Ausschreibung: Joghurt - RO-Bucureti Joghurt Butter Tomatenkonserven/Paradeiserkonserven Pastete Obstkonserven Erbsen in Dosen In Essig konserviertes Gemüse Verschiedene Lebensmittel und Trockenerzeugnisse Kohlensäurehaltiges Mineralwasser Süßes Gebäck Hefe Geflügelleber Frischkäse Fleischerzeugnisse Gemüsekonserven und/oder Dosengemüse Steinobst Konzentriertes Tomatenmark/Paradeisermark Pfirsiche Dosenpilze Dokument Nr...: 444650-2021 (ID: 2021090309092289392) Veröffentlicht: 03.09.2021 * RO-Bucureti: Joghurt 2021/S 171/2021 444650 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" Nationale Identifikationsnummer: 4364594 Postanschrift: Strada: Vulcnescu Mircea, nr. 88 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010825 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): ANDREI IRINA E-Mail: [6]serviciulachizitii@scumc.ro Telefon: +40 213193072 Fax: +40 213193072 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.suumc.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100127025 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE 2 Referenznummer der Bekanntmachung: 4364594202178 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 15551300 Joghurt II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE 2 (apa minerala carbogazoasa, biscuiti populari, bors proaspat, branza de vaci, castraveti in otet, compot dietetic, compot indulcit, conserva ciuperci, conserva fasole verde, conserva mazare, conserva rosii in bulion, conserva spanac frunze, drojdie, ficat de pasare, gogosari in otet, kaizer, nectarine, pasta tomate, pate ficat porc, pate ficat pui, piersici, unt superior), conform caietului de sarcini si a sectiunii II.2- LISTA LOTURI Aut.contr. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ( raspunsurile clare si complete ale tuturor solicitarilor de clarificare se vor atasa in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor) NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la sectiunea I.1 din Fisa de date. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 3 287 761.20 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 22 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 22 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Unt superior Los-Nr.: 22 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15530000 Butter II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Unt superior - cant. min. ctr. subs. 2.400 kg., cant max ctr. subs. 4.800 kg/ cant. min. acord cadru 9.600 kg., cant. max. acord cadru 19.200 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 146.400,00 lei Valoarea minima acord cadru 292.800,00 lei; valoare maxima acord cadru 585.600,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 585 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 146.400,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 1.464,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Conserva rosii in bulion Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331420 Tomatenkonserven/Paradeiserkonserven II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conserva rosii in bulion - cant. min. ctr. subs. 4.800 kg., cant max ctr. subs. 12.000 kg/ cant. min. acord cadru 19.200 kg., cant. max. acord cadru 48.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 39.600,00 lei Valoarea minima acord cadru 63.360,00 lei; valoare maxima acord cadru 158.400,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 158 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 39.600,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 396,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pate ficat porc Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15131310 Pastete II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pate ficat porc - cant. min. ctr. subs. 1.080 kg., cant max ctr. subs. 2.160 kg/ cant. min. acord cadru 4.320 kg., cant. max. acord cadru 8.640 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 51.472,80 lei Valoarea minima acord cadru 102.945,60 lei; valoare maxima acord cadru 205.891,20 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 205 891.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 51.472,80 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 514,72 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Compot din fructe dietetic Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15332400 Obstkonserven II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Compot din fructe dietetic - cant. min. ctr. subs. 2.000 kg., cant max ctr. subs. 4.000 kg/ cant. min. acord cadru 8.000 kg., cant. max. acord cadru 16.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 13.600,00 lei Valoarea minima acord cadru 27.200,00 lei; valoare maxima acord cadru 54.400,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 54 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 13.600,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 136,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Conserva mazare in apa Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331462 Erbsen in Dosen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conserva mazare in apa - cant. min. ctr. subs. 2.400 kg., cant max ctr. subs. 4.800 kg/ cant. min. acord cadru 8.400 kg., cant. max. acord cadru 16.800 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 17.760,00 lei Valoarea minima acord cadru 31.080,00 lei; valoare maxima acord cadru 62.160,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 62 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 17.760,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 177,60 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Castraveti in otet Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331500 In Essig konserviertes Gemüse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Castraveti in otet - cant. min. ctr. subs. 1.800 kg., cant max ctr. subs. 3.600 kg/ cant. min. acord cadru 4.800 kg., cant. max. acord cadru 9.600 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 12.600,00 lei Valoarea minima acord cadru 16.800,00 lei; valoare maxima acord cadru 33.600,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 33 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 12.600,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 126,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bors proaspat Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15890000 Verschiedene Lebensmittel und Trockenerzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Bors proaspat - cant. min. ctr. subs. 3.500 litri, cant max ctr. subs. 7.000 litri / cant. min. acord cadru 14.400 litri , cant. max. acord cadru 28.800 litri. Valoarea maxima ctr,subs. 33.600,00 lei Valoarea minima acord cadru 69.120,00 lei; valoare maxima acord cadru 138.240,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 138 240.