Ausschreibung: Varia - RO-Bucuresti Varia Dokument Nr...: 494103-2021 (ID: 2021100109093441185) Veröffentlicht: 01.10.2021 * RO-Bucuresti: Varia 2021/S 191/2021 494103 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN Nationale Identifikationsnummer: 4204178 Postanschrift: Strada: Vitan-Bârzeti, nr. 13 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 042122 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): MARIANA STAVRI E-Mail: [6]achizitii.sfib@gmail.com Telefon: +40 3674857 Fax: +40 3674857 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.sfib.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100128408 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: UNITATE SPITALICEASCA I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE Referenznummer der Bekanntmachung: 22504/23.09.2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33690000 Varia II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Datorita restrictiei de 5000 caractere, se va vedea caietul de sarcini.Termenul in care autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare este in a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot solicita clarificari cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 6 483 324.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 12 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 12 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: COMBINATII(L-GLUTAMINA,CLORURA DE HIDROXOCOBALAMI N,L-FOSFOSERINA,CLORHIDRAT DE ARGININA)- PULB.+SOL.PT.SOL.ORALA-170MG/20MG/0.5MG-10ML Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI, NR.13, SECT 4, BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=100/200, cant min/max acord cadru = 2400/2880, val. celui mai mare ctr.subsecv= 480.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 11 520.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TRANSTUZUMABUM PULB.PT.CONC.PT.SOL.PERF.150MG Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI NR.13, SECT4, BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=3/30, cant min/max acord cadru = 72/720, val. celui mai mare ctr.subsecv= 47,932.50 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 150 380.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MANNITOLUM SOL.PERF. 200 g/l Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI NR.13, SECT.4 BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=300/320, cant min/max acord cadru = 7200/7680, val. celui mai mare ctr.subsecv= 3,200.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 76 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: RANITIDINUM COMPR 150 MG Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: str.Vitan-Barzesti nr13, sect.4, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant.min/max ctr.subsecv=600/800,cant.min/max acord cadru=14400/19200, val.celui mai mare ctr subsecv=240.00lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 760.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: GLICINA+MANITOL SOL.PERF. COMBINATII Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI, NR.13, SECT 4 BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=448/560, cant min/max acord cadru = 10752/13440, val. celui mai mare ctr.subsecv= 16.800 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 403 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: NATRIICHLORIDUM SOL.PERF. 0.90% PUNGA*2000 ML Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI, NR.13, SECT4, BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=1500/2000, cant min/max acord cadru = 36000/48000, val. celui mai mare ctr.subsecv= 22,000.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 528 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ALBASTRU DE METILEN 0.5 % -SOLUTIE INJ.-10 MG /2 ML Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS. VITAN- BIRZESTI NR.13, SECT 4, BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=80/100, cant min/max acord cadru =1920/2400 , val. celui mai mare ctr.subsecv= 10,000.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 240 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: SPIRONOLACTONUM COMP. 25MG Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI, NR.13, SECT4, BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=300/450, cant min/max acord cadru = 7200/10800, val. celui mai mare ctr.subsecv= 135.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 240.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: SORBITOLUM SOL.PERF. 5.00% FL/PUNGA*2000 ML Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN BIRZESTI, NR.13, SECT4, BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv= 600/900, cant min/max acord cadru =14400/21600, val. celui mai mare ctr.subsecv=10,224.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 245 376.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: BEVACIZUMABUM CONC.PT.CONC.PT.SOL.PERF -25MG/MLX16ML Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: SOS.VITAN-BIRZESTI NR.13, SECT. 4 BUCURESTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=2/50, cant min/max acord cadru =48/1200 , val. celui mai mare ctr.subsecv= 156,667.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 760 008.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: RANITIDINUM EMULS.INJECT 2mg/ml-10ml - fiole Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sos.Vitan-Birzesti, nr13, sect.4, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=30/50, cant min/max acord cadru = 720/1200, val. celui mai mare ctr.subsecv= 300.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: SUFENTANYLUM CITRATUM SOL.INJ.50mcg/ml-5ml Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sos. Vitan-Birzesti, nr.13, sect.4 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cant min/max ctr.subsecv=100/120, cant min/max acord cadru = 2400/2880, val. celui mai mare ctr.subsecv= 2160.00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 51 840.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului : certificate constatatoare privind lipsa datoriilor RESTANTE cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) VALABILE la momentul prezentarii ( DOAR PENTRU SEDIUL SOCIAL ) ; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art.167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritatile din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica. 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, dupa etapa finala de licitatie electronica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Manager Jur. Robert AGAFITEI, Director Financiar Contabil Ec. Mariana RADU, Director Medical - Conf.Dr.Bogdan GEAVLETE, Farm. Sef - Rodica Florescu, Sef Serviciu Achizitii Publice Ec. Mariana STAVRI 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate de îndeplinire: completare DUAE, urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise în tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa derularea etapei finale de licitatie electronica. 2. Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor,in conformitate cu dispozitiile art. 800 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 Republicata si ale art. 2 din normele la Ordinul nr. 131/2016 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, certificarea de buna practica de distributie si înregistrarea brokerilor de medicamente de uz uman. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. 3.Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate conform L. 95/2006 (art. 704 al. (1) si al. (2), privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVIII, Medicamentul, Republicata, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 63/15.03.2003 si nr. 895/20.07.2006. Persoanele juridice /fizice straine: vor prezenta documente echivalente, emise in conf. cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Modalitate de indeplinire: completare DUAE, urmand ca documentul justificativ, respectiv autorizatia mentionata mai sus sau pentru ofertantii straini, document echivalent emise in tara de rezidenta, sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wird durchgeführt Zusätzliche Angaben zur elektronischen Auktion: In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile. Licitatia electronica va fi organizata in SICAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei : pretul/lot. Pretul va fi exprimat in lei, cu 2 zecimale. Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit. Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile. Nu se aplica pas de licitare. IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 05/11/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 05/05/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 05/11/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc dupa licitatia electronica, au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 8 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/09/2021 References 6. mailto:achizitii.sfib@gmail.com?subject=TED 7. http://www.sfib.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100128408 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de