Ausschreibung: Angiografie-Ausstattung - RO-Târgu Mure Angiografie-Ausstattung Dokument Nr...: 494454-2021 (ID: 2021100109113041502) Veröffentlicht: 01.10.2021 * RO-Târgu Mure: Angiografie-Ausstattung 2021/S 191/2021 494454 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures Nationale Identifikationsnummer: 4323209 Postanschrift: Strada: Marinescu Gheorghe, nr. 50, Sector: -, Judet: Mures Ort: Targu Mures NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 540136 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Alexandru Perghel E-Mail: [6]achizitii@spitalmures.ro Telefon: +40 0265212111 Fax: +40 0265213967 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitalmures.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100128427 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Europäische Institution/Agentur oder internationale Organisation I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord cadru de furnizare accesorii pentru angiografie Referenznummer der Bekanntmachung: 4323209/2021/20572/10.08.2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33111710 Angiografie-Ausstattung II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Acord cadru de furnizare accesorii pentru angiografie. AC va raspunde la clarificari in a 10-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 19 273 500.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 14 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 14 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi. Ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi conform art 141(4) din Legea 98/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Stent autoexpandabil tesut din Nitinol Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Stent autoexpandabil tesut din Nitinol cant min CS 8 Cant max CS 23 cant min AC 15 cant max AC 90 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 837 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 209,250.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microcater livrare spirale dedicate pentru embolizarea fistulelor cerebrale, vase mari si anevrisme gigant Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microcater livrare spirale dedicate pentru embolizarea fistulelor cerebrale, vase mari si anevrisme gigant cant min CS 8 Cant max CS 23 cant min AC 15 cant max AC 90 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 270 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 67,500.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microcateter de aspiratie pentru ocluzii intracraniene distale Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microcateter de aspiratie pentru ocluzii intracraniene distale cant min CS 13 Cant max CS 38 cant min AC 25 cant max AC 150 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 630 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 157,500.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Teaca lunga cu zone de tranzitie pentru vase tortuoase Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Teaca lunga cu zone de tranzitie pentru vase tortuoase cant min CS 19 Cant max CS 56 cant min AC 38 cant max AC 225 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 652 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 163,125.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem intrasacular deviator de flux Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sistem intrasacular deviator de flux cant min CS 4 Cant max CS 11 cant min AC 8 cant max AC 45 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 475 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 618,750.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microghid compatibil cu microcateter dependent de flux Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microghid compatibil cu microcateter dependent de flux cant min CS 15 Cant max CS 45 cant min AC 30 cant max AC 180 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 216 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 54,000.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Stenturi cerebrale deviatoare de flux recuperabile in totalitate Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Stenturi cerebrale deviatoare de flux recuperabile in totalitate cant min CS 4 Cant max CS 10 cant min AC 6 cant max AC 75 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 600 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 480,000.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Spirale dedicate pentru embolizarea fistulelor cerebrale, vase mari si anevrisme gigant Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Spirale dedicate pentru embolizarea fistulelor cerebrale, vase mari si anevrisme gigant cant min CS 38 Cant max CS 95 cant min AC 75 cant max AC 450 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 880 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 608,000.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microbalon pentru proceduri endovasculare intracraniene Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microbalon pentru proceduri endovasculare intracraniene cant min CS 4 Cant max CS 11 cant min AC 8 cant max AC 45 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 495 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 123,750.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microcateter pentru embolizare dependent de flux Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microcateter pentru embolizare dependent de flux cant min CS 8 Cant max CS 23 cant min AC 15 cant max AC 90 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 180 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 45,000.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Microcateter pentru proceduri de embolizare Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Microcateter pentru proceduri de embolizare cant min CS 8 Cant max CS 23 cant min AC 15 cant max AC 90 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 198 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 49,500.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cateter Aspiratie si Reperfuzie Cerebrala Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cateter Aspiratie si Reperfuzie Cerebrala cant min CS 8 Cant max CS 23 cant min AC 15 cant max AC 90 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 990 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 247,500.