Ausschreibung: Verschiedene medizinische Geräte und Produkte - HR-Zagreb Verschiedene medizinische Geräte und Produkte Dokument Nr...: 601867-2021 (ID: 2021112509023457477) Veröffentlicht: 25.11.2021 * HR-Zagreb: Verschiedene medizinische Geräte und Produkte 2021/S 229/2021 601867 Berichtigung Bekanntmachung über Änderungen oder zusätzliche Angaben Lieferauftrag (Supplement zum Amtsblatt der Europäischen Union, [5]2021/S 204-532525) Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Kliniki bolniki centar Sestre milosrdnice Nationale Identifikationsnummer: 84924656517 Postanschrift: Vinogradska cesta 29 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR Hrvatska Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Mia Primorac, dipl.iur., Goran Kulji, univ.spec.oec. E-Mail: [6]nabava@kbcsm.hr Telefon: +385 13787977/+385 13787882/+385 13787294 Fax: +385 13768270 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.kbcsm.hr Adresse des Beschafferprofils: [8]www.kbcsm.hr Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Nabava opreme za dnevne bolnice i jednodnevne kirurgije potrebne za realizaciju projekta broj KK.08.1.2.03.0007 Referenznummer der Bekanntmachung: 84/2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33190000 Verschiedene medizinische Geräte und Produkte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Nabava opreme za dnevne bolnice i jednodnevne kirurgije potrebne za realizaciju projekta Nadogradnja, rekonstrukcija i opremanje dnevnih bolnica i jednodnevnih kirugija KBC Sestre milosrdnice broj KK.08.1.2.03.0007 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 20/11/2021 VI.6)Referenz der ursprünglichen Bekanntmachung Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2021/S 204-532525 Abschnitt VII: Änderungen VII.1)Zu ändernde oder zusätzliche Angaben VII.1.2)In der ursprünglichen Bekanntmachung zu berichtigender Text Abschnitt Nummer: III.2.2 Stelle des zu berichtigenden Textes: Uvjeti izvrenja ugovora: Anstatt: Nakon to ugovaratelj primi pisanu obavijest naruitelja o moguoj isporuci, duan je u narednom roku od 4 dana predloiti dan isporuke, te sve svoje ugovorne obveze izvriti u roku od 10 dana muss es heißen: Ugovaratelj e isporuiti, postaviti, po potrebi instalirati i pustiti u rad na radnom mjestu, odnosno postaviti na radno mjesto u roku od 10 (deset) dana tijekom veljae, oujka ili travnja 2022. Nakon to Ugovaratelj primi putem dopisa ili elektronike pote pisanu obavijest Naruitelja o zavrenom tehnikom pregledu i primopredaji objekta, odnosno obavijest da je mogua isporuka, postavljanje, po potrebi instalacija i putanje u rad na radnom mjestu robe duan je u roku od najdue 4 (etiri) radna dana zapoeti izvravati svoje ugovorne obveze i o planiranom poetku isporuke, postavljanja, po potrebi instalacije i putanja u rad robe pisanim putem obavijestiti ovlatenog predstavnika Naruitelja, te sve svoje ugovorne obveze u cijelosti izvriti u roku od 10 (deset) radnih dana. Abschnitt Nummer: IV.2.2 Stelle des zu berichtigenden Textes: Rok za dostavu ponuda Anstatt: Tag: 24/11/2021 Ortszeit: 13:00 muss es heißen: Tag: 03/12/2021 Ortszeit: 13:00 Abschnitt Nummer: IV.2.7 Stelle des zu berichtigenden Textes: Datum javnog otvaranja ponuda Anstatt: Tag: 24/11/2021 Ortszeit: 13:00 muss es heißen: Tag: 03/12/2021 Ortszeit: 13:00 VII.2)Weitere zusätzliche Informationen: References 5. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:532525-2021:TEXT:DE:HTML 6. mailto:nabava@kbcsm.hr?subject=TED 7. http://www.kbcsm.hr/ 8. http://www.kbcsm.hr/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:532525-2021:TEXT:DE:HTML -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de