Ausschreibung: Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör - RO-Reia Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör Dokument Nr...: 558227-2021 (ID: 2021110209065407897) Veröffentlicht: 02.11.2021 * RO-Reia: Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 2021/S 212/2021 558227 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CARAS-SEVERIN Nationale Identifikationsnummer: 5584121 Postanschrift: Strada: TIMISOAREI, nr. 26 Ort: Resita NUTS-Code: RO422 Cara-Severin Postleitzahl: 320232 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): MARIANA-DANIELA POPESCU E-Mail: [6]sja.cs.achizitii.publice@gmail.com Telefon: +40 255226662 Fax: +40 355429382 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.ambulantacaras.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130299 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare de echipament individual de protectie de mare vizibilitate Referenznummer der Bekanntmachung: 558412110/4 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achiziia de echipament de protecie, în baza comenzii ferme a autoritii contractante. Numr zile pana la care se pot solicita clarificri înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15 zile. Se va raspunde la clarificari cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 145 500.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für nur ein Los Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 4 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertele se pot depune pe un singur lot sau pe toate loturile II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Incaltaminte Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO422 Cara-Severin Hauptort der Ausführung: la atelierele furnizorului, livrarea se va face la sediul AC, loc. Resita str. Timisorii Nr.26 Caras Severin II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea (Pantofi tip S3 SRC si Bocanci tip S3 SRC), în baza comenzii ferme a autoritii contractante, în conformitate cu cerinele caietului de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 180 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cantitatea necesara AC se regaseste in modelul centralizatorului de formular oferta. Valoarea estimata celui mai mare contract subsecvent este 80000 lei In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tricou maneca scurta/lunga Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO422 Cara-Severin Hauptort der Ausführung: la atelierele furnizorului, livrarea se va face la sediul AC, loc. Resita str. Timisorii Nr.26 Caras Severin II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea (tricou maneca scurta, tricou maneca lunga), în baza comenzii ferme a autoritii contractante, în conformitate cu cerinele caietului de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 221 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cantitatea necesara AC se regaseste in modelul centralizatorului de formular oferta. Valoarea estimata celui mai mare contract subsecvent este 104000.lei In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pantalon Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO422 Cara-Severin Hauptort der Ausführung: la atelierele furnizorului, livrarea se va face la sediul AC, loc. Resita str. Timisorii Nr.26 Caras Severin II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea ( pantalon subtire, pantalon gros ) , în baza comenzii ferme a autoritii contractante a autoritii contractante, în conformitate cu cerinele caietului de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 272 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cantitatea necesara AC se regaseste in modelul centralizatorului de formular oferta. Valoarea estimata celui mai mare contract subsecvent este 128000.lei In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Haina Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO422 Cara-Severin Hauptort der Ausführung: la atelierele furnizorului, livrarea se va face la sediul AC, loc. Resita str. Timisorii Nr.26 Caras Severin II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea, (Jacheta cu maneci, haina exterioara, Vesta vara), în baza comenzii ferme a autoritii contractante, în conformitate cu cerinele caietului de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 472 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cantitatea necesara AC se regaseste in modelul centralizatorului de formular oferta. Valoarea estimata celui mai mare contract subsecvent este 210000lei In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: - se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor.Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi : - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat(buget local, buget de stat, etc.) la momentul prezentarii; - cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; - dupa caz, documente din care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin2, art.167 alin 2, art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice; - alte documente edificatoare, dupa caz. Ofertantii vor incarca in SICAP, pana la data limita de depunere , odata cu oferta si DUAE propriu si DUAE ale eventualilor asociati si/sau terti sustinatori. Conform Notificarii ANAP nr. 258/18.05.2017, nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. Conform acestei Notificarii se vor depune odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere, dupa caz.Nedepunerea acestora odata cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE, atat ale ofertantului, cat si ale subcontractantului/tertului sustinator, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate în procedura de achizitie publica sunt: DR. POPESCU MARIANA DANIELA- MANAGER GENERAL EC. PINZARIU IOVANCA- DIRECTOR FINANCIAR EC. JURCHESCU LAVINIA - ECONOMIST DR. SINGH BARBARA. - DIRECTOR MEDICAL DAVIDESCU IONELA - AS COORDONATOR ING. PARVAN CORNEL - DIR TEHNIC EC. DINCEA CARMEN- EC COMP ACHIZITII Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerului de pe lâng instana competent sau prin prezentarea certificatului constatator emis de catre O.N.R.C din care s reias c obiectul contractului are corespondent in codul CAEN autorizat, conform Legii 359/2004. