Ausschreibung: Bauarbeiten für Studentenwohnheime - HR-Pula Bauarbeiten für Studentenwohnheime Dokument Nr...: 2229-2022 (ID: 2022010409025338047) Veröffentlicht: 04.01.2022 * HR-Pula: Bauarbeiten für Studentenwohnheime 2022/S 2/2022 2229 Bekanntmachung einer Änderung Änderung eines Vertrags/einer Konzession während der Laufzeit Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Sveuilite Jurja Dobrile u Puli Nationale Identifikationsnummer: 61738073226 Postanschrift: Zagrebaka 30 Ort: Pula NUTS-Code: HR036 Istarska upanija Postleitzahl: 52100 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Martina Panteli, Voditelj odjeljka za nabavu E-Mail: [7]mpantelic@unipu.hr Telefon: +385 52377516 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.unipu.hr Adresse des Beschafferprofils: [9]www.unipu.hr Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: IZVOENJE RADOVA NA PROIRENJU INFRASTRUKTURE STUDENTSKIH SMJETAJNIH KAPACITETA STUDENTSKOG DOMA PULA, ponovljeni postupak Referenznummer der Bekanntmachung: 02-2019-VV II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45214700 Bauarbeiten für Studentenwohnheime II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: IZVOENJE RADOVA NA PROIRENJU INFRASTRUKTURE STUDENTSKIH SMJETAJNIH KAPACITETA STUDENTSKOG DOMA PULA, ponovljeni postupak Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45214700 Bauarbeiten für Studentenwohnheime II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR036 Istarska upanija Hauptort der Ausführung: Zagrebaka 30, 52100 Pula, k.. br. 6221/2, k.o. Pula II.2.4)Beschreibung der Beschaffung zum Zeitpunkt des Abschlusses des Vertrags: Predmet nabave je izvoenje radova na proirenju infrastrukture studentskih smjetajnih kapaciteta Studentskog doma Pula.Graevina: Sloena graevina Studentski dom Paviljon 2 i Paviljon 3Graevinska dozvola: Klasa: UP/I-361-03/18-01/000014, Ur.br. 2168/01-03-05-0388-18-0002 izdana od Upravnog odjela za prostorno ureenje, komunalni sustav i imovinu Odsjek za gradnju, grad Pula od 16. svibnja 2018. godine.Predmet nabave realizira se u sklopu Projekta "Proirenje infrastrukture studentskih smjetajnih kapaciteta Studentskog doma Pula (financiran 85% sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj EFRR i 15% iz nacionalnih sredstava), referentne oznake KK.09.1.2.01.0010 II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 12 II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Projekt "Proirenje infrastrukture studentskih smjetajnih kapaciteta Studentskog doma Pula - Europski fond za regionalni razvoj EFRR, referentna oznaka KK.09.1.2.01.0010 Abschnitt IV: Verfahren IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Bekanntmachung einer Auftragsvergabe in Bezug auf diesen Auftrag Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2019/S 236-577626 Abschnitt V: Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe Auftrags-Nr.: 02-2019-VV Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: IZVOENJE RADOVA NA PROIRENJU INFRASTRUKTURE STUDENTSKIH SMJETAJNIH KAPACITETA STUDENTSKOG DOMA PULA, ponovljeni postupak V.2)Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe V.2.1)Tag des Abschlusses des Vertrags/der Entscheidung über die Konzessionsvergabe: 25/11/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Der Auftrag/Die Konzession wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: Lavevi d.d. Nationale Identifikationsnummer: 71421617824 Postanschrift: Bihaka 2 Ort: Split NUTS-Code: HR0 Hrvatska Postleitzahl: 21000 Land: Kroatien Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: Lavevi - inenjering d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 61073136920 Postanschrift: Bihaka 2 Ort: Split NUTS-Code: HR0 Hrvatska Postleitzahl: 21000 Land: Kroatien E-Mail: [11]irena.melvan@lavcevic-inz.hr Telefon: +385 21407410 Fax: +385 21407444 Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (zum Zeitpunkt des Abschlusses des Auftrags;ohne MwSt.) Gesamtwert der Beschaffung: 48 679 022.28 HRK Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [12]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [13]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Pravo na albu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi koja je predmetom ovog postupka i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti tetu od navodnog krenja subjektivnih prava. alba se izjavljuje Dravnoj komisiji za kontrolu postupka javne nabave u pisanom obliku i dostavlja neposredno ili potom na adresu Koturaka cesta 43/IV, 10000 Zagreb ili posredstvom EOJN kao e-alba. Ako se alba ne dostavlja posredstvom EOJN kao E-alba alitelj je obvezan primjerak albe dostaviti naruitelju u roku za albu na dokaziv nain (s pozivom na broj Dokumentacije o nabavi na adresu naznaenu za dostavu ponuda u ovoj Dokumentaciji). alba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana, od dana: 1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi 2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka 3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije 4. otvaranja ponuda u odnosu na proputanje naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda 5. primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Nensi Margeti Postanschrift: Zagrebaka 30 Ort: Pula Postleitzahl: 52100 Land: Kroatien E-Mail: [14]nensi.margetic@unipu.hr Telefon: +385 52377516 Internet-Adresse: [15]www.unipu.