Ausschreibungen und Aufträge: Straßenbauarbeiten - RO-Bucureti Straßenbauarbeiten Bau von Straßenbrücken Technische Planungsleistungen für Verkehrsanlagen Dokument Nr...: 77-2022 (ID: 2022010309024835886) Veröffentlicht: 03.01.2022 * RO-Bucureti: Straßenbauarbeiten 2022/S 1/2022 77 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. Nationale Identifikationsnummer: 16054368 Postanschrift: B-dul Golescu Dinicu, nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010873 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Valentin Florin Trifan, Director Directia Achizitii Publice E-Mail: [6]achizitiipublicebuget@andnet.ro Telefon: +40 212643299 Fax: +40 212643298 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.cnadnr.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: PROIECTARE I EXECUIE Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) - LOT 1 Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765- LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud ... detalii pe [9]www.e-licitatie.ro Referenznummer der Bekanntmachung: 16054368/2020/1983/1894/S10 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45233120 Straßenbauarbeiten II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Largirea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000), respectiv intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 - Lotul 1 si intre km 54+700 si DN5 (km 40+000) Lotul 2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: primul termen - limita este cu 40 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; al doilea termen - limita este cu 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca cele doua termene de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 20 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor stabilit de Autoritatea Contractanta. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, la primul termen de raspuns la clarificari Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 45 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, iar la al doilea termen de raspuns Autoritatea Contractanta va raspunde restului de solicitari de clarificare adresate pana la termenul limita cu 20 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 28 405 471.34 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROIECTARE I EXECUIE Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre A1 (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre km 54+700 si DN5 (km 40+000) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45233120 Straßenbauarbeiten 45221111 Bau von Straßenbrücken 71322500 Technische Planungsleistungen für Verkehrsanlagen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Jud. Ilfov si Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru largirea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre km 54+700 si DN5 (km 40+000) din cadrul obiectivului « Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) ». In conformitate cu prevederile contractuale, respectiv ale HG nr. 1/ 2018, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: 1. Modificari ale partilor contractante; 2. Schimbarea denumirii si/sau a formei societatii, schimbari care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 3. Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului; 4. Modificari generate de schimbarea personalului cheie/alt personal, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului; 5. Modificari care rezulta din adaptarea Proiectului Tehnic de Executie la realitatea din teren, inclusiv schimbari de solutii tehnice punctuale; 6. Modificari generate de modificari ale terenului, retelei hidrografice supraterane si subterane necunoscute la data elaborarii Proiectului Tehnic de Executie; 7. Modificari care rezulta din modificari ale cotelor, pozitiilor si/ sau dimensiunilor unor lucrari ca urmare a situatiei din teren; 8. Modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; 9. Modificari ale culoarului/coridorului de expropriere care conduc la necesitatea realizarii de lucrari suplimentare si/sau la renuntarea realizarii unor lucrari existente in Contract; 10. Modificari generate de acorduri, conventii, intelegeri ale statului/autoritatilor locale cu alte state; 11. Modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului, cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare ; 12. Prelungirea Duratei de Executie in baza mecanismului contractual prevazut la Clauza 35 din Conditiile Generale fara a se aduce atingere dreptului Beneficiarului de a aplica Antreprenorului penalitatile si/sau sanctiunile prevazute in contract. 13. Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centrale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc.). Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Duratei de Executie se va realiza in conformitate cu prevederile Clauzei 35 [Prelungirea Duratei de Executie] din Conditiile Generale. Mai multe informatii se regasesc in Contract. