Ausschreibung: Kraftfahrzeuge für besondere Zwecke - RO-Sfântu Gheorghe Kraftfahrzeuge für besondere Zwecke Dokument Nr...: 2411-2022 (ID: 2022010409034138236) Veröffentlicht: 04.01.2022 * RO-Sfântu Gheorghe: Kraftfahrzeuge für besondere Zwecke 2022/S 2/2022 2411 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Municipiul Sfantu Gheorghe Nationale Identifikationsnummer: 4404605 Postanschrift: Strada: 1 Decembrie 1918, nr. 2 Ort: Sfantu Gheorghe NUTS-Code: RO123 Covasna Postleitzahl: 520008 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Balint Reka, Dezso Csaba E-Mail: [6]reka.balint@sepsi.ro Telefon: +40 267316902 Fax: +40 267316902 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.sfantugheorgheinfo.ro/ Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100134509 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziionare autospeciale de stropit, splat i deszpezit strzi. Referenznummer der Bekanntmachung: 4404605_2021_PAAPD1322636 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34144000 Kraftfahrzeuge für besondere Zwecke II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului: Achiziionare autospeciale de stropit, splat i deszpezit strzi-este defalcat in urmatoarele doua loturi: LOT1 Autobasculant multifucional 6x4, cu dotri pentru servicii de stropit, splat i deszpezit strzi: Valoarea estimata LOT1 850.747,00 lei fara TVA; LOT2 Autospeciale împrit în 2 loturi (multifuncional cu ben basculabil i autobasculant multifucional 6x4). Valoarea estimata LOT2 1.084.000,00 lei fara TVA; Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta pentru ambele loturi este de 18 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari pentru ambele loturi este de 11 zile inainte de data de depunere oferte. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 934 747.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 2 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 2 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziionare autospecial multifuncional cu ben basculabil, cu dotri pentru servicii de stropit, splat i deszpezit strzi Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34144000 Kraftfahrzeuge für besondere Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO123 Covasna Hauptort der Ausführung: MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Natura si cantitatea produselor solicitate sunt in conformitate cu Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termenul de livrare minim este timpul de livrare cel mai mic stabilit conform Caiet de sarcini (180 zile LOT 1, solicitat în caietul de sarcini) dintre ofertele considerate admisibile i conforme din punct de vedere tehnic, pentru care se va acorda maximum de puncte, respectiv 10 puncte. Termenul de livrare ofertat este termenul din oferta evaluat. Termenul de livrare se va oferta în zile. Termenul maxim de livrare care poate fi luat în calcul în cazul evalurii este de 240 zile pentru LOTUL 1. Ofertele care propun un termen de livrare mai mare de 240 zile, vor fi respinse ca neconforme. Ofertele care propun un timp de livrare mai mic de 180 zile pentru LOTUL 1, vor primi punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 850 747.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 240 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziionare autobasculant multifucional 6x4, cu dotri pentru servicii de stropit, splat i deszpezit strzi Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34144000 Kraftfahrzeuge für besondere Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO123 Covasna Hauptort der Ausführung: MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Natura si cantitatea produselor solicitate sunt in conformitate cu Caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termenul de livrare minim este timpul de livrare cel mai mic stabilit conform Caiet de sarcini (240 zile LOT 2, solicitat în caietul de sarcini) dintre ofertele considerate admisibile i conforme din punct de vedere tehnic, pentru care se va acorda maximum de puncte, respectiv 10 puncte. Termenul de livrare ofertat este termenul din oferta evaluat. Termenul de livrare se va oferta în zile. Termenul maxim de livrare care poate fi luat în calcul în cazul evalurii este de 360 zile pentru LOTUL 2. Ofertele care propun un termen de livrare mai mare de 360 zile, vor fi respinse ca neconforme. Ofertele care propun un timp de livrare mai mic de 240 zile pentru LOTUL 2, vor primi punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 084 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 360 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta 1. Neincadrarea in situatiile art. 164 din L 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Se vor solicita documente suport ofertantului clasat pe locul I in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, in functie de informatiile introduse in DUAE in conformitate cu art.196 alin. (1): - cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum razulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Cerinta 2. Neincadrarea in situatiile art. 165 din L98/2016. Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. Se vor solicita documente suport ofertantului clasat pe locul I in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, in functie de informatiile introduse in DUAE in conformitate cu art.196 alin. (1): - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat) RESTANTE la momentul prezentarii. Cerinta 3. Neincadrarea in situatiile art. 167 din L98/2016. Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE. In conformitate cu art. 63 din L 98/2016, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Antal Arpad Andras - primar, Vargha Fruzsina - viceprimar, Toth -Birtan Csaba - viceprimar, Veress Ildiko - director general, Kulcsar Tunde Ildiko - secretar, Balint Reka - pesedinte cu drept de vot, Dezso Csaba - membru comisie de evaluare, Kolumban Levente - membru comisie de evaluare, Molnar Katalin - membru de rezerva comisie de evaluare, Szabo Zsolt - membru de rezerva comisie de evaluare, Feer Eva - membru de rezerva comisie de evaluare. NOTE: - Pentru persoanele juridice straine se aplica prevederile art. 168 din L 98/2016; - Conform art. 193 alin. (1) Autoritatea contractanta accepta la momentul depunerii solicitarilor de participare sau ofertelor DUAE, constand intr-o declaratie pe propria raspundere actualizata, ca dovada preliminara in locul certificatelor eliberate de catre autoritatile publice sau de catre terti. - Conform art. 196 alin. (2) Inainte de atribuirea contractului de achizitie publica/acordului - cadru, cu exceptia situatiei contractelor subsecvente atribuite in executarea unui acord - cadru, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare si selectie, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, cu exceptia procedurilor desfasurate in mai multe etape cand documentele justificative sunt solicitate inainte de transmiterea invitatiilor pentru etapa a doua catre candidatii selectati. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 60 din Legea 98/2016. Aceasta declaratie va fi prezentata odata cu DUAE. Cerinta 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de indeplinirea a cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv: - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta (traducere autorizata), urmand sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie REALE/VALIDE LA DATA PREZENTARII ACESTUIA. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2Proportia de subcontractareOfertantul va prezenta denumirea subcontractantilor si datele de contact ale acestora, partea/partile din contract care urmeaza a fi îndeplinite de catre acestia, valoarea la care se ridica partea/partile respective completand aceste informatii in DUAE. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Odata cu depunerea DUAE se va prezenta acordul de subcontractare Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 02/02/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 02/06/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 02/02/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Membrii comisiei de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: In cazul in care se constata ca pe locul 1 sunt clasate doua sau mai multe oferte deoarece au acelasi punctaj, in vederea departajarii, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronic prin intermediul SEAP documente care contin noile preturi. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: In conformitate cu prevederile Legii 101/2016, cu completarile si modificarile ulterioare. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2021 References 6. mailto:reka.balint@sepsi.ro?subject=TED 7. https://www.sfantugheorgheinfo.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100134509 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de