Ausschreibung: Chemische Erzeugnisse - SK-Bratislava Chemische Erzeugnisse Anorganische und organische Grundchemikalien Chemische Feinprodukte und verschiedene chemische Erzeugnisse Arzneimittel Diagnoseausrüstung Laborpipetten und Zubehör Glaswaren für Laboratorien, hygienische oder medizinische Bedarfsartikel aus Glas Medizinische Verbrauchsartikel Dokument Nr...: 444619-2021 (ID: 2021090309085389349) Veröffentlicht: 03.09.2021 * SK-Bratislava: Chemische Erzeugnisse 2021/S 171/2021 444619 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Univerzita Komenského v Bratislave Nationale Identifikationsnummer: 00397865 Postanschrift: afárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Ort: Bratislava NUTS-Code: SK010 Bratislavský kraj Postleitzahl: 81499 Land: Slowakei Kontaktstelle(n): Mgr. Martin Dufala, PhD. E-Mail: [6]martin.dufala@uniba.sk Telefon: +421 290109617 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://uniba.sk/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433436 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://josephine.proebiz.com/sk/ I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Chemikálie a spotrebný materiál pre Univerzitu Komenského v Bratislave - 2021 Referenznummer der Bekanntmachung: 002/2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 24000000 Chemische Erzeugnisse II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmetom zákazky je dodávanie chemikálií a prísluného spotrebného materiálu poadovaných na výskum, vývoj, vzdelávanie a výubu pre Univerzitu Komenského v Bratislave. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 6 212 529.94 EUR II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24300000 Anorganische und organische Grundchemikalien 24900000 Chemische Feinprodukte und verschiedene chemische Erzeugnisse 33600000 Arzneimittel 33141625 Diagnoseausrüstung 38437000 Laborpipetten und Zubehör 33790000 Glaswaren für Laboratorien, hygienische oder medizinische Bedarfsartikel aus Glas 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: SK Slovensko Hauptort der Ausführung: Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty, samostatne hospodáriace a centrálne financované súasti. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmetom zákazky je dodávanie chemikálií a prísluného spotrebného materiálu poadovaných na výskum, vývoj, vzdelávanie a výubu pre Univerzitu Komenského v Bratislave. Podrobná pecifikácia predmetu zákazky bude uvedená v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 212 529.94 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen Angebote sind in Form von elektronischen Katalogen einzureichen oder müssen einen elektronischen Katalog enthalten II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: ITMS2014+ kód projektu 313011V446 ITMS2014+ kód projektu 313011V344 ITