Ausschreibung: Spezialfahrzeuge - HR-Koprivnica Spezialfahrzeuge Pumpen Messinstrumente Instrumente zum Messen von Durchfluss, Füllhöhe und Druck von Flüssigkeiten und Gasen Personalcomputer Computerbezogene Geräte Vermessungstechnische Instrumente Dokument Nr...: 1858-2022 (ID: 2022010309123937649) Veröffentlicht: 03.01.2022 * HR-Koprivnica: Spezialfahrzeuge 2022/S 1/2022 1858 Auftragsbekanntmachung Sektoren Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: KOPRIVNIKE VODE d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 20998990299 Postanschrift: Mosna 15 a Ort: Koprivnica NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Postleitzahl: 48000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Damir Funjak, dipl.oec. E-Mail: [6]damir.funjak@kcvode.hr Telefon: +385 48251801 Fax: +385 48251890 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.kcvode.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F5-0047305 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.6)Haupttätigkeit(en) Wasser Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Poboljanje vodnokomunalne infrastrukture aglomeracije Koprivnica-nabava opreme Referenznummer der Bekanntmachung: 02-21 JNVV II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34114000 Spezialfahrzeuge II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet nabave je nabava opreme za potrebe odravanja sustava vodoopskrbe i odvodnje u sklopu provedbe projekta Poboljanje vodnokomunalne infrastrukture aglomeracije Koprivnica. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 8 300 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vozila za odravanje Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34114000 Spezialfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: sjedite Naruitelja,Mosna 15 a, Koprivnica II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet nabave je nabava vozila za potrebe odravanja sustava vodoopskrbe i odvodnje - vozila s visokotlanim ureajem za ispiranje graevina za javnu odvodnju i specijalnog vozila za pranjenje septikih jama prema tehnikim karakteristikama navedenim u tehnikoj specifikaciji. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Trajanje jamstvenog roka / Gewichtung: 20 bodova Preis - Gewichtung: 80 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 755 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 14 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., referentni broj Poziva: KK.06.4.2.48 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vozilo za prijevoz radnika i materijala Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34114000 Spezialfahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: sjedite Naruitelja,Mosna 15 a, Koprivnica II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet nabave je nabava vozila za prijevoz radnika i materijala prema tehnikim karakteristikama navedenim u tehnikoj specifikaciji. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Trajanje jamstvenog roka / Gewichtung: 20 bodova Preis - Gewichtung: 80 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 445 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., referentni broj Poziva: KK.06.4.2.48 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilne crpke Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122000 Pumpen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: sjedite Naruitelja,Mosna 15 a, Koprivnica II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet nabave je nabava mobilnih crpki - pokretne agregat crpke za vodu i mobilnog diesel samousisnog crpnog agregata prema II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Trajanje jamstvenog roka / Gewichtung: 20 bodova Preis - Gewichtung: 80 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 450 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., referentni broj Poziva: KK.06.4.2.48 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Mjerna oprema, oprema za ispitivanje i informatika oprema Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38300000 Messinstrumente 38420000 Instrumente zum Messen von Durchfluss, Füllhöhe und Druck von Flüssigkeiten und Gasen 30213000 Personalcomputer 30230000 Computerbezogene Geräte 38296000 Vermessungstechnische Instrumente II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: sjedite Naruitelja,Mosna 15 a, Koprivnica II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet nabave je nabava mjerne opreme, opreme za ispitivanja i informatike opreme prema tehnikim karakteristikama navedenim u II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Trajanje jamstvenog roka / Gewichtung: 20 bodova Preis - Gewichtung: 80 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 650 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., referentni broj Poziva: KK.06.4.2.48 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 21.UVJETI SPOSOBNOSTI ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegovog poslovnog nastana. Kao preliminarni dokaz sposobnosti iz poglavlja 21., gospodarski subjekt u ponudi dostavlja: ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta , Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti). Naruitelj e prije donoenja odluke od ponuditelja koji je podnio najpovoljniju ponudu zatraiti da u primjerenom roku, ne kraem od pet dana, dostavi auriran popratni dokument ili dokaz, radi provjere okolnosti navedenih u ESPD-u, osim ako ve posjeduje te dokumente. Za provjeru informacija navedenih u e-ESPD obrascu, Naruitelj e prihvatiti sljedee dokumente kao dostatan dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz poglavlja 21.: izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajueg registra koji se vodi u dravi lanici njegova poslovnog nastana. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.6)Geforderte Kautionen oder Sicherheiten: 1. Jamstvo za ozbiljnost ponude Grupa 1-bankarska garancija na iznos od 150.000,00 HRK ili novani polog u traenom iznosu visine jamstva; Grupa 2-bankarska garancija na iznos od 5.000,00 HRK ili novani polog u traenom iznosu visine jamstva; Grupa 3-bankarska garancija na iznos od 5.000,00 HRK ili novani polog u traenom iznosu visine jamstva; Grupa 4-bankarska garancija na iznos od 10.000,00 HRK ili novani polog u traenom iznosu visine jamstva 2. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora 3. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku Detaljne odredbe o vrstama, sredstvima i uvjetima jamstva navedene su u poglavlju 39. Knjige 1. III.1.7)Wesentliche Finanzierungs- und Zahlungsbedingungen und/oder Hinweise auf Vorschriften, in denen sie enthalten sind: Sredstva za financiranje realizacije cijelog Projekta ukljuivo i robu koja je predmet ovog nadmetanja, osiguravaju se temeljem sporazuma o financiranju zakljuenim izmeu Europske unije i Republike Hrvatske. Detaljne odredbe o roku, nainu i uvjetima plaanja navedene su u poglavlju 45. Knjige 1. III.1.8)Rechtsform, die die Unternehmensgruppe, der der Auftrag erteilt wird, haben muss: Odredbe koje se odnose na zajednicu ponuditelja navedene su u poglavlju 37. Knjige 1. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/02/2022 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 23/06/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/02/2022 Ortszeit: 12:00 Ort: Dvorana za sastanke - soba V107, I. kat - na adresi naruitelja Mosna 15 a, Koprivnica Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Sukladno lanku 282. stavak 8. ZJN 2016, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo lanovi strunog povjerenstva za javnu nabavu i ovlateni predstavnici ponuditelja. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: alba se izjavljuje u roku 10 dana, i to od dana: -objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi -objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka -objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije -otvaranja ponuda u odnosu na proputanje naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda -primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja. alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/12/2021 References 6. mailto:damir.funjak@kcvode.hr?subject=TED 7. http://www.kcvode.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F5-0047305 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de