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Autoritatea contractanta acorda pentru Dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatatie punctaj pentru ofertele care prezinta o garantie suplimentara (pana la maxim 15 ani) fata de garantia minim acceptata de 10 ani. Perioada de garantie a Dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie se va prezenta obligatoriu in numar de ani. / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Autoritatea contractanta acorda pentru aparatele de reazem punctaj pentru ofertele care prezinta o garantie suplimentara (pana la maxim 20 ani) fata de garantia minim acceptata de 15 ani. Perioada de garantie a aparatelor de reazem se va prezenta obligatoriu in numar de ani. / Gewichtung: 3 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in contracte in cadrul carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite Studii de Fezabilitate si/ sau Proiecte Tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare de autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres. / Gewichtung: 7 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri si/ sau Inginer Lucrari de Arta in contract/contracte in cadrul caruia/carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite studii de fezabilitate si/ sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare de autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau drumuri judetene si/sau strazi urbane care au inclus poduri si/ sau pasaje si/ sau viaducte. / Gewichtung: 8 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Coordonator Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect si/ sau Sef echipa proiectare si/ sau Adjunct Sef Echipa proiectare si/ sau Sef Proiect si/ sau Adjunct Sef Proiect in contracte in cadrul carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite studii de fezabilitate si/ sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada. / Gewichtung: 6 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Manager Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Coordonator Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect si/ sau Adjunct Coordonator Proiect in cadrul unor contracte de supervizare executie lucrari si/sau supervizare proiectare si executie lucrari si/ sau executie lucrari si/sau proiectare si executie lucrari de constructie noua si/ sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare drumuri nationale si/ sau drumuri expres si/ sau autostrazi . / Gewichtung: 4 Qualitätskriterium - Name: Autoritatea contractanta acorda punctaj pentru ofertarea unei perioade de garantie a lucrarilor suplimentara fata de perioada de garantie minim acceptata de 60 de luni / Gewichtung: 12 Preis - Gewichtung: 55 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: In conformitate cu prevederile art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractanta opteaza pentru achizitia ulterioara de lucrari noi similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 119.955.601,56 Lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului fara rezerve de implementare si organizare de santier. Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv lucrari noi similare) este de 758.901.258,09 Lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.2.6 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.2.6 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri, cat si valoarea posibilelor lucrari noi similare conform art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016. II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Infrastructura integrata pentru zona orbitala a Municipiului Bucuresti II.2.14)Zusätzliche Angaben - II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PROIECTARE I EXECUIE Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre A1 (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) LOT 1 Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45233120 Straßenbauarbeiten 71322500 Technische Planungsleistungen für Verkehrsanlagen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Jud. Ilfov si Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru largirea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre Al (km 55+520) si km 54+700, inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 din cadrul obiectivului « Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) ». In conformitate cu prevederile contractuale, respectiv ale H.G. nr. 1/ 2018, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: 1. Modificari ale partilor contractante; 2. Schimbarea denumirii si/sau a formei societatii, schimbari care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 3. Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului; 4. Modificari generate de schimbarea personalului cheie/alt personal, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului; 5. Modificari care rezulta din adaptarea Proiectului Tehnic de Executie la realitatea din teren, inclusiv schimbari de solutii tehnice punctuale; 6. Modificari generate de modificari ale terenului, retelei hidrografice supraterane si subterane necunoscute la data elaborarii Proiectului Tehnic de Executie; 7. Modificari care rezulta din modificari ale cotelor, pozitiilor si/ sau dimensiunilor unor lucrari ca urmare a situatiei din teren; 8. Modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; 9. Modificari ale culoarului/coridorului de expropriere care conduc la necesitatea realizarii de lucrari suplimentare si/sau la renuntarea realizarii unor lucrari existente in Contract; 10. Modificari generate de acorduri, conventii, intelegeri ale statului/autoritatilor locale cu alte state; 11. Modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde, care se vor realiza conform clauzei corespunzatoare din Conditiile Generale ale Contractului, cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare ; 12. Prelungirea Duratei de Executie in baza mecanismului contractual prevazut la Clauza 35 din Conditiile Generale fara a se aduce atingere dreptului Beneficiarului de a aplica Antreprenorului penalitatile si/sau sanctiunile prevazute in contract. 13. Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centrale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc.). Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Prelungirea Duratei de Executie se va realiza in conformitate cu prevederile Clauzei 35 [Prelungirea Duratei de Executie] din Conditiile Generale. Mai multe informatii se regasesc in Contract. