Ausschreibung: Verwaltungssoftwarepaket - NO-Nodeland Verwaltungssoftwarepaket Globale Navigations- und Ortungssysteme (GPS oder gleichwertiges System) Branchenspezifisches Softwarepaket Elektronische Ausstattung Datenübertragungsanlagen Entfernungsmessgerät (DME) Terminplanungs- und Produktivitätssoftwarepaket Webserversoftwarepaket Echtzeit-Betriebssystemsoftwarepaket Dokument Nr...: 601759-2021 (ID: 2021112409183057385) Veröffentlicht: 24.11.2021 * NO-Nodeland: Verwaltungssoftwarepaket 2021/S 228/2021 601759 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: KRISTIANSAND KOMMUNE Nationale Identifikationsnummer: 820852982 Postanschrift: Postboks 4 Ort: NODELAND NUTS-Code: NO Norge Postleitzahl: 4685 Land: Norwegen Kontaktstelle(n): Rolf Arild Johannessen E-Mail: [5]rolf.arild.johannessen@kristiansand.kommune.no Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [6]https://permalink.mercell.com/154062629.aspx I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [7]https://permalink.mercell.com/154062629.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [8]https://permalink.mercell.com/154062629.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Procurement of program for travel log Referenznummer der Bekanntmachung: 2021038058 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 48219300 Verwaltungssoftwarepaket II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Kristiansand kommune v/ingeniørvesenet [Kristiansand Municipality c/o the Engineering Department], will enter into a new contract for an electronic travel log. The contracting authority currently has around 550 persons and goods vehicles, as well as 150 large vehicles and machines in all sizes. Of these, we have travel logs in 150 units. It must be taken into consideration that this number can vary both up and down over time. Kristiansand Municipality owns all of these vehicles and machinery itself and and runs everything at its own workshop. The contracting authority wants to install units that may be necessary even at their own workshop. As an option, we also want the system to contain modules that will streamline or be appropriate for our operation of the vehicle and machinery fleet. Such as, for example, equipment control, module for utilisation of vehicle fleet, module/system for key management, pool vehicles, chauffeur identification via employee card/RFID, or other. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38112100 Globale Navigations- und Ortungssysteme (GPS oder gleichwertiges System) 48100000 Branchenspezifisches Softwarepaket 31710000 Elektronische Ausstattung 32260000 Datenübertragungsanlagen 34965000 Entfernungsmessgerät (DME) 48330000 Terminplanungs- und Produktivitätssoftwarepaket 48222000 Webserversoftwarepaket 48627000 Echtzeit-Betriebssystemsoftwarepaket II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: NO092 Agder II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: We request a description of which solutions suppliers can offer, both equipment and system. - Which information and which statistics can one collect from the system and in what manner. Hereunder, among other things, driving distance, type of assignment, maintenance report, driving trips, driving patterns, driving outside of normal working hours, without registered drivers, etc. - The functionality will be of great significant in the choice of system. We request an overview of which functions your system has. - The electronic logbook must be simple to use both for the contracting authority and for administrations users. We ask tenderers to describe their solution. Demovideo can also be enclosed. - We are concerned that the electronic logbook should give added value and so simplify our procedures within fleet administration. We ask tenderers to describe the characteristics they can offer in their system. The supplier will ensure that the contracting authority at any given time has any necessary equipment at their disposal, for e.g. GPS unit, and that this equipment functions. This involves any defective equipment being replaces as quickly as possible. Disposal of equipment is considered to be part of the service the contracting authority purchases, and the contracting authority will consequently not purchase this equipment to own. The price form stipulates that the contracting authority pays (i) a given price per unit per year and (ii) a one-time cost per unit for establishment of the relevant unit. The contracting authority must be able to change the number of units that use the solution as the number of vehicles requiring logbooks changes during the contract period. I.e., the contracting authority will be able to raise and lower the number of units in use. The contracting authority will be able to pay ongoing entities (licenses etc.) for the units in use. For upward adjustment, the unit prices in the price form will be used both for equipment and annual costs. Upward adjustment must occur as quickly as possible and at the latest with two weeks after the contracting authority provides information about this. The notice period of lowering is two months. We would like selected tenders to give us a demonstration of their equipment and system as part of the evaluation. Can take place on Teams, and is estimated to be carried out during the first half of January 2022. II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 72 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: One year + one year + one year + one year II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 26/01/2022 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Norwegisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 31/05/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 26/01/2022 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Kristiansand Tingrett Ort: Kristiansand Land: Norwegen VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 19/11/2021 References 5. mailto:rolf.arild.johannessen@kristiansand.kommune.no?subject=TED 6. https://permalink.mercell.com/154062629.aspx 7. https://permalink.mercell.com/154062629.aspx 8. https://permalink.mercell.com/154062629.aspx -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de