Ausschreibung: Medizinische Geräte - RO-Bucureti Medizinische Geräte Dokument Nr...: 558203-2021 (ID: 2021110209063207854) Veröffentlicht: 02.11.2021 * RO-Bucureti: Medizinische Geräte 2021/S 212/2021 558203 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI Nationale Identifikationsnummer: RO 4204003 Postanschrift: Strada: Fundeni, nr. 258, Sector: 2, Judet: Bucuresti Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 022322 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Cristian Sabou E-Mail: [6]achizitii@icfundeni.ro Telefon: +40 213172194 Fax: +40 213180444 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.icfundeni.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130211 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Institutie spitaliceasca I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitionarea de echipamente medicale si Servicii de instalare de echipamente medicale Urologie si Hematologie Referenznummer der Bekanntmachung: 53560 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Echipamente medicale si servicii de instalare a echipamentui medical, necesare bunei desfasurari a activitatii sectiilor de urologie si hematologie, Conform caietului de sarcini. Autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 8 070 914.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 6 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Platforma MLPA ( Sistem de analiza fragmente ADN pentru secventiere MLPA ) Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: IC Fundeni II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Platforma MLPA ( Sistem de analiza fragmente ADN pentru secventiere MLPA ) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 623 120.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Masina de spalat endoscoape cu 2 posturi Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: IC Fundeni II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Masina de spalat endoscoape cu 2 posturi II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 948 480.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem de dectectare si captura automata a Metafazelor, Cariotipare si Fish Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: IC Fundeni II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem de dectectare si captura automata a Metafazelor, Cariotipare si Fish II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 586 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Analizator automat de citometrie in flux ( 3 lasere si 13 detectori de flourescenta , pentru imunofenotiparea sangelui periferic si aspiratului medular) Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: IC Fundeni II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Analizator automat de citometrie in flux ( 3 lasere si 13 detectori de flourescenta , pentru imunofenotiparea sangelui periferic si aspiratului medular) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 540 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem de endourologie inalta Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: IC Fundeni II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem de endourologie inalta II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 225 570.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Trusa videoendoscopie interventionala digestiva Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: IC Fundeni II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Trusa videoendoscopie interventionala digestiva II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Compenta tehnica / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Compenenta tehnica / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 147 744.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, privind achizitiile publice. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.59 din Legea 98/2016 si art.60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Modalitatea prin care poate fi demonstrata ideplinirea cerintei privind neincadrarea in art. 164, 165,167 se vor completa informatiile cu precizarea faptului ca ,,Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. aceste documente pot fi:1 - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget de stat buget local etc) la momentul prezentarii;2 - cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor care au putere de reprezentare, de decizie sau control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul ONRC/actul constitutiv;3 - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. 2 art. 167 alin 2 art. 171 din legea 98/2016 privind achizitiile publice.4 - alte documente edificatoare dupa caz; Persoanele juridice / fizice straine, în calitate de ofertanti, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile în tara de origine, în original sau copie certificata conform cu originalul însotite de o traducere autorizata a acestora în limba româna. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile Art.59 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Încadrarea în situatia prevazuta la art. 59 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante, în ceea ce privete organizarea, derularea i finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comitet director Prof. Dr.Colita Anca - Manager; Prof.Dr. Tanase Daniela - Director Medical; Ec.Georgescu Mariana Nicoleta - Dir.Fin.Cont.; As. Med. Niculita Oana Otilia - Director Ingrijiri; Comisie evaluare: Dr. Stancu George - Presedinte comisie evaluare Ing. Soare Marian - Membru; Dr. Popa Codruta -Membru; Dr. Jardan Cerasela - Membru de rezerva; Dr.Dobra Mihai- Membru de rezerva 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii acestuia. 2. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dispuna de: a) avizul de functionare emis de MS privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale conform prevederilor legale privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ( conform art.889 alin 1 din Lega 95/2006 ); b) avizul de functionare emis de MS (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini activitatile) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatea de reparare, verificare si punere in functiune pentru echipamentele medicale ofertate (conform art.889 alin 1 din Lega 95/2006 ). Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv avizul de functionare emis de MS privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale conform prevederilor legale privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare si avizul de functionare emis de MS (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini activitatile) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatea de reparare, verificare si punere in functiune pentru echipamentele medicale ofertate, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Avizele trebuie sa fie valabile la data prezentarii acestora. 3. Persoanele juridice / fizice straine, în calitate de ofertanti, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile în tara de origine, în original sau copie certificata conform cu originalul însotite de o traducere autorizata a acestora în limba româna. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Specificati cifra de afaceri medie anualaInformatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali incheiati (2018, 2019 si 2020) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentele edificatoare Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decât Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Situatiile financiare aferente anilor 2018, 2019 si 2020, vizate si inregistrate de organele competente/cu confirmare de depunere electronica la organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile original/copie semnata conform cu originalul semnata de reprezentantul legal. In cazul in care un ofertant strain este declarat castigator: Prezentarea bilantului contabil /extras de bilant/ balanta semnata de catre reprezentantii societatii in situatia in care alte documente fiscale nu sunt disponibile, alte documente, emise in conformitate cu legislatia tarii în care este stabilit ofertantul si la termenele stipulate in legislatia respectiva, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare si care sa poata permite identificarea cifrei medii de afaceri globale pe acesti ani. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata conform cu originalul, semnata de reprezentantul legal, in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba româna. Nota 1: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte la semnarea contractului aceste documente.La evaluarea situatiei economico-financiare cerinta minima se va considera îndeplinita în mod cumulativ in cazul unei asocieri. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între operatorul economic si persoana respectiva. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Nota 2: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul în care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatDocumentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Informatii privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ. Prin produse similare se intelege aparatura medicala de o complexitate comparabil cu cele ce fac obiectul contractului. Pentru demonstrarea experientei similare în sensul mentionat mai sus ofertantul va dovedi, in baza a maxim 5 contracte, din care sa rezulte c a efectuat livrri similare produse similare în valoare de cel putin valoarea celui mai mic contract subsecvent pentru fiecare lot in parte, respectiv: Lot 1- 1.112.785,00 lei, Lot 2 573.872,00 lei, Lot 3 474.240,00 lei, Lot 4 793.000,00 lei, Lot 5 311.560,00 lei, Lot 6 -770.000,00 lei. Loturile: 1,2,3,4,5,6Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiOfertantul va face dovada implementarii unui sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea principal ce face obiectul contractului, care sa permita atat prezentarea unui certificat emis de un organism de certificare, cat si alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE de catre toti operatorii economici Se vor prezenta: a) documente justificative (ex. Documente constatatoare, recomandari, procese verbale de receptie, facturi fiscale, certificari de buna executie etc.) emise si contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care confirma livrari de produse similare. b) lista principalelor livrari de produse conf. art. 5 alin. 2 din Instructiunea nr.2/2017, efectuate in cursul unei perioade de timp ce acopera ultimii 3 ani, din care sa rezulte c a efectuat in baza a maxim 5 contracte livrri similare de produse în valoare de cel putin valoarea celui mai mic contract subsecvent pentru fiecare lot in parte, respectiv:Documentele se vor semna cu semnatura electronica extinsa si se vor posta in SEAP. Prin aceast cerin se urmrete ca ofertantul s fac dovada c deine experien în derularea unor contracte similare ca domeniu i complexitate. Fia de experien similar va fi însoita de documente justificative recomandari, procese verbale de receptie, facturi fiscale, certificari de buna executie etc.), care vor preciza cel putin urmatoarele aspecte:-modul de îndeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;-daca pe parcursul efectuarii livrarilor au fost înregistrate neconformitati care au condus la livrari partiale, receptii amânate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.Pentru demonstrarea experientei similare în sensul mentionat mai sus ofertantul va dovedi, in baza a maxim 5 contracte, din care sa rezulte c a efectuat livrri de produse similare în valoare de cel putin valoarea celui mai mic contract subsecvent pentru fiecare lot in parte, respectiv: Lot 1- 1.112.785,00 lei, Lot 2 573.872,00 lei, Lot 3 474.240,00 lei; Lot 4 793.000,00 lei; Lot 5 311.560,00 lei; Lot 6 -770.000,00 lei. Operatorii economici au obligatia de a completa DUAE. DUAE se va depune, dupa caz, de catre tertul sustinator si de subcontractant, in format electronic, semnat cu semnatura electronica extinsa si numai pana la data si ora limita prevazute in anuntul de participare urmand ca documentele justificative, adica certificate /documente /dovezi din care sa reiasa in mod concludent indeplinirea cerintei, sa fie prezentate la solicitarea autoritatii contractante , doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 22/11/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 22/02/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 22/11/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Dr. Stancu George - Presedinte comisie evaluare; Ing. Soare Marian - Membru; Dr. Popa Codruta - Membru Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform Legii 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/10/2021 References 6. mailto:achizitii@icfundeni.ro?subject=TED 7. http://www.icfundeni.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130211 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de