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Autoritatea contractanta acorda punctaj pentru ofertarea unei perioade de garantie a lucrarilor suplimentara fata de perioada de garantie minim acceptata de 60 de luni / Gewichtung: 12 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in contracte in cadrul carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite Studii de Fezabilitate si/ sau Proiecte Tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada si/ sau drumuri judetene. / Gewichtung: 3 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Coordonator Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect si/ sau Sef echipa proiectare si/ sau Adjunct Sef Echipa proiectare si/ sau Sef Proiect si/ sau Adjunct Sef Proiect in contracte in cadrul carora au fost elaborate si/sau actualizate si/sau revizuite studii de fezabilitate si/ sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada si/ sau drumuri judetene. / Gewichtung: 6 Qualitätskriterium - Name: Experienta detinuta in pozitia de Manager Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Coordonator Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect si/ sau Adjunct Coordonator Proiect in cadrul unor contracte de supervizare executie lucrari si/sau supervizare proiectare si executie lucrari si/ sau executie lucrari si/sau proiectare si executie lucrari de constructie noua si/ sau modernizare si/ sau largire si/sau reabilitare drumuri nationale si/ sau drumuri expres si/ sau autostrazi si/sau drumuri judetene. / Gewichtung: 4 Preis - Gewichtung: 75 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: In conformitate cu prevederile art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractanta opteaza pentru achizitia ulterioara de lucrari noi similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 5.912.376,84 Lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimata a contractului fara rezerve de implementare si organizare de santier. Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv lucrari noi similare) este de 37.421.008,81 Lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.2.6 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.2.6 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri, cat si valoarea posibilelor lucrari noi similare conform art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016. II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Infrastructura integrata pentru zona orbitala a Municipiului Bucuresti II.2.14)Zusätzliche Angaben - Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2021/S 006-008756 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 92/105552 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Proiectare i Execuie Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre A1 (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) - LOT I Lrgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureti Sud intre A1 (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/12/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AUTOTEHNOROM Nationale Identifikationsnummer: RO 17103310 Postanschrift: Strada RULMENTULUI, Nr. 62 Ort: scheia NUTS-Code: RO215 Suceava Land: Rumänien E-Mail: [11]autotehnorom@gmail.com Telefon: +40 758058957 Fax: +40 330803703 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: VENTOR GRUP CONSULTING Nationale Identifikationsnummer: RO 24357117 Postanschrift: Strada 1 Decembrie 1918, Nr. 0 Ort: Giurgiu NUTS-Code: RO314 Giurgiu Postleitzahl: 080195 Land: Rumänien E-Mail: [12]ventorgrup@gmail.com Telefon: +40 765474670 Internet-Adresse: [13]www.ventorgrup.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: IBB Haus -und Industriebau GmbH Nationale Identifikationsnummer: DE292106682 Postanschrift: Strada Otto-Scheugenpflug, Nr. 20 Ort: NA NUTS-Code: DE712 Frankfurt am Main, Kreisfreie Stadt Land: Deutschland E-Mail: [14]info@ibb-hib.de Telefon: +49 6983004731 Fax: +49 6983004731 Internet-Adresse: [15]https://ibb-hib.de/ Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: IBB-HIB ROMANIA Nationale Identifikationsnummer: 38092770 Postanschrift: Strada Floreasca, Nr. 169 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014459 Land: Rumänien E-Mail: [16]ionut.dan@ibb-hib.ro Telefon: +40 312255296 Fax: +40 312255299 Internet-Adresse: [17]www.ibb-hib.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 31 508 631.97 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 28 405 471.34 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Wert ohne MwSt.: 53 970.39 RON Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: Activitati subcontractate pentru: * servicii de deminare, identificarea si eliberarea terenului de munitii neexplodate, în valoare de 28.405,47 Lei fr TVA; * investigatii arheologice, supraveghere arheologica, în valoare de 25.564,92 Lei fr TVA; Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [18]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [19]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Directia Achizitii Publice - Serviciul Achizitii Lucrari Postanschrift: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010873 Land: Rumänien E-Mail: [20]victor.stefan@andnet.ro Telefon: +40 212643299 Fax: +40 212643298 Internet-Adresse: [21]www.cnadnr.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/12/2021 References 6. mailto:achizitiipublicebuget@andnet.ro?subject=TED 7. http://www.cnadnr.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:008756-2021:TEXT:DE:HTML 11. mailto:autotehnorom@gmail.com?subject=TED 12. mailto:ventorgrup@gmail.com?subject=TED 13. http://www.ventorgrup.ro/ 14. mailto:info@ibb-hib.de?subject=TED 15. https://ibb-hib.de/ 16. mailto:ionut.dan@ibb-hib.ro?subject=TED 17. http://www.ibb-hib.ro/ 18. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 19. http://www.cnsc.ro/ 20. mailto:victor.stefan@andnet.ro?subject=TED 21. http://www.cnadnr.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de