Ausschreibung: Tierische Erzeugnisse, Fleisch und Fleischerzeugnisse - DK-Vejle Tierische Erzeugnisse, Fleisch und Fleischerzeugnisse Nahrungsmittel, Getränke, Tabak und zugehörige Erzeugnisse Fleisch Dokument Nr...: 494470-2021 (ID: 2021100109121441626) Veröffentlicht: 01.10.2021 * DK-Vejle: Tierische Erzeugnisse, Fleisch und Fleischerzeugnisse 2021/S 191/2021 494470 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Region Syddanmark Nationale Identifikationsnummer: 29190909 Postanschrift: Damhaven 12 Ort: Vejle NUTS-Code: DK03 Syddanmark Postleitzahl: 7100 Land: Dänemark Kontaktstelle(n): Ditte Nicolajsen E-Mail: [6]Indkobsservice@rsyd.dk Telefon: +45 29201685 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.regionsyddanmark.dk Adresse des Beschafferprofils: [8]https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055 I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=311666&B=REGIO NSYDDK Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=311666&B=REGI ONSYDDK Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Udbud kød og helt kødpålæg Referenznummer der Bekanntmachung: 21/33425 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 15100000 Tierische Erzeugnisse, Fleisch und Fleischerzeugnisse II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Udbud af kød og hel kødpålæg til sygehusene og regionens kantine i Region Syddanmark II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 30 000 000.00 DKK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15000000 Nahrungsmittel, Getränke, Tabak und zugehörige Erzeugnisse 15110000 Fleisch II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: DK03 Syddanmark Hauptort der Ausführung: 7100 Vejle II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Levering af kød og hel kødpålæg til sygehusene, samt kantinen i Regionshuset i Region Syddanmark II.2.5)Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 30 000 000.00 DKK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Den maksimale værdi af rammeaftalen i Kontraktens løbetid er 36 mio. kr. ekskl. moms Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af Kød og hel kødpålæg til minimum 10 leveringssteder. Tilføjelse: Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference er leveret for minimum 2.000.000 danske kroner ekskl. moms pr. år af de pågældende produkter. III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar. Der stilles i kontrakten eksempelvis forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2021/S 171-444174 IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/11/2021 Ortszeit: 13:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Dänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 08/05/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/11/2021 Ortszeit: 13:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja Voraussichtlicher Zeitpunkt weiterer Bekanntmachungen: 28.09.2025 VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1. Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3. Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4. Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via [12]https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til [13]dksupport@eu-supply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud Postanschrift: Nævnenes Hus, Toldboden 2 Ort: Viborg Postleitzahl: 8800 Land: Dänemark E-Mail: [14]klfu@naevneneshus.dk Telefon: +45 72405708 Internet-Adresse: [15]https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/ VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren Offizielle Bezeichnung: x Ort: Vejle Land: Dänemark VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35 Ort: Valby Postleitzahl: 2500 Land: Dänemark E-Mail: [16]kfst@kfst.dk Telefon: +45 41715000 Internet-Adresse: [17]https://www.kfst.dk/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/09/2021 References 6. mailto:Indkobsservice@rsyd.dk?subject=TED 7. https://www.regionsyddanmark.dk/ 8. https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055 9. http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=311666&B=REGIONSYDDK 10. http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=311666&B=REGIONSYDDK 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:444174-2021:TEXT:DE:HTML 12. https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK 13. mailto:dksupport@eu-supply.com?subject=TED 14. mailto:klfu@naevneneshus.dk?subject=TED 15. https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/ 16. mailto:kfst@kfst.dk?subject=TED 17. https://www.kfst.dk/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de