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Dispozitiv trombectomie cerebrala cu varf inchis Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Dispozitiv trombectomie cerebrala cu varf inchis cant min CS 13 Cant max CS 35 cant min AC 25 cant max AC 150 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 550 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 595,000.00 lei. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Stent deviator de flux cu structura dubla Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111710 Angiografie-Ausstattung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: Gheorghe Marinescu, nr. 50 , Targu-Mures, Jud. Mures II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Stent deviator de flux cu structura dubla cant min CS 6 Cant max CS 12 cant min AC 10 cant max AC 75 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 300 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 528,000.00 lei. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1.Neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea 98/2016; Nota: Se solicita atât ofertantului, ofertantului asociat, subcontractantului cât si tertului sustinator. 2. Neincadrarea la prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016; Nota: Se solicita atât ofertantului, ofertantului asociat, subcontractantului cât si tertului sustinator. 3. Neincadrarea la prev. art. 167 din Legea nr. 98/2016; Nota: Se solicita atât ofertantului, ofertantului asociat, subcontractantului cât si tertului sustinator. 4. Declaratia privind neincadrarea în situatiile prevazute de la art. 60 din Legea nr. 98/2016, - document atasat la modele de formulare, declaratia va fi completata de toti participantii ( ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii) odata cu depunerea DUAE." 5.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Cernat Mariana- Manager, Ec. Toma Doina - Director Financiar Contabil, Bobric Gabriel-Consilier juridic, Ec.Perghel Alexandru- sef birou achizitii publice, Dr. Marginean Lucian - Medic primar radiolog, Dr. Filep Rares-Cristian - Medic specialist radiolog , Stoica Ioana Monica - Birou Achizitii Publice. Potrivit prevederilor art.193 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va accepta in cadrul ofertelor DUAE (Documentul Unic de Achizitie European) in locul documentelor solicitate in vederea demonstrarii cerintelor de calificare, inclusiv a capacitatii de exercitare, ca dovada preliminara.Înainte de atribuirea acordului cadru, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele 3 locuri, sa prezinte documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE. DUAE se va depune, dupa caz, si de catre tertul sustinator/subcontractanti. 6.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara operatorii vor depune aceste certificate pe parcursul evaluarii, ca documente justificative actualizate prin care demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, iar acestea trebuie sa ateste LIPSA DATORIILOR RESTANTE LA MOMENTUL DEPUNERII ACESTORA . 7. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL eliberat de PRIMARIE operatorii vor depune aceste certificate pe parcursul evaluarii, ca documente justificative actualizate prin care demonstreaza indeplinirea criteriilor de calificare in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, iar acestea trebuie sa ateste LIPSA DATORIILOR RESTANTE LA MOMENTUL DEPUNERII ACESTORA. NOTA !!! : Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016 si cu art. 60 din Legea 98/2016; NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantilor clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Ref.cerintele privind motivele de excludere,documentele pot fi: 1. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii; 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. 4. Declaratia privind neincadrarea în situatiile prevazute de la art. 60 din Legea nr. 98/2016. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii acestora. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmând ca documentele justificative sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu pevederile legale din tara în care candidatul/ofertantul este rezident, traduse în limba româna . - Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza doar la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,2,3,4,5,6,7,8,9Cifra de afaceri medie anualaSe solicit depunerea fisei informatii generale privind cifra medie de afaceri care acopera activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2018-2020) Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va depune fisa cu informatii generale privind cifra medie de afaceri care acopera activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2018-2020) III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatSe va prezenta lista principalelor furnizari de produse in cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani raportati la termenul limita de depunere ofertelor, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani raportati la termenul limita de depunere ofertelor, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare. Prin produse similare, pentru aceasta procedura se inteleg accesorii pentru angiografie. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 28/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 28/02/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 28/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Rspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care particip la procedur vor fi completate în SEAP în mod direct, dup autentificare, de ctre fiecare participant. Detalii cu privire la întocmirea DUAE vei regsi, dup autentificarea în sistem, în seciunea Informaii DUAE Ghid de completare DUAE. Operatorii economici vor avea în continuare posibilitatea de a semna electronic DUAE, prin exportarea/importarea documentului creat cu extensia .xml sau prin tiprirea acestuia, direct din aplicaie. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: 10 zile, începând cu ziua urmtoare lurii la cunotin despre actul autoritii contractante considerat nelegal VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures - Compartimentul Contencios Postanschrift: str Ghe. Marinescu nr 50 Ort: Targu Mures Postleitzahl: 540136 Land: Rumänien Telefon: +40 265212111 Fax: +40 265213967 Internet-Adresse: [12]www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/09/2021 References 6. mailto:achizitii@spitalmures.ro?subject=TED 7. http://www.spitalmures.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100128427 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de