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele suport vor fi atasate în original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi însotite daca este cazul, de traducerea autorizata în limba româna III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer Bei Rahmenvereinbarungen Begründung, falls die Laufzeit der Rahmenvereinbarung vier Jahre übersteigt: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 02/12/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 02/03/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 02/12/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: În cazul în care, ulterior încheierii prezentului contract, achizitia produselor ce fac obiectul acestuia vor face obiectul achizitiei nationale realizate de Ministerul Sanatatii, prezentul contract va înceta de plin drept începând cu data notificata de catre achizitor, fara interventia instantei de judecata si fara ca furnizorul sa poata pretinde daune-interese. Pentru îndeplinirea obligaiei de la art. 20 alin. (5) din H.G. nr. 395/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, respectiv art. 22 alin. (5) din HG nr. 394/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, autoritile/entitile contractante vor configura DUAE direct în seciunea dedicat din formularul electronic de definire a documentaiei de atribuire. DUAE, astfel configurat, va fi ataat automat de ctre sistem la respectiva documentaie, ca fiier în format .xml. Pentru îndeplinirea obligaiei referitoare la modul de transmitere a DUAE de ctre operatorii economici participani la procedurile de atribuire, prevzut la art. 60 alin. (1) i (4), art. 69 alin. (1) i (3), art. 123 alin. (2) i (3) din H.G. nr. 395/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, respectiv art. 67 alin. (1) i (4), art. 76 alin. (1) i (3), art. 129 alin. (2) i (3) din H.G. nr. 394/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, acetia vor completa direct în SICAP, în seciunea dedicat a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea contractant. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat i analizat de ctre autoritile contractante în seciunea dedicat acestuia.Astfel, DUAE va fi configurat de ctre autoritatea contractant direct în SICAP la definirea documentaiei de atribuire. SICAP-ul va genera automat fiierul în format .xml aferent i îl va ataa fr ca utilizatorii s aib posibilitatea s-l modifice direct sau-l s tearg. De asemenea, rspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care particip la procedur vor fi completate în SICAP în mod direct, dup autentificare, de ctre fiecare participant. Pentru cazurile în care ofertantul este o asociere de operatori economici sau pentru cazurile în care ofertantul are subcontractani sau teri susintori, fiecare operator economic se va autentifica în sistem i va accesa procedura de atribuire de interes în vederea completrii DUAE în calitatea în care a fost inclus în respectiva procedur (asociat, subcontractant, ter susintor). Este necesar ca toi cei care trebuie s rspund la DUAE s fie înregistrai ca utilizatori ai sistemului. La fel ca în prezent, la procedura de atribuire se înscrie i depune ofert unul dintre membrii asocierii sau operatorul economic care particip cu ofert individual iar ceilali participani completeaz direct în sistem doar DUAE i nu pot modifica oferta. În vederea evalurii rspunsurilor DUAE ale operatorilor economici, autoritile contractante vor vizualiza direct în SICAP ceea ce a completat fiecare participant. Acestea sunt generate automat în scopul includerii în dosarul achiziiei. Astfel, operatorul SICAP certific faptul c: datele încrcate ca rspunsuri DUAE sunt completate numai de ctre utilizatorii de tip ofertant dup autentificare; Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SICAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Operatorii economici au obligatia de a urmari in SICAP raspunsurile la solicitarile de clarificari. În cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SICAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la ma... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: conform actelor normative in vigoare VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CARAS-SEVERIN Postanschrift: Strada TIMISOAREI, Nr. 26 Ort: Resita Postleitzahl: 320232 Land: Rumänien E-Mail: [13]sja.cs.achizitii.publice@gmail.com Telefon: +40 255226662 Fax: +40 255226662 Internet-Adresse: [14]www.ambulantacaras.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/10/2021 References 6. mailto:sja.cs.achizitii.publice@gmail.com?subject=TED 7. http://www.ambulantacaras.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130299 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. mailto:sja.cs.achizitii.publice@gmail.com?subject=TED 14. http://www.ambulantacaras.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de