Ausschreibung: Verbrauchsmaterial für Nierendialyse - RO-Bucureti Verbrauchsmaterial für Nierendialyse Dokument Nr...: 558204-2021 (ID: 2021110209064207873) Veröffentlicht: 02.11.2021 * RO-Bucureti: Verbrauchsmaterial für Nierendialyse 2021/S 212/2021 558204 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti Nationale Identifikationsnummer: 4505332 Postanschrift: Strada: Floreasca, nr. 8 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014461 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE CARMEN DAVIDESCU E-Mail: [6]achizitii.urgentafloreasca@yahoo.com Telefon: +40 0215992283 Fax: +40 0215992282 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://e-licitatie.ro:8881/ca/notices/df-notice/edit/v2/100204073 Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130271 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: consumabile pentru dializa renala 3 loturi Referenznummer der Bekanntmachung: 4505332832021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33181520 Verbrauchsmaterial für Nierendialyse II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 513 440.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 3 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Solutie hemofiltrare multi Bic Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33181520 Verbrauchsmaterial für Nierendialyse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti str. calea Floreasca nr. 8 sector 1 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Solutie hemofiltrare multi Bic conform caietului de sarcini Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 22,980.00 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime aferente contractului subsecvent precum si cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 103 040.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Punga filtrat 10 l Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33181520 Verbrauchsmaterial für Nierendialyse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti str. calea Floreasca nr. 8 sector 1 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Punga filtrat 10 l conform caietului de sarcini Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 650.00 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime aferente contractului subsecvent precum si cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 31 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Kit 4 CVVHDF 600 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33181520 Verbrauchsmaterial für Nierendialyse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti str. calea Floreasca nr. 8 sector 1 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Kit 4 CVVHDF 600 conform caietului de sarcini Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 7,900.00 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime aferente contractului subsecvent precum si cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 379 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta nr. 1 - Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant-daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare dinformularul DUAE. Cerinta nr. 2 - Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 165 si art. 167 din Legea nr. 98 / 2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 59 si 60 din Legea nr. 98 / 2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant-daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire SI SE VA ATASA DECLARATIA IN SEAP ODATA CU DUAE. Persoane cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta Bucuresti: Dr. Ionut Negoi Manager ; Dr. Dascalu Gabriel Director Medical Interimar; Ec. Cirstea Elena Director Financiar Contabil interimar; Laura Munteanu-Rosu Director Ingrijiri; Insp. Marian Mihaila Sef Serviciu Achizitii Publice Documentele justificative care sustin cerintele 1 si 2 si care se vor prezenta doar de catre operatorii economici clasati pe primele 5 locuri: - Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant-daca este cazul) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Pentru confirmarea celor declarate in DUAE se va solicita doar ofertantilor clasati pe primele 5 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire prezentarea pana la data incheierii raportului procedurii de atribuire a urmatoarelor documente: certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului in original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, document din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul in care trebuie sa prezinte acest certificat. In acest caz sunt aplicabile prevederile art. 166 (2) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; - certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local in original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, document din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul in care trebuie sa prezinte acest certificat. In acest caz sunt aplicabile prevederile art. 166 (2) din Legea nr. 98 / 2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / înregistrarea la organe din tara respectiva. Se vor prezenta conform prevederilor legale, care sa ateste ca acestia nu inregistreaza obligatii fiscale restante in conditiile legii incidente in tara de rezidenta. Documentele prezentate in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducere autorizata. Pentru persoanele juridice straine ca modalitate de indeplinire a cerintei este si completarea DUAE conform art. 193 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca documentele edificatoare sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante, la finalizarea evaluarii ofertelor In ceea ce priveste obligatiile fiscale acestea vor fi indeplinite in conformitate cu prevederile din tara de rezidenta, ca sunt legal constituiti, ca nu se afla in niciuna dintre situatile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitate profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre toti operatorii economici (lider,asociat, tert sustinator, subcontractant-daca este cazul) participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentul justificativ care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE este cazierul judiciar al operatoruluieconomic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis deONRC / actul constitutiv sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta Cerinta nr. 1 - Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, ca sunt legal constituiti, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici (lider, asociat, tert sustinator) participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentul justificativ care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE este Certificatul constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta. Înainte de atribuirea contractului de furnizare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici (lider, asociat, tert sustinator) clasati pe locurile 1,2,3,4,5, dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative in original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, prin care sa demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE. Cerinta nr 2 - Aviz emis de MS privind activitatile de comercializare pentru produsele ofertate conform art. 927 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in sanatate. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici (lider, asociat, tert sustinator) participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentul justificativ care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, Aviz emis de MS privind activitatile de comercializare pentru produsele ofertate conform art. 927 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in sanatate. Înainte de atribuirea contractului de furnizare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici (lider, asociat, tert sustinator) clasati pe primele 5 locuri, dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documentul justificativ in copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, prin care sa demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE. Cerinta nr 3 - Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii Agentia Nationala a Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru produsul/produsele ofertat/ofertate, in conformitate cu Legea nr. 95, art. 800 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare. copie cu mentiunea conform cu originalul semnata si stampilata de catre ofertant. Documentul justificativ care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii Agentia Nationala a Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru produsul/produsele ofertat/ofertate, in conformitate cu Legea nr. 95, art. 800 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare Înainte de atribuirea contractului de furnizare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici (lider, asociat, tert sustinator) clasati pe primele 5 locuri, dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documentul justificativ in copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul, prin care sa demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, fara certificate de autenticitateOperatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca ca produsele ofertate respecta cerinteleminimale ale caietului de sarcini. Loturile: 1,2,3Pentru contractele de achizitie de bunuri: certificate emise de organisme de control al calitatiiOperatorii economici(producatori/distribuitori ai producatorilor) vor face dovada implementarii unuistandard emis de organisme de control al calitatii ISO 13485 sau echivalent in activitatea de productiea materialelor sanitare/dispozitivelor medicale; Loturile: 1,2,3Certificate emise de organisme independente cu privire la sistemele sau standardele de management de mediuOperatorii economici vor face dovada implementarii unui standard privind managementul calitatiiconform ISO 9001:2015 sau echivalent in activitatea de furnizare de materialesanitare/dispozitive medicale./medicamente Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei:se va completa DUAE de catreoperatorii economici (lider, asociat, tert sustinator) participanti la procedura de atribuire cuinformatiile aferente situatiei lor.Se vor prezenta descrieri, fotografii, esantioane cu bunurile ofertateinsotite de certificate de autenticitate.In cazul in care ambalajul esantioanelor este desfacutautoritatea contractanta va suporta costul acestora. Ofertantii clasati pe primele 5 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire,pana la data incheieriiraportului procedurii de atribuire,trebuie sa prezinte in sustinerea acestei cerinte in xerocopiecertificata cu originalul certificate / documente emise de organisme de control al calitatii acreditatesau alte probe/dovezi. Ofertantii clasati pe primele 5 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire,pana la data incheieriiraportului procedurii de atribuire,trebuie sa prezinte in sustinerea acestei cerinte in xerocopiecertificata cu originalul un certificat emis de organisme de certificare acreditate sau alteprobe/dovezi.Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii poate fi constituita si de raportul deaudit finalizat din care sa ca ofertantul va primi certificare. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 5 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 09/12/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 09/06/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 09/12/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja Voraussichtlicher Zeitpunkt weiterer Bekanntmachungen: 20 octombrie 2025 VI.3)Zusätzliche Angaben: Documentatia de atribuire este afisata in SICAP, [10]www.e-licitatie.ro. Toate raspunsurile la clarificari cerute de catre operatorii economici sau formulate de catre autoritatea contractanta vor fi postate pe site-ul [11]www.e-licitatie.ro. INSTRUCTIUNI PRIVIND DUAE - A se vedea documentul "Instruciuni pentru ofertani" atasat prezentei documentatii de atribuire. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Fara a aduce atingere prevederilor Legii nr.182/2002 privind protectia informatiilor clasificate, cu modificarile si completarile ulterioare operatorul economic va preciza in oferta depusa acele informatii cuprinse in propunerea tehnica si in propunerea financiara considerate a fi confidentiale, clasificate, protejate de un drept de proprietate intelectuala in masura in care, in mod obiectiv, dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic in special in ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala. In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe locurile 1, 2, 3, 4, 5,... se va realiza prin transmiterea unei solicitari de clarificare din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite noile preturi calculate la 2 zecimale, dar acestea din urma nu pot fi imbunatatite decat la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, care va fi prezentat prin intermediul SICAP. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a denunta unilateral acordul cadru inainte de termen in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG 71/2012 acorduri cadru avand ca obiect produsele din prezenta procedura. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Legea 101 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti Postanschrift: Strada Calea Floreasca nr. 8 sector 1 Bucuresti Ort: Bucuresti Postleitzahl: 014461 Land: Rumänien E-Mail: [14]achizitii@urgentafloreasca.ro Telefon: +40 215992283 Fax: +40 215992282 Internet-Adresse: [15]www.urgentafloreasca.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/10/2021 References 6. mailto:achizitii.urgentafloreasca@yahoo.com?subject=TED 7. https://e-licitatie.ro:8881/ca/notices/df-notice/edit/v2/100204073 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130271 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://www.e-licitatie.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ 14. mailto:achizitii@urgentafloreasca.ro?subject=TED 15. http://www.urgentafloreasca.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de