Ausschreibung: Laborreagenzien - RO-Târgu Jiu Laborreagenzien Dokument Nr...: 444656-2021 (ID: 2021090309093389412) Veröffentlicht: 03.09.2021 * RO-Târgu Jiu: Laborreagenzien 2021/S 171/2021 444656 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL JUDETEAN TG-JIU Nationale Identifikationsnummer: 4448067 Postanschrift: Strada Progresului, Nr. 18 Ort: Targu Jiu NUTS-Code: RO412 Gorj Postleitzahl: 210218 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): FLORIN BRINCUS E-Mail: [6]achizitii@spitalgorj.ro Telefon: +40 253237804 Fax: +40 0253237804 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitalgorj.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126928 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: SPITAL I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Pachet reactivi si consumabile compatibile cu anlizoarele LABUMAT/URISED , LABUMAT SI DocUReader; Referenznummer der Bekanntmachung: 4448067/2021/630 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696500 Laborreagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Pachet reactivi si consumabile compatibile cu anlizoarele LABUMAT/URISED , LABUMAT SI DocUReader; Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor - 19 zile; Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf.art.160-161 din Legea 98/2016. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 001 984.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 2 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pachet reactivi compatibili cu analizoarele automate de urini LABUMAT Si DocUReader Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO412 Gorj Hauptort der Ausführung: XXX II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pachet reactivi compatibili cu analizoarele automate de urini LABUMAT Si DocUReader compus din: Stripuri urina U11 Plus Gl 1cutie=150 stripuriControl Dip Spin level 1 si 2- 1 cutie = 2sticle de 25ml control normal 2 sticle de 25 ml control patologic II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 250 080.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pachet reactivi compatibili cu analizoarele automate de urini LABUMAT/ URISED Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO412 Gorj Hauptort der Ausführung: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG JIU FARMACIA NR.3, STR. PROGRESULUI, NR.18 FARMACIA NR.2, STR.TUDOR VLADIMIRESCU,NR.32 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pachet reactivi compatibili cu analizoarele automate de urini LABUMAT/ URISED compus din: Stripuri urina cu 11 parametri - CANT.MIN.CS -20 CUT; CANT MAX.CS - 240 CUT; CANT MIN AC- 80 CUT; CANT MAX.AC- 960 CUT; 1cutie=150 stripuriControl Dip Spin level 1 si 2- 1 cutie = 2sticle de 120ml control normal +2sticle de 120ml control patologic - CANT.MIN.CS -1 CUT; CANT MAX.CS- 12 CUT; CANT MIN AC- 4 CUT; CANT MAX.AC- 48 CUT; Urised cuvettes ,1cutie = 600cuvettes- CANT.MIN.CS -3 CUT; CANT MAX.CS- 36 CUT; CANT MIN AC- 12 CUT; CANT MAX.AC- 144 CUT; Tuburi probe cu sau fara dop, 12ml pentru efectuarea automata a sumarului de urina, cut x 1000 buc- CANT.MIN.CS -1 CUT; CANT MAX.CS- 5 CUT; CANT MIN AC- 2 CUT; CANT MAX.AC- 10 CUT; vALOAREA CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT 189,256.00 LEI FARA TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 751 904.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii,terti sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.164,165,167 din Legea 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei:se va complecta DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire ( inclusiv eventuali terti si subcontractantii)cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea cerintelor asumate prin complectarea DUAE urmeaza a fi prezentate,la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 2 locuri in clasamentul interimar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor trebuie sa fie valabile la data prezentarii acestora, respectiv: - certificat constatator privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat ( buget local, buget de stat etc), certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la momentul prezentarii; -cazier judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare,de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv; -dupa caz, documenteleprin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin.(2), art.167 alin.(2), art.171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; -alte documente edificatoare, dupa caz. Evitarea conflictului de interese Legea nr.98/2016. conf.art.58-63, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:Manager - Vienescu Dumitru, Director Medical - Dinu Constantin Madalin, Director Financiar Contabil - Pogonaru Ion , Director Ingrijiri Medicale- Motea Elena Claudia , Sef Serviciu Aprovizionare Transport Achizitii Publice - Brincus Florin Gabriel, Ec Scurtu Marilena - Aprovizionare Transport Achizitii Publice, ; De asemenea subcontractantii propusi trebuie sa nu se gaseasca in vreuna din situatiile prevazute la art.164, 165 sau 167 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.DUAE va fi complectata si de catre ofertantul asociat, subcontractant sau tert sustinator. Potrivit art.60 din HG 395/2016, operatorii economici vor depune obligatoriu DUAE, urmand ca documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin complectarea DUAE sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 2 locuri in clasamentul imtermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Nota 1. Potrivit prevederilor art.193 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va accepta in cadrul ofertelor DUAE in locul documentelor solicitate in vederea demonstrarii cerintelor de calificare,inclusiv a capacitatii de exercitare, ca dovada preliminara.DUAE se complecteaza in SICAP Inainte de atribuirea acordului cadru de furnizare produse, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clasati pe primele 2 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. Nota 2. Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art.164,165 si 167 din Legea 98/2016, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit, cum ar fi certificate,caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati contractante din tara respectiva.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.164,165 si 167, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declarati pe proprie raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla i niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modul de indeplinire: Complectare DUAE, urmand ca documentul justificativ ,respectiv certifcatul constatator emis de ONRC sau pentru ofertantii strainini, document echivalent emis in tara de rezidenta, sa fie prezentat,la solicitarea autoritatii contractante,doar primilor 2 operatori economici clasati in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. In cazul in care tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul este alta decat ROMANIA, aparenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine , echivalente cu cele solicitate.Aceste documente se vor depune in limba romana, traduse de traducator autorizat. Documentele cerute la Cerinta nr.1 vor fi prezentate si de catre ofertantul asociat, subcontractant sau tert sustinator. Potrivit prevederilor art.193 din Legea 98/2018, autoritatea contractanta va accepta in cadrul ofertelor DUAE in locul documentelor solicitate in vederea cerintelor de calificare,inclusiv a capacitatii de exercitare, ca dovada preliminara. .DUAE se complecteaza in SICAP.Inainte de atribuirea contractului, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clasati pe primele 2 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 2 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/01/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire "pretul cel mai scazut "avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret modalitatea de departajare va fi depunerea de oferte imbunatatite prin intermediul SICAP dar ofertele nu pot fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior in clasament, departajarea ofertelor cu acelas pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online(SICAP) Avand in vedere art.20 alin.(6) din HG nr.395/2016 DUAE ise complecteaza in SICAP ;In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste documentele de calificare, propunere tehnnica si propunerea financiara, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari operatorilor economici, respectand prevederile art.92/Legea 98/2016 si art.134/HG 395/2016. Nota: " specificatiile tehnice care indica o anumita origine, sursa, productie,un procedeu special, o marca de fabricatie sau de comert, un brevet de inventie,o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar pentru identificarea cu usurinta a tipului de produs si nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse, aceste specificatii vor fi considerate ca avand si mentiunea de SAU ECHIVALENT"( art.56 din Legea 98/2016). Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificariale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe [10]www.e-licitatie.ro. Comunicarile de orice fel se vor realiza prin posta , e-mail, fax, SICAP, etc. NOTA: DUAE - se va completa in SICAP Atentie!! se va pastra extensia xml! Documentele vor fi incarcate in SICAP semnate cu semnatura electronica extinsa!! VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la.art.8 alin(1)lit.a) din Legea 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/08/2021 References 6. mailto:achizitii@spitalgorj.ro?subject=TED 7. http://www.spitalgorj.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126928 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de