Ausschreibung: Werkzeugmaschinen zum Fräsen von Metall - RO-Reghin Werkzeugmaschinen zum Fräsen von Metall Lehrmaterial Installation von Werkzeugmaschinen Technische Analysen oder Beratung Dokument Nr...: 201-2022 (ID: 2022010309033736028) Veröffentlicht: 03.01.2022 * RO-Reghin: Werkzeugmaschinen zum Fräsen von Metall 2022/S 1/2022 201 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SC IRUM SA Reghin Nationale Identifikationsnummer: RO 1235170 Postanschrift: Strada: AXENTE SEVER, nr. 6 Ort: Reghin NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 545300 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Viorel Pop E-Mail: [6]licitatii@irum.ro Telefon: +40 0365450001 Fax: +40 377101431 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: WWW.IRUM.RO Adresse des Beschafferprofils: [7]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100134337 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: BEN. CONTRACT SUBSIDIAR I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: FABRICAREA DE UTILAJE AGRICOLE SI FORESTIERE Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: CENTRU DE PRELUCRARE CU COMANDA NUMERICA PENTRU DANTURARE ROTI CILINDRICE Referenznummer der Bekanntmachung: 02 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 42637300 Werkzeugmaschinen zum Fräsen von Metall II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor 18 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a-11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 3 314 370.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39162000 Lehrmaterial 51530000 Installation von Werkzeugmaschinen 71621000 Technische Analysen oder Beratung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Loc.Reghin, Str.Axente Sever Nr.6 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Echipamentul solicitat este o main cu comand numeric pentru frezarea : (i) roilor dinate cilindrice cu dantura dreapt sau înclinat, roi melcate ; (ii) arborilor canelai i melcai/ II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 14 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POC/163/1/3/Stimularea cererii întreprinderilor pentru inovare prin proiecte CDI derulate de întreprinderi individual sau în parteneriat cu institute de CD i universiti, în scopul inovrii de procese i de produse în sectoarele economice care prezint potenial de cretere (LDR) II.2.14)Zusätzliche Angaben Proiect tehnologic inovativ Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: "Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor,. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: 1. certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii pentru sediul principal iar pentru sediile secundare/punctele de lucru o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat datorate. 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; 4. alte documente edificatoare, dupa caz. Comisia de evaluare a ofertelor este compus din: Ing. Petru Bejan, Director General Adjunct Ing. Mircea Frca, Director Tehnic Ec. Sorina Nistor, Director Economic Dr.ing. Daniel Late, Responsabil de proiect Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din in tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are si capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de indeplinire: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 27/01/2022 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch, Englisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 27/03/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 27/01/2022 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Ing.Petru Bejan-Director General Adjunct Ing.Mircea Farcas-Director Tehnic Ec.Sorina Nistor-Director Economic Dr.Ing.Daniel Lates-Responsabil proiect Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaje egale clasate pe primul loc in conf.cu art.139 din HG 395/2016: 1.In cazul in care exista doi sau mai multi posibil castigatori, cu acelasi punctaj, se vor compara preturile de achizitie ai celor doi participanti, fara a se lua in calcul celelalte criterii. Pretul cel mai mic este castigator. 2. In cazul consumarii primului caz de egalitate, iar egalitatea persista, se va compara timpul de raspuns acordat de catre ofertanti la semnalarea unei defectiuni, fara a se lua in calcul celelalte criterii. Timpul cel mai scurt este castigator. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [9]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conf.Legii 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/12/2021 References 6. mailto:licitatii@irum.ro?subject=TED 7. http://www.e-licitatie.ro/ 8. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100134337 9. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 10. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de