Ausschreibung: Knochenbruchvorrichtungen, Stifte und Platten - LT-Wilna Knochenbruchvorrichtungen, Stifte und Platten Dokument Nr...: 268-2022 (ID: 2022010309040436072) Veröffentlicht: 03.01.2022 * LT-Wilna: Knochenbruchvorrichtungen, Stifte und Platten 2022/S 1/2022 268 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Vieoji staiga Vilniaus universiteto ligonins algirio klinika Nationale Identifikationsnummer: 191744287 Postanschrift: algirio g. 117 Ort: Vilnius NUTS-Code: LT Lietuva Postleitzahl: 08217 Land: Litauen Kontaktstelle(n): Inga Sadukien E-Mail: [6]inga.sadukiene@zalgirioklinika.lt Telefon: +370 52045550 Fax: +370 52728576 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.zalgirioklinika.lt Adresse des Beschafferprofils: [8]https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation /Index/4929 I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.as p?PID=615151 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID =615151&B=PPO Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Ploktels, sraigtai ir priemons veido kaul osteosintezs operacijoms II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33141770 Knochenbruchvorrichtungen, Stifte und Platten II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: io pirkimo objektas yra ploktels, sraigtai ir priemons veido kaul osteosintezs operacijoms (toliau preks). Reikalavimai prekms nustatyti techninje specifikacijoje, pateiktoje konkurso slyg 3 priede. Preliminars sigyjam preki kiekiai nustatomi nurodant maksimali l sum, kuri skirta preki sigijimui. Pirkimo sutarties vykdymo metu sigyjami preki kiekiai, taip pat pirkimo sutarties kaina, kuri perkanioji organizacija turs sumokti tiekjui, priklauso nuo faktini usakym, t. y. sigyjami kiekiai negali viryti konkurso slyg 2.3 papunktyje nustatyto kiekio, nurodyto maksimalia l suma, o ipirkti maesn kiek perkanioji organizacija gali. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33141770 Knochenbruchvorrichtungen, Stifte und Platten II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: LT Lietuva II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reikalavimai prekms nustatyti techninje specifikacijoje, pateiktoje konkurso slyg 3 priede. Preliminars sigyjam preki kiekiai nustatomi nurodant maksimali l sum, kuri skirta preki sigijimui - 197471,00 Eur be PVM. Pirkimo sutarties vykdymo metu sigyjami preki kiekiai, taip pat pirkimo sutarties kaina, kuri perkanioji organizacija turs sumokti tiekjui, priklauso nuo faktini usakym, t. y. sigyjami kiekiai negali viryti konkurso slyg 2.3 papunktyje nustatyto kiekio, nurodyto maksimalia l suma, o ipirkti maesn kiek perkanioji organizacija gali. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Perkanioji organizacija paalins tiekj i pirkimo procedros bet kuriame pirkimo procedros etape, jei paaiks, kad dl savo veiksm ar neveikimo prie pirkimo procedr ar jos metu tiekjas atitinka bent vien pirkimo slyg 3.1 papunktyje pateiktoje 1 lentelje nustatyt tiekjo paalinimo pagrind. Tiekjas privalo pateikti Europos bendrj viej pirkim dokument aktuali deklaracij, pakeiiani kompetenting institucij iduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinani, kad nra tiekjo paalinimo pagrind, nustatyt vadovaujantis Viej pirkim statymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viej pirkim dokumentas parengiamas pagal standartin form, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos gyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viej pirkim dokumento standartin forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrj viej pirkim dokument elektroniniu bdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Perkanioji organizacija, prie nustatydama laimjus pasilym, i ekonomikai naudingiausi pasilym pateikusio tiekjo reikalaus pateikti pirkimo slygose nurodytus dokumentus, patvirtinanius paalinimo pagrind nebuvim. III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: 1. Preks turi bti pristatytos ne vliau kaip per 5 darbo dienas nuo usakymo gavimo dienos. 2. Tiekjas, nepatieks preks per pirkimo sutartyje nustatyt termin ne dl perkaniosios organizacijos kalts, moka perkaniajai organizacijai 10 (deimties) % nepatiektos preks verts dydio baud. 3. Perkanioji organizacija, udelsusi sumokti pirkimo sutartyje nustatyta tvarka, sipareigoja tiekjui pareikalavus mokti tiekjui 0,02 (dviej imtj) % delspinigius nuo neapmoktos sskaitos dydio u kiekvien udelst dien. 4. Jei perkanioji organizacija vienaalikai nutraukia pirkimo sutart dl tiekjo kalts, tiekjas sumoka perkaniajai organizacijai 10 (deimties) % dydio nuo maksimalios pirkimo sutarties verts (be PVM) baud. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 01/02/2022 Ortszeit: 10:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Litauisch IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 01/02/2022 Ortszeit: 10:45 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Vilniaus apygardos teismas Ort: Vilnius Land: Litauen VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/12/2021 References 6. mailto:inga.sadukiene@zalgirioklinika.lt?subject=TED 7. http://www.zalgirioklinika.lt/ 8. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4929 9. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=615151 10. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=615151&B=PPO -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de