Ausschreibung: Überholungs- und Sanierungsarbeiten - RO-Târgu Mure Überholungs- und Sanierungsarbeiten Videoprojektoren Möbel Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau Technische Hilfe Dokument Nr...: 558093-2021 (ID: 2021110209050607749) Veröffentlicht: 02.11.2021 * RO-Târgu Mure: Überholungs- und Sanierungsarbeiten 2021/S 212/2021 558093 Bekanntmachung einer Änderung Änderung eines Vertrags/einer Konzession während der Laufzeit Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures Nationale Identifikationsnummer: 4322742 Postanschrift: Strada: Gheorghe Marinescu, nr. 38 Ort: Targu Mures NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 540139 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Leb Annamaria, Prunas Ramona E-Mail: [7]umfachizitii@umfst.ro Telefon: +40 265215551 Fax: +40 265211944 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.umfst.ro Adresse des Beschafferprofils: [9]www.e-licitatie.ro Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII: REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A CLADIRII PRINCIPALE C3 UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE DIN TARGU MURES Referenznummer der Bekanntmachung: 0 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45453000 Überholungs- und Sanierungsarbeiten II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38652120 Videoprojektoren 39100000 Möbel 71322000 Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau 71356200 Technische Hilfe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38, Localitatea Tg.Mures, Jud.Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung zum Zeitpunkt des Abschlusses des Vertrags: Conform Caiet de sarcini si Extras din Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii - Proiect nr. 486/2016 intocmita de SC Arhigraf SRL. Universitatea de Medicina,Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures lanseaza procedura de atribuire al unui contract de achizitie publica de lucrari, avand ca obiect Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente obiectivului de investitii:Reabilitarea,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale a cladirii principale C3Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures,constand in urmatoarele: Servicii de proiectare; Managementul de proiect pentru obiectivul de investitii din partea executantului; Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor; Executie lucrari aferente obiectivului de investitii Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale a cladirii principale C3Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures; Furnizare dotari. Durata contractului: 24 luni de la data emiterii ordinului de incepere a prestarii serviciilor de proiectare, dupa cum urmeaza: - 3 luni durata serviciilor de proiectare, care cuprinde si durata maxima estimata pentru obtinerea de catre autoritatea contractanta a certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/ autorizatiilor, inclusiv a autorizatiei de construire; - 1 luna verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie la cerintele fundamentale (responsabilitatea autoritatii contractante); - 20 luni durata de executie a lucrarilor. Achizitorul va emite ordine de incepere distincte pentru serviciile de proiectare, respectiv pentru executia lucrarilor. II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 24 II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POR 2014-2020 Axa prioritara 10 Imbunatatirea infrastructurii educationale, Prioritate de investitii 10.1 Investitiile in educatie si formare, inclusiv in formare profesionala, pentru dobandirea de competente si invatare pe tot parcursul vietii prin dezvoltarea infrastructurilor de educatie si formare. Obiectiv Specific 10.3 Cresterea relevantei invatamantului tert... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro Abschnitt IV: Verfahren IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Bekanntmachung einer Auftragsvergabe in Bezug auf diesen Auftrag Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2020/S 100-239185 Abschnitt V: Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe Auftrags-Nr.: 88 Bezeichnung des Auftrags: Contract de proiectare si executie lucrari PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII: REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A CLADIRII PRINCIPALE C3 UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE DIN TARGU MURES V.2)Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe V.2.1)Tag des Abschlusses des Vertrags/der Entscheidung über die Konzessionsvergabe: 08/05/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Der Auftrag/Die Konzession wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: CONTRANSCOM CONSTRUCTII BENTA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 33522965 Postanschrift: Strada Muresului, Nr. 1 Ort: Nazna NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 547526 Land: Rumänien E-Mail: [12]OFFICE@BENTA.RO Telefon: +40 265320548 Fax: +40 265320549 Internet-Adresse: [13]www.benta.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (zum Zeitpunkt des Abschlusses des Auftrags;ohne MwSt.) Gesamtwert der Beschaffung: 37 864 757.39 RON Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [14]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [15]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/10/2021 Abschnitt VII: Änderungen des Vertrags/der Konzession VII.1)Beschreibung der Beschaffung nach den Änderungen VII.1.1)CPV-Code Hauptteil 45453000 Überholungs- und Sanierungsarbeiten VII.1.2)Weitere(r) CPV-Code(s) VII.1.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure VII.1.