Ausschreibung: Sportgeräte und -ausrüstungen - RO-Oradea Sportgeräte und -ausrüstungen Diverse Maschinen, Einrichtungen und Zubehör Möbel Elektronische Copyboards oder Zubehör Messinstrumente Dokument Nr...: 494145-2021 (ID: 2021100109095441246) Veröffentlicht: 01.10.2021 * RO-Oradea: Sportgeräte und -ausrüstungen 2021/S 191/2021 494145 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Universitatea din Oradea Nationale Identifikationsnummer: 4287939 Postanschrift: Strada: Universitatii, nr. 1 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410087 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Sorin Rotoiu E-Mail: [6]achizitii@uoradea.ro Telefon: +40 259408480 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.uoradea.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100128386 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Dotari in cadrul proiectului SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 Referenznummer der Bekanntmachung: 4287939_2021_PAAPD1313839 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 37400000 Sportgeräte und -ausrüstungen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: - LOT 1 moblier spatii invatamant - LOT 2 aparatura laborator - LOT 3 aparatura laborator - LOT 4 active necorporale licenta soft - LOT 5 echipamente proiectie, rack - LOT 6 aparatura laborator educatie fizica si sport II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 971 802.33 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 6 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 6 aparatura laborator educatie fizica si sport Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 37400000 Sportgeräte und -ausrüstungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: Universitatea din Oradea- str.Universitatii nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: aparatura si echipamente conform caietului de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 059 732.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 2 aparatura laborator Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30190000 Diverse Maschinen, Einrichtungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: Universitatea din Oradea- str.Universitatii nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1.Masina de scris braille -1 buc; 2.Imprimanta braille -1 buc; 3.Lupa de birou -1 buc; 4.Laptop asistiv -1 buc; 5.Tastatura cu caractere mari -1 buc; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 47 487.33 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 1 mobilier spatii invatamant Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39100000 Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: Universitatea din Oradea- str.Universitatii nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1.Avizier securizat geam glisant (metalo-ceramica) 1410x1010- 3 buc; 2.Dulap pal cu rafturi -34 buc; 3.Scaun sali curs, laboratoare -477 buc; 4.Comoda cu rotile (pozitionare sub masa dubla) -45 buc; 5.Masa dubla Sali de curs 1200x600x760 mm-268 buc; 6.Tabla alba magnetica 2400x1200 -17 buc; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 444 720.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 4 active necorporale - licenta soft Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30190000 Diverse Maschinen, Einrichtungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: Universitatea din Oradea- str.Universitatii nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1.Soft pentru persoane cu nevoi speciale - 1 set II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 10 899.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 5 echipamente proiectie, rack Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30195200 Elektronische Copyboards oder Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: Universitatea din Oradea- str.Universitatii nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1.Videoproiector interactiv ultrascurt- buc 13; 2.Rack server- buc 1; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 116 188.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 2 aparatura laborator Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38300000 Messinstrumente II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: Universitatea din Oradea- str.Universitatii nr.1 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1.Pahometru -1 buc; 2.Benetoscop digital-1 buc; 3.Presa automata universala UTM 6000-1 buc; 4.Sclerometru-1 buc; 5.Nicovala verificare-1 buc; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 292 775.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: SMART CAMPUS UNIVERSITATEA DIN ORADEA Cod SMIS 119836 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza la situatiile prevazute de art. 60, 164, art 165, art.167 din Legea 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintelor: Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193 alin 1 din Legea 98/2016 iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Cerintele privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 60, art.164, art 165, art.167 se adreseaza si subcontractantilor si tertilor conform art 170/1 si 183/1 din Legea 98/2016. Documentele justificative vor putea fi, in masura in care furnizeaza toate informatiile solicitate in DUAE, urmatoarele : 1. Formular Declaratie conflict de interese 2. Certificat privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (bugetul local si bugetul de stat) care sa confirme faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile RESTANTE de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la sediul social, sediile secundare, precum si punctul/punctele de lucru ,,pentru care exista obligatii de plata" la momentul DEPUNERII ACESTORA. 3. Cazier judiciar pentru operatorul economic, 4. Cazier judiciar al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv 5. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; 6. Orice documente echivalente emise de autoritati din tara in care ofertantul este rezident. 7. Orice alte documente edificatoare. Persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Constantin Bungau-Rector; Prorectori: Sorin Borza, Gabriel Bendea, Anca Dodescu, Sanda Filip, Olivia Ligia Burta; Director Economic-Sanda Tripa; Director General Adm-Adrian Nicula Ofertantii vor depune odata cu DUAE: - Declaratia privind neincadrarea la art 60 din Legea 98/2016; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.29 din Codul de etic i deotologie universitar al Universitii din Oradea, Anexa 1 la Carta Universitatii din Oradea Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire prin bifarea sectiunii de indicatie globala. Documente justificative considerate adecvate pentru demonstrarea informatiilor incluse in DUAE (raspuns) referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si pe care Operatorul Economic le poate propune Autoritatii Contractante includ, fara a se limita la: i. certificate eliberate de registrul profesional sau de registrul comertului sau documente echivalente eliberate de autoritati competente din tara in care Operatorul Economic este stabilit; ii. alte dovezi pe care le poate prezenta Operatorul Economic, in conformitate cu legislatia tarii in care este stabilit Documentele justificative urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. La solicitarea expresa a Autoritatii Contractante si in aplicarea prevederilor art. 196 din Legea 98/2016, transmisa ca urmare a finalizarii procesului de evaluare si intocmirea clasamentului ofertelor admisibile pe baza aplicarii criteriului de atribuire, Ofertantul (Operator Economic individual sau Asocierea de operatori economici) aflat pe primul loc va demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea de documente care sa: i. probeze toate afirmatiile incluse in DUAE (raspuns) la rubrica/rubricile solicitate; ii. sa demonstreze ca: a. Operatorul Economic este legal constituit in tara sa de origine si ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, b. desfasoara in mod licit pe piata activitatea sa profesionala, respectiv: i. exista corespondenta intre obiectul Contractului si activitatea economica inscrisa in documentul de constituire al Operatorului Economic sub forma de cod NACE (Clasificarea statistica a activitatilor economice in Comunitatea Europeana sau echivalent) pentru Operatorul/Operatorii Economici ofertanti; ii. exista corespondenta intre activitatea asociata rolului Operatorului Economic in procedura si activitatea economica inscrisa in documentul de constituire al acestuia sub forma de cod NACE (Clasificarea statistica a activitatilor economice in Comunitatea Europeana sau echivalent) pentru Subcontractant iii. Corespondenta se determina prin raportarea cel putin la sectiunea din economia nationala, determinata pe principiul omogenitatii la nivel de Clasificare a activitatilor din economian nationala, cu luarea in considerare a naturii lucrarilor executate III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatLoturile: 1, 2, 3, 4, 5, 6, Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertanii trebuie s demonstreze c în ultimii 3 ani (calculai pân la data limit de depunere a ofertelor) au furnizat produse similare în valoare cumulat pentru fiecare lot in parte, conform caietului de sarcini astfel:Lot 1 minim 444000 lei, fr TVA ;Lot 2 minim 292000 lei, fr TVA; Lot 3 minim 47000 lei, fr TVA; Lot 4 minim 10000 lei, fr TVA, Lot 5 minim 116000 lei, fr TVA Lot 6 minim 1059000 lei, fr TVA. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Documentele doveditoare (procesul-verbal de receptie si/sau alte documente (facturi fiscale cu semntura de recepie, documente constatatoare) din care sa reiasa urmatoarele informatii: confirmarea beneficiarului, beneficiarul, cantitatea livrata/ valoareacorespunzatoare a produselor livrate în perioada de referinta ultimii 3 ani) urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, de ctre ofertanii clasai pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor.Not:Atunci când un grup de operatori economici depune oferta comun, situaia economic i financiar se demonstreaz prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, acetia urmând s rspund în mod solidar pentru executareacontractului..În cazul asocierii , se va solicita tuturor ofertanilor ca odata cu depunerea DUAE s prezinte Acordul de asociere.Autoritatea contractant va solicita grupului de operatori economici s-i legalizeze asocierea numai în cazul în care oferta comun va fi desemnat câtigatoare. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/11/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/03/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/11/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin solicitarea prin SEAP de noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea care va prezenta preul cel mai sczut 2.Operatorii economici pot fi exclui din procedura de achiziii publice sau pot fi urmrii în justiie în temeiul legislaiei naionale în cazuri grave de declaraii false atunci când au completat DUAE sau, în general, atunci când au furnizat informaiile solicitate pentru verificarea absenei motivelor de excludere sau a îndeplinirii criteriilor de selecie ori în cazul în care nu au divulgat aceste informaii sau nu au fost în msur s prezinte documentele justificative. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/09/2021 References 6. mailto:achizitii@uoradea.ro?subject=TED 7. http://www.uoradea.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100128386 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de