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/12/2021 Abschnitt VII: Änderungen des Vertrags/der Konzession VII.1)Beschreibung der Beschaffung nach den Änderungen VII.1.1)CPV-Code Hauptteil 45214700 Bauarbeiten für Studentenwohnheime VII.1.2)Weitere(r) CPV-Code(s) VII.1.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR Hrvatska Hauptort der Ausführung: Lokacija se ne mijenja VII.1.4)Beschreibung der Beschaffung: Temeljem okonanog obrauna svih izvedenih radova na izgradnji dijela sloene graevine Studentski dom Pula Paviljon 2 i Paviljon 3 u Puli, utvreno je da sveukupna vrijednost svih izvedenih radova iznosi 52.803.261,43 kuna bez PDV-a, a to je poveanje ugovorenog iznosa po osnovi vie-manje radnji za 2.217.592,90 kn bez PDV-a, a 2.771.991,13 kn s PDV-om, odnosno 4,56% Osnovnog ugovora, te ukupno kumulativno poveanje po Dodatku II, Dodatku IV i ovom Dodatku V. Osnovnog ugovora iznosi 4.124.239,15 kn bez PDV-a, a to je ukupno poveanje 8,47% Osnovnog ugovora.Temeljem lanka 320. Zakona o javnoj nabavi ZJN 2016 i lanka 61. Osnovnog ugovora, ovim Dodatkom V. Osnovnog Ugovora ugovara se konana cijena radova po okonanom obraunu, te temeljem oitovanja glavnog nadzornog inenjera Ivice utala, dipl.ing.gra., VIS PROJEKTIRANJE d.o.o., Banjavieva 11, 10000 ZAGREB, OIB 62515460662, dopis broj: 175-2021 od 30.11.2021. godine, oitovanja ovlatenog voditelja projekta Vanje Mikulec, stru.spec.ing.aedif. - Cubicon d.o.o., Pivovarska 10, 47000 Karlovac, OIB 89345625279 dopis broj ID-211130-01 od 30.11.2021. godine, te suglasnosti predstavnika Naruitelja, prof.dr.sc. Lorene Monja-kare i Miodraga erine, dipl.politolog, SVEUILITE JURJA DOBRILE U PULI, Zagrebaka 30, 52100 PULA, OIB: 61738073226, dopis KLASA: 406-01/19-01/08, URBROJ: 380-01-01-21-143 od 06.12.2021. godine. VII.1.5)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Beginn: 25/11/2019 Ende: 30/06/2021 VII.1.6)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/des Loses/der Konzession: 2 217 592.90 HRK VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: Lavevi d.d. Nationale Identifikationsnummer: 71421617824 Postanschrift: Bihaka 2 Ort: Split NUTS-Code: HR0 Hrvatska Postleitzahl: 21000 Land: Kroatien Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: Lavevi - inenjering d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 61073136920 Postanschrift: Bihaka 2 Ort: Split NUTS-Code: HR0 Hrvatska Postleitzahl: 21000 Land: Kroatien E-Mail: [16]irena.melvan@lavcevic-inz.hr Telefon: +385 21407410 Fax: +385 21407444 Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja VII.2)Angaben zu den Änderungen VII.2.1)Beschreibung der Änderungen Art und Umfang der Änderungen (mit Angabe möglicher früherer Vertragsänderungen): Po okonanom obraunu utvreno je da je ukupno izvedeno radova u iznosu 52.803.261,43 kn bez PDV-a te da razlika u odnosu na do sada ugovorene radove iznosi 2.217.592,90 kn bez PDV-a, a to je ukupno kumulativno uveanje vrijednosti Ugovora, po ovom Dodatku i Dodacima II i IV od 8,47 % u odnosu na osnovni Ugovor. VII.2.2)Gründe für die Änderung Notwendigkeit der Änderung aufgrund von Umständen, die ein öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber bei aller Umsicht nicht vorhersehen konnte (Artikel 43 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/23/EU, Artikel 72 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/24/EU, Artikel 89 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/25/EU) Beschreibung der Umstände, durch die die Änderung erforderlich wurde, und Erklärung der unvorhersehbaren Art dieser Umstände: Po izvrenoj primopredaji nakon otklanjanja nedostataka utvrenih tehnikim pregledom objekata, sainjen je okonani obraun izvedenih radova, te je utvreno da je izvedeno vie-manje radova od ugovorenih po osnovnom Ugovoru, vie-manje radova ugovorenih po NDN-ovima i vie-manje radova ugovorenih po NZI (nalozima za izmjenu), iz ega proizlazi da treba poveati vrijednost ugovora za 2.217.592,90 kn bez PDV-a. Naruitelj nije mogao predvidjeti ovu izmjenu, obzirom na prirodu i sloenost predmeta nabave, pri emu nije dolo do promjene cjelokupne prirode ugovora. VII.2.3)Preiserhöhung Aktualisierter Gesamtauftragswert vor den Änderungen (unter Berücksichtigung möglicher früherer Vertragsänderungen und Preisanpassungen sowie im Falle der Richtlinie 2014/23/EU der durchschnittlichen Inflation im betreffenden Mitgliedstaat) Wert ohne MwSt.: 50 585 668.53 HRK Gesamtauftragswert nach den Änderungen Wert ohne MwSt.: 52 803 261.43 HRK References 7. mailto:mpantelic@unipu.hr?subject=TED 8. http://www.unipu.hr/ 9. http://www.unipu.hr/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:577626-2019:TEXT:DE:HTML 11. mailto:irena.melvan@lavcevic-inz.hr?subject=TED 12. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 13. http://www.dkom.hr/ 14. mailto:nensi.margetic@unipu.hr?subject=TED 15. http://www.unipu.hr/ 16. mailto:irena.melvan@lavcevic-inz.hr?subject=TED -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de