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Extras din Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii - Proiect nr. 486/2016 intocmita de SC Arhigraf SRL. Universitatea de Medicina,Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures lanseaza procedura de atribuire al unui contract de achizitie publica de lucrari, avand ca obiect Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente obiectivului de investitii:Reabilitarea,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale a cladirii principale C3Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures,constand in urmatoarele: Servicii de proiectare; Managementul de proiect pentru obiectivul de investitii din partea executantului; Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor; Executie lucrari aferente obiectivului de investitii Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale a cladirii principale C3Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinte si Tehnologie din Targu Mures; Furnizare dotari. Durata contractului: 24 luni de la data emiterii ordinului de incepere a prestarii serviciilor de proiectare, dupa cum urmeaza: - 3 luni durata serviciilor de proiectare, care cuprinde si durata maxima estimata pentru obtinerea de catre autoritatea contractanta a certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/ autorizatiilor, inclusiv a autorizatiei de construire; - 1 luna verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie la cerintele fundamentale (responsabilitatea autoritatii contractante); - 20 luni durata de executie a lucrarilor. Achizitorul va emite ordine de incepere distincte pentru serviciile de proiectare, respectiv pentru executia lucrarilor. VII.1.5)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 24 VII.1.6)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/des Loses/der Konzession: 37 874 351.90 RON VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: CONTRANSCOM CONSTRUCTII BENTA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 33522965 Postanschrift: Strada Muresului, Nr. 1 Ort: Nazna NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 547526 Land: Rumänien E-Mail: [16]OFFICE@BENTA.RO Telefon: +40 265320548 Fax: +40 265320549 Internet-Adresse: [17]www.benta.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein VII.2)Angaben zu den Änderungen VII.2.1)Beschreibung der Änderungen Art und Umfang der Änderungen (mit Angabe möglicher früherer Vertragsänderungen): Natura si amploarea modificarilor care au condus la incheierea Actului aditional nr.8, inregistrat sub nr.7/15912 din data de 25.10.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020: Aparitia unor motive imprevizibile independente de Proiectant sau Beneficiar, descrise in cele de mai jos: -In urma desfacerii zidariei la peretii interiori ai coridoarelor din aripa stanga, pentru montarea cutiilor de tablou electric, s-a constatat existenta unui grup de cosuri de fum inglobate in zidarie, nefunctionale, iar desfacerea peretilor in aceste zone duce la reducerea sectiunii zidului de caramida. In acest sens s-a intocmit nota de constatare nr. 6 din 02.07.2021 in baza careia s-a emis Dispozitia de santier nr. 612-R 02/2021. Prin dispozitia de santier se dispune umplerea golurilor cosului de fum, din spatele tablourilor, cu zidarie de caramida asezata pe buiandrugi prefabricati, tip Porotherm sau similar, montati la nivelul planseelor si montarea pe cant, a unui buiandrug prefabricat, tip Porotherm sau similar, peste locasul tablourilor electrice, cu asigurarea unui reazem pentru fiecare dintre capete, de minimum 25 cm lungime.Modificari anterioare aduse contractului: Prin Act aditional nr.1, inregistrat sub nr.7/5539 din data de 12.04.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020, prin Actului aditional nr.2, inregistrat sub nr.7/8790 din data de 15.06.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020, prin Actul aditional nr.3, inregistrat sub nr.7/10523 din data de 19.07.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020, respectiv prin Actul aditional nr.4, inregistrat sub nr.7/10566 din data de 20.07.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020 si prin Actul aditional nr.5, inregistrat sub nr.7/11056 din data de 30.07.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020, Actul aditional nr.6, inregistrat sub nr.7/12456/1 din data de 03.09.2021 la Contractul nr.88/08.05.2020 si Actul aditional nr.7, inregistrat sub nr.7/14037 din data de 29.09.2021. VII.2.2)Gründe für die Änderung Notwendigkeit der Änderung aufgrund von Umständen, die ein öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber bei aller Umsicht nicht vorhersehen konnte (Artikel 43 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/23/EU, Artikel 72 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/24/EU, Artikel 89 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/25/EU) Beschreibung der Umstände, durch die die Änderung erforderlich wurde, und Erklärung der unvorhersehbaren Art dieser Umstände: Necesitatea modificarii survenita in urma unor circumstante pe care o autoritate/entitate contractanta care actioneaza cu diligenta nu ar fi putut sa le prevada [articolul 43 alineatul(1) litera (c) din Directiva 2014/23/UE, articolul 72 alineatul (1) litera (c) din Directiva 2014/24/UE, articolul 89 alineatul (a) litera (c) din Directiva 2014/25/UE] Descrierea circumstantelor care au facut necesara modificarea si justificarea naturii neprevazute a acestor circumstante:. Modificarea contractului a devenit necesara in urma unor circumstante pe care o autoritate contractanta care actioneaza cu diligenta nu ar fi putut sa le prevada.Descrierea motivelor: Aparitia unor motive imprevizibile independente de Proiectant sau Beneficiar, descrise in cele de mai jos:-In urma desfacerii zidariei la peretii interiori ai coridoarelor din aripa stanga, pentru montarea cutiilor de tablou electric, s-a constatat existenta unui grup de cosuri de fum inglobate in zidarie, nefunctionale, iar desfacerea peretilor in aceste zone duce la reducerea sectiunii zidului de caramida.In acest sens s-a intocmit nota de constatare nr. 6 din 02.07.2021 in baza careia s-a emis Dispozitia de santier nr. 612-R 02/2021. Prin dispozitia de santier se dispune umplerea golurilor cosului de fum, din spatele tablourilor, cu zidarie de caramida asezata pe buiandrugi prefabricati, tip Porotherm sau similar, montati la nivelul planseelor si montarea pe cant, a unui buiandrug prefabricat, tip Porotherm sau similar, peste locasul tablourilor electrice, cu asigurarea unui reazem pentru fiecare dintre capete, de minimum 25 cm lungime.. Majorarea pretului contractului este de:0.03% din pretul contractului initial. VII.2.3)Preiserhöhung Aktualisierter Gesamtauftragswert vor den Änderungen (unter Berücksichtigung möglicher früherer Vertragsänderungen und Preisanpassungen sowie im Falle der Richtlinie 2014/23/EU der durchschnittlichen Inflation im betreffenden Mitgliedstaat) Wert ohne MwSt.: 37 864 757.39 RON Gesamtauftragswert nach den Änderungen Wert ohne MwSt.: 37 874 351.90 RON References 7. mailto:umfachizitii@umfst.ro?subject=TED 8. http://www.umfst.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:239185-2020:TEXT:DE:HTML 12. mailto:OFFICE@BENTA.RO?subject=TED 13. http://www.benta.ro/ 14. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 15. http://www.cnsc.ro/ 16. mailto:OFFICE@BENTA.RO?subject=TED 17. http://www.benta.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de