Ausschreibungen und Aufträge: Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen - RO-Braov Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen Dokument Nr...: 446757-2021 (ID: 2021090309233091505) Veröffentlicht: 03.09.2021 * RO-Braov: Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen 2021/S 171/2021 446757 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV Nationale Identifikationsnummer: 7661840 Postanschrift: Strada: Babe Victor, doctor, nr. 27 Ort: Brasov NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 500073 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Klara Haba E-Mail: [6]achizitii@ambulantabrasov.ro Telefon: +40 268413333 Fax: +40 268416411 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: WWW.AMBULANTABRASOV.RO Adresse des Beschafferprofils: [7]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR CONEXE Referenznummer der Bekanntmachung: 4121 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50110000 Reparatur und Wartung von Kraftfahrzeugen und zugehörigen Ausrüstungen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE PENTRU O PERIOADA DE 21 LUNI MERCEDES VITO, MERCEDES SPRINTER SAU ECHIVALENT Frecventa si valoarea contractelor subsecvente ce vor fi atribuite : se vor incheia lunar, trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice ale fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru (21 luni). Achizitorul, in functie de necesitatile obiective si de incadrarea in fondurile financiare alocate, isi rezerva dreptul de a creste, prin intermediul unor acte aditionale la prezentul acord cadru, valoarea acordului cadru/ contractului, cu respectarea prevederilor legale, precum si de a diminua valoarea in functie de necesar si fondurile disponibile în eventualitatea cazului în care în patrimoniul promitentului achizitor vor intra autosanitare necuprinse în tabelul caietului de sarcini sau in cazul in care autosanitareler vor iesi din patrimoniul achizitorului. La cererea autoritatii contractante, in cazul pieselor necuprinse in Anexa 3 se va prezenta oferta de prêt pe parcursul derularii acordului cadru/contractelor subsecvente. Cantitatea minima= 8 autosanitare Cantitatea maxima= 10 autosanitare In momentul implementarii la nivel national a sistemului centralizat de achizitii servicii efectuat de catre Ministerul Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizate, conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta nr.71/2012, contractul se reziliaza de drept. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 14 zile. Autoritatea contractanta va raspunde consolidat tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG 107/2017. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 396 734.77 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Brasov, Strada Dr. Victor Babes, nr. 27, Jud. Brasov II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI A ECHIPAMENTELOR CONEXE PENTRU O PERIOADA DE 21 LUNI MERCEDES VITO, MERCEDES SPRINTER SAU ECHIVALENT Frecventa si valoarea contractelor subsecvente ce vor fi atribuite : se vor incheia lunar, trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice ale fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru (21 luni). Achizitorul, in functie de necesitatile obiective si de incadrarea in fondurile financiare alocate, isi rezerva dreptul de a creste, prin intermediul unor acte aditionale la prezentul acord cadru, valoarea acordului cadru/ contractului, cu respectarea prevederilor legale, precum si de a diminua valoarea in functie de necesar si fondurile disponibile în eventualitatea cazului în care în patrimoniul promitentului achizitor vor intra autosanitare necuprinse în tabelul caietului de sarcini sau in cazul in care autosanitareler vor iesi din patrimoniul achizitorului. La cererea autoritatii contractante, in cazul pieselor necuprinse in Anexa 3 se va prezenta oferta de prêt pe parcursul derularii acordului cadru/contractelor subsecvente. Cantitatea minima= 8 autosanitare Cantitatea maxima= 10 autosanitare In momentul implementarii la nivel national a sistemului centralizat de achizitii servicii efectuat de catre Ministerul Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizate, conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta nr.71/2012, contractul se reziliaza de drept. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 14 zile. Autoritatea contractanta va raspunde consolidat tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG 107/2017. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [8]2021/S 098-257117 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 66 Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/07/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: LUS AUTO SERVICE Nationale Identifikationsnummer: RO36458115 Postanschrift: Strada 1 MAI, Nr. 16 Ort: Cristian NUTS-Code: RO122 Braov Land: Rumänien E-Mail: [9]office@lusauto.ro Telefon: +40 371054116 Internet-Adresse: [10]https://www.lusauto.ro/index.html Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TUDUMI Nationale Identifikationsnummer: 16292700 Postanschrift: Strada Goga Octavian, Nr. 30 Ort: Brasov NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 500137 Land: Rumänien E-Mail: [11]stelian01.dumitrache@gmail.com Telefon: +40 756381658 Internet-Adresse: [12]https://www.onrc.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 400 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 396 734.77 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [14]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/08/2021 References 6. mailto:achizitii@ambulantabrasov.ro?subject=TED 7. http://www.e-licitatie.ro/ 8. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:257117-2021:TEXT:DE:HTML 9. mailto:office@lusauto.ro?subject=TED 10. https://www.lusauto.ro/index.html 11. mailto:stelian01.dumitrache@gmail.com?subject=TED 12. https://www.onrc.ro/ 13. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 14. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de