Ausschreibung: Laborreagenzien - RO-Baia Mare Laborreagenzien Dokument Nr...: 558155-2021 (ID: 2021110209061507824) Veröffentlicht: 02.11.2021 * RO-Baia Mare: Laborreagenzien 2021/S 212/2021 558155 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE Nationale Identifikationsnummer: 3694594 Postanschrift: Strada: Cobuc George, nr. 31 Ort: Baia Mare NUTS-Code: RO114 Maramure Postleitzahl: 430031 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): NEMES ROMEO E-Mail: [6]achizitii@sjbm.ro Telefon: +40 262205100-2114 Fax: +40 262216949 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitaljbm.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130258 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Institutie sanitara I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR Referenznummer der Bekanntmachung: 3694594_2021_PAAPD1315296 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696500 Laborreagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Conform descrierilor din caietul de sarcini II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 28 272 938.20 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 14 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 14 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sisteme de testare compatibile sau echivalente cu analizor automat de identificare bacteriana/fungica, antibiograma si antifungigrama VITEK 2 Compact Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 699 885.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 849942.80 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizorul automat de sumar de urina si sediment LabU Mat2-Urised3 Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 752 260.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 376130 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizoarele automate de biochimie ARCHITECT C8000/C4000 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr. Constantin Opris"-Baia Mare, Str.George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Descrierilor din Caietul de saricni II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 000 213.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 3500107 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Teste determinare rezistenta la Colisitin din cultura bacteriana prin metoda lichida, colorimetrica Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 297 120.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 148560 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Flacoane de hemocultura compatibile sau echivalente cu sistem automat de upport microbiana din sange si lichide de punctie sterile BacT/Alert 3D Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 897 789.28 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 948894.60Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile biochimie Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 326 736.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 163368 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu cititorul de stripuri LabUreader Plus Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 358 560.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 179280 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizorul automat de imunologie IMMULITE 2000 Xpi Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 809 462.96 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 1904731 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizorul automat de imunologie COBAS e411 Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 182 036.14 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 591018.10 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizorul semiautomat MiniVidas Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 560 282.12 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 280141.10 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizorul automat de hematologie MINDRAY BC 6800 PLUS Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 701 128.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui maia mare contract subsecvent este de 2850564 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizoarele SEDI-BD 40 Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 31 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 15600 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi compatibili cu analizoarele automate de coagulare ACL TOP 350/ 550 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnic / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 669 045.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 1834523 Lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Teste determinare concentratie minima inhibitorie la antibiotice/antifungice prin metoda microdilutiilor in microbiologie Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO114 Maramure Hauptort der Ausführung: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Constantin Opris" Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr.31 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform descrierilor din Caietul de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 987 220.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 493610 Lei. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice; -Declaratia ofertantilor, tertilor sustinatori si subcontractantilor privind neincadrarea situatiilor prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016. Prin aceste documente, ofertantul declara ca nu se incadreaza in situatiile de excludere indicate la articolele respective. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE, cu informatii aferente situatiei lor, din documentatia de atribuire. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice atrage exluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii terti sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr.98/2016. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE trebuie prezentate, DOAR LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, de ctre ofertantii clasati pe primele 5 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor cum ar fi: -Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidate( buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii.Operatorul economic prezint pentru sediul principal documente ,iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat. Aceste documente vor fi in concordanta cu documentele prezentate in oferta, inclusiv propunerea tehnica si financiara (denumirea ofertantului, sediul, date de identificare societate comerciala). -cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic ,sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogari prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin (2), art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Legat de conflictul de interese, nominalizam toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Jr. Oros George Alexandru -Manager Interimar Ec.Tiba Mariana-Carmen-Director financiar contabil interimar Dr. Florentina Damian-Medic Sef Laborator- Medic primar medicina de laborator Dr. Annamaria Foldes- Medic primar medicina de laborator Dr. Rita Molnar- Medic primar medicina de laborator Chimist Dana Jurje -Chimist Medical Principal As.Pr. Mioara Marginean-Asistent Sef Laborator Cerinta nr.1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în baza Legii nr. 26/1990; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta în original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certif. Constatator. In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art.134-137 din HG 395/2016. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Informatiile cuprinse in certificate trebuie sa fie reale si actuale la momentul prezentarii acestora. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE (respectiv certificatul constatator emis de ONRC sau avizul de functionare, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta) trebuie prezentate, DOAR LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTATNE, de ctre ofertantii clasati pe primele 5 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Cerinta nr.2 Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidate(bugetul local, buget de stat etc.) Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire (inclusiv eventualii teri i subcontractani) cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, de ctre ofertantii clasati pe primele 5 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Aceste documente pot fi: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentrii; cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; Documentele care dovedesc indeplinirea criteriilor de calificare si selectie, inclusiv documentele care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, vor fi valabile la momentul deschiderii ofertelor si / sau al prezentarii ca urmare a solicitarii autoritatii contractante (de exemplu: certificate care atesta lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat, avize, autorizatii, certificari sau alte documente solicitate). Aceste documente vor fi in concordanta cu documentele prezentate in oferta, inclusiv propunerea tehnica si financiara (denumirea ofertantului, sediul, date de identificare societate comerciala). III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, cu certificate de autenticitate- Se va prezenta esantioane, descrieri sau fotografii ale produselor care urmeaza a fi livrate, a caror autenticitate trebuie certificata la solicitarea autoritatii contractante. Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiDovada implementrii sistemului de management al calitii conform SR EN ISO 9001, prin prezentarea unor certificate valabile emise de organisme de certificare acreditate sau alte probe/dovezi care confirm asigurarea unui nivel corespunztor al calitii (pentru cazurile specifice prevzute de lege). Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de operatorii economici clasati pe primele 5 locuri in clasamentul intermediar. In cazul esantioanelor se vor trasmite la sediu la solicitarea autoritatii contractante de catre operatorii economici clasati pe primele 5 locuri in clasamentul intermediar.Esantioanele se vor trasmite la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Constantin Opris Baia Mare, str.George Cosbuc, nr.31 (program de lucru: luni joi, orele 07:30 16,00 si vineri, orele 07:30 13:30) in plic inchis pe care se va scrie clar si citet: - Numele si adresa autoritatii contractante-Esantioane pentru procedura REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR. În cazul unei asocieri, aceast condiie trebuie îndeplinit individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o îndeplinete. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 14 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 07/12/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 07/03/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 07/12/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: -Documentatia de atribuire este afisata in SICAP, [10]www.e-licitatie.ro -Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. -Pentru loturile 5 ; 6; 7; 8 ; 9 ; 12 ;13 si 14 avand ca si Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut modalitatea de departajare a ofertantilor clasati pe acelasi loc, cu preturi egale: cele clasate pe primul loc cu preturi egale se vor departaja prin reofertarea electronica a pretului (ca urmare a unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante), la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online(In SICAP), iar pentru ofertantii clasati pe acelasi loc (cu referire la locurile 2-5) se va solicita reofertare, putand fi efectuata pana la limita ofertei clasate pe locul anterior, operatorii economici transmitand raspunsul lor online (In SICAP). -Pentru loturile 1 ; 2 ; 3 ; 4 ; 10 si 11 avand ca si Criteriu de atribuire Cel mai bun raport calitate-pret modalitatea de departajare este: in cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face avand in vedere punctajul obtinut la factorii de evalaure in ordinea descrescatoare a ponderilor acestora. In situatia in care egalitatea se mentine, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite noi propuneri financiare, iar oferta castigatoare va fi desemnata cea cu propunrea financiara cea mai mica, operatorii economici transmitand raspunsul lor online (In SICAP). Program REGISTRATURA luni - vineri, intre orele 7,00-15,00. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim,in termenele prevazute Lege . VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Serviciul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta dr Constantin Opris Baia Mare Postanschrift: str. G. Cosbuc, nr. 31 Ort: Baia Mare Postleitzahl: 430031 Land: Rumänien E-Mail: [13]juridic@sjbm.ro Telefon: +40 262205100/ 2352 Fax: +40 262276860 Internet-Adresse: [14]www.spitaljbm.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/10/2021 References 6. mailto:achizitii@sjbm.ro?subject=TED 7. http://www.spitaljbm.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100130258 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. mailto:juridic@sjbm.ro?subject=TED 14. http://www.spitaljbm.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de