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 33.600,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 336,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Apa minerala carbogazoasa Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15981200 Kohlensäurehaltiges Mineralwasser II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Apa minerala carbogazoasa - cant. min. ctr. subs. 20.000 litri / cant max ctr. subs. 70.000 litri / cant. min. acord cadru 70.000 litri / cant. max. acord cadru 140.000 litri. Valoarea maxima ctr,subs. 84.000,00 lei Valoarea minima acord cadru 84.000,00 lei; valoare maxima acord cadru 168.000,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 168 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 84.000,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 840,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Biscuiti populari Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15821200 Süßes Gebäck II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Biscuiti populari - cant. min. ctr. subs. 2.000 kg., cant max ctr. subs. 4.800 kg/ cant. min. acord cadru 9.600 kg., cant. max. acord cadru 18.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 20.160,00 lei Valoarea minima acord cadru 40.320,00 lei; valoare maxima acord cadru 75.600,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 75 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 20.160,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 201,60 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Drojdie Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15898000 Hefe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Drojdie - cant. min. ctr. subs. 5 kg., cant max ctr. subs. 10 kg/ cant. min. acord cadru 10 kg., cant. max. acord cadru 20 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 495,00 lei Valoarea minima acord cadru 495,00 lei; valoare maxima acord cadru 990,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 990.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 495,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 4,95 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ficat refrigerat de pui Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15112300 Geflügelleber II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Ficat refrigerat de pui - cant. min. ctr. subs. 1.200 kg., cant max ctr. subs. 4.000 kg/ cant. min. acord cadru 4.800 kg., cant. max. acord cadru 16.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 56.400,00 lei Valoarea minima acord cadru 67.680,00 lei; valoare maxima acord cadru 225.600,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 225 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 56.400,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 564,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Branza proaspata de vaci Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15542000 Frischkäse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Branza proaspata de vaci - cant. min. ctr. subs. 2.000 kg., cant max ctr. subs. 8.000 kg/ cant. min. acord cadru 10.000 kg., cant. max. acord cadru 32.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 92.000,00 lei Valoarea minima acord cadru 115.000,00 lei; valoare maxima acord cadru 368.000,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 368 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 92.000,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 920,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Kaizer Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15130000 Fleischerzeugnisse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Kaizer - cant. min. ctr. subs. 1.200 kg., cant max ctr. subs. 4.000 kg/ cant. min. acord cadru 4.800 kg., cant. max. acord cadru 16.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 107.600,00 lei Valoarea minima acord cadru 129.120,00 lei; valoare maxima acord cadru 430.400,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 430 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 107.600,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 1.076,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Conserva fasole verde, galbena in apa Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331400 Gemüsekonserven und/oder Dosengemüse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conserva fasole verde, galbena in apa - cant. min. ctr. subs. 2.400 kg., cant max ctr. subs. 4.800 kg/ cant. min. acord cadru 8.400 kg., cant. max. acord cadru 16.800 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 16.320,00 lei Valoarea minima acord cadru 28.560,00 lei; valoare maxima acord cadru 57.120,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 57 120.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 16.320,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 163,20 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Nectarine Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 03222330 Steinobst II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Nectarine - cant. min. ctr. subs. 720 kg., cant max ctr. subs. 1.920 kg/ cant. min. acord cadru 2.880 kg., cant. max. acord cadru 7.680 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 7.680,00 lei Valoarea minima acord cadru 11.520,00 lei; valoare maxima acord cadru 30.720,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 30 720.