elektronickou formu neveejn, a to postupem dle ust. §109 zákona. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7 Ort: Brno Postleitzahl: 604 55 Land: Tschechien E-Mail: [12]posta@uohs.cz Telefon: +420 542167111 Fax: +420 542167112 Internet-Adresse: [13]https://www.uohs.cz/ VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doruit do 15 dn ode dne, kdy se stovatel dozvdl o domnlém poruení zákona Zadavatelem, nejpozdji vak do uzavení smlouvy nebo do chvíle, kdy se sout o návrh povauje po výbru návrhu za ukonenou. Námitky proti úkonm oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveejnit i odeslat stovateli, musí být dorueny Zadavateli do 15 dn od jejich uveejnní i doruení stovateli. Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání ádostí o úast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty. Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty, v pípad jednacího ízení s uveejnním musí být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení lhty pro podání pedbných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o zámru uzavít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být dorueny Zadavateli do 30 dn od uveejnní tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyídit do 15 dn. Návrh je nutné doruit ÚOHS i Zadavateli do 10 dn ode dne, v nm stovatel obdrel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dn od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavení smlouvy na veejnou zakázku i rámcové dohody lze podat pouze návrh na uloení zákazu plnní smlouvy, a to i bez pedchozího podání námitek. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy doruí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy zpsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením dvodu pro zadání veejné zakázky bez uveejnní oznámení o zahájení zadávacího ízení, pedbného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodueném podlimitním ízení, nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doruí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy na základ rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavení smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Ve lht pro doruení návrhu je navrhovatel povinen sloit na úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnní veejné zakázky nebo za dobu prvních ty let plnní v pípad smluv na dobu neuritou, nejmén vak ve výi 50 000 K, nejvýe ve výi 10 000 000 K. V pípad, e navrhovatel neme stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen sloit kauci ve výi 100 000 K. V pípad návrhu na uloení zákazu plnní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200 000 K. Jde-li o ízení o pezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lht pro doruení návrhu sloit na úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z pedpokládané hodnoty koncese uveejnné ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejmén vak ve výi 50 000 K, nejvýe ve výi 10 000 000 K. V pípad, e Zadavatel neuveejní ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele pedpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 100 000 K. V pípad návrhu na uloení zákazu plnní koncesní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200 000 K. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7 Ort: Brno Postleitzahl: 604 55 Land: Tschechien E-Mail: [14]posta@uohs.cz Telefon: +420 542167111 Fax: +420 542167112 Internet-Adresse: [15]https://www.uohs.cz/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2022 References 6. mailto:michal.feix@nemk.cz?subject=TED 7. http://www.nemocnicekladno.cz/ 8. https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO 9. https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO 10. https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO 11. https://www.tenderarena.cz/profily/ONKLADNO 12. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED 13. https://www.uohs.cz/ 14. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED 15. https://www.uohs.cz/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de