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 7.680,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 76,80 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Gogosari in otet Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331500 In Essig konserviertes Gemüse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Gogosari in otet - cant. min. ctr. subs. 800 kg., cant max ctr. subs. 3.600 kg/ cant. min. acord cadru 4.800 kg., cant. max. acord cadru 9.600 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 16.560,00 lei Valoarea minima acord cadru 22.080,00 lei; valoare maxima acord cadru 44.160,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 44 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 16.560,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 165,60,lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Conserva spanac frunze in apa Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331400 Gemüsekonserven und/oder Dosengemüse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conserva spanac frunze in apa - cant. min. ctr. subs. 2.400 kg., cant max ctr. subs. 4.800 kg/ cant. min. acord cadru 8.400 kg., cant. max. acord cadru 16.800 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 21.600,00 lei Valoarea minima acord cadru 37.800,00 lei; valoare maxima acord cadru 75.600,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 75 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 21.600,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 216,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pate ficat pui Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15131310 Pastete II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pate ficat pui - cant. min. ctr. subs. 1.080 kg., cant max ctr. subs. 2.160 kg/ cant. min. acord cadru 4.320 kg., cant. max. acord cadru 8.640 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 52.272,00 lei Valoarea minima acord cadru 104.544,00 lei; valoare maxima acord cadru 209.088,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 209 088.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 52.272,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 522,72 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Compot din fructe Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15332400 Obstkonserven II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Compot din fructe - cant. min. ctr. subs. 2.500 kg., cant max ctr. subs. 10.000 kg/ cant. min. acord cadru 20.000 kg., cant. max. acord cadru 40.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 34.000,00 lei Valoarea minima acord cadru 68.000,00 lei; valoare maxima acord cadru 136.000,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 136 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 34.000,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 340,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pasta tomate Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331427 Konzentriertes Tomatenmark/Paradeisermark II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pasta tomate - cant. min. ctr. subs. 2.400 kg., cant max ctr. subs. 6.000 kg/ cant. min. acord cadru 9.600 kg., cant. max. acord cadru 24.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 28.800,00 lei Valoarea minima acord cadru 46.080,00 lei; valoare maxima acord cadru 115.200,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 115 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 28.800,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 288,00 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Piersici Los-Nr.: 21 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 03222332 Pfirsiche II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Piersici - cant. min. ctr. subs. 720 kg., cant max ctr. subs. 1.920 kg/ cant. min. acord cadru 2.880 kg., cant. max. acord cadru 7.680 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 8.448,00 lei Valoarea minima acord cadru 12.672,00 lei; valoare maxima acord cadru 33.792,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 33 792.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 8.448,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 84,48 lei II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Conserva ciuperci Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15331430 Dosenpilze II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conserva ciuperci - cant. min. ctr. subs. 2.400 kg., cant max ctr. subs. 4.800 kg/ cant. min. acord cadru 6.000 kg., cant. max. acord cadru 12.000 kg. Valoarea maxima ctr,subs. 31.680,00 lei Valoarea minima acord cadru 39.600,00 lei; valoare maxima acord cadru 79.200,00 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 79 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Valoarea celui mai mare contract subsecvent 31.680,00 lei; Valoarea garantiei de participare este 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent. - 316,80 lei Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59, 60, 164, 165, 167 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractant aplic urmtoarele motive de excludere: conform prevederilor art. 169 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de catre operatorii economici clasati pe locurile I, II si III în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente sunt: 1. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii; 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; 4. alte documente edificatoare, dupa caz. Reprezentantul A.C. este doamna Florentina Ionita Radu Persoane implicate în organizarea, desfurarea i finalizarea procedurii de achiziie: Bazga Ionut, Jinga Mariana, Dumitrescu Gheorghe, Georgescu George, Boboc Daniela, Tudor Gabriela, Amariei Ligia, Imparatu Anca, Andrei Mititelu, Oczelak Cristina , Mirea Carmen, Ghita Madalina, Andrei Irina, Dragnea Anisoara, Ciobanu Daniel, Gavriloaia Ana Maria, Preda Luminita, Clcian Ionu. Se va completa si prezenta DUAE conform art.193 alin.1 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. În cazul în care documentele sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o împuternicire. Documentele emise în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna. Toate documentele vor avea, pe lânga semnatura, mentionat în clar numele, prenumele si functia semnatarului. Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura precum si subcontractantul sau asociatul au obligatia de a prezenta documentele enumerate mai sus. Toate documentele se vor depune in S.I.C.A.P. semnate cu semnatura electronica extinsa, conform art 60 alin. (4) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. La finalizarea evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe locurile I, II si III, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. Atentionari speciale: 1. Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. 2. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. Conform art. 193 alin 2, 3 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Documentele mentionate trebuie prezentate pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de Oficiul Naional al Registrul Comerului, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertanti clasati pe locurile I,II si III - in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Imposibilitatea demonstrrii înregistrrii ofertantului ca persoana juridic/fizice având in obiectul de activitate furnizare produse care sunt cerute prin prezenta documentaie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Toate documentele se vor depune in S.I.C.A.P. semnate cu semnatura electronica extinsa, conform art 60 alin. (4) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 07/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 07/02/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 07/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: COMISIA DE EVALUARE Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Avand in vedere ca autoritatea contractanta va semna acord cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I,II,III, dupa caz, modul de departajare a ofertelor cu preturi egale sa va face astfel: 1.11.1 In cazul in care comisia constata ca au fost depuse/introduse in SICAP, mai mult de 2 oferte admisibile cu preturi egale la ofertantii clasati pe locul I, autoritatea contractanta va transmite in SICAP, o solicitare de clarificare referitoare la depunerea unor noi propuneri finananciare imbunatatite (cu 2 zecimale), iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SICAP, caz in care contractul va fi atribuit primilor 3 ofertanti care au pretul cel mai scazut. 1.1.1 In cazul pastrarii egalitatii si dupa solicitarea de clarificari referitoare la depunerea unor noi propuneri finananciare imbunatatite in SICAP autoritatea contractanta va mai solicita maxim 2 clarificari in vederea imbunatatirii pretului ofertat. In cazul in care in urma celor 3 solicitari de clarificari privind depunerea unei noi propuneri financiare se mentine egalitatea de pret, lotul se va anula 1.1.2 Noua propunere financiara se va depune/introduce in SICAP semnata cu semnatura electronica extinsa. Termenele/datele de depunere ale propunerilor finananciare se vor comunica in solicitarea transmisa in SICAP de catre autoritatea contractanta. 1.2 In cazul in care comisia constata ca au fost depuse in SICAP, mai mult de 2 oferte admisibile cu preturi egale la ofertantii clasati pe locul II, modul de departajare a acestora se va face prin solicitarea, in SICAP,a unei noi propuneri finan imbunatatite (cu 2 zecimale), iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SICAP, astfel incat ofertantul clasat pe locul I sa nu fie afectat, respectiv noua propunere finan sa nu fie egala sau mai mica decat oferta clasata pe locul 1.1.2.1 In cazul in care noua propunere financiara imbunatatita depusa in SICAP, ca urmare a solicitarii autoritatii contractante primite prin intermediul SICAP, va influenta clasamentul locurilor superioare, aceasta nu va fi luata in considerare, pastrandu-se oferta initiala depusa in SICAP, la procedura. Se accepta propuneri financiare cu 3(trei) zecimale, doar la solicitarea autoritatii contractante.1.3 In cazul in care comisia constata ca au fost depuse mai mult de 2 oferte admisibile cu preturi egale la ofertantii clasati pe locul III, modul de departajare a acestora se va face prin solicitarea, in SICAP, a unei noi propuneri financiare imbunatatite (cu 2 zecimale), iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SICAP, astfel incat of clasati pe locul I si II sa nu fie afectati, respectiv noua propunere financiara sa nu fie egala sau mai mica decat oferta clasata pe locul II. 1.3.1 In cazul in care noua propunere financiara imbunatatita depusa in SICAP,ca urmare a solicitarii autoritatii contractante primite prin intermediul SICAP,va influenta clasamentul locurilor I si II, aceasta nu va fi luata in considerare, pastrandu-se oferta initiala depusa in SICAP,la procedura. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului pretul cel mai scazut.Documentele se incarca in SICAP semnate cu semnatura electronica extinsa conform art. 60 alin. (4) din HG nr. 395/2016. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform art. 8 din Legea 101/2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Biroul Juridic (Sef Birou - Georgescu George) Postanschrift: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector1 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010825 Land: Rumänien E-Mail: [12]serviciulachizitii@scumc.ro Telefon: +40 0213115840 Fax: +40 0213115840 Internet-Adresse: [13]www.suumc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/08/2021 References 6. mailto:serviciulachizitii@scumc.ro?subject=TED 7. http://www.suumc.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100127025 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:serviciulachizitii@scumc.ro?subject=TED 13. http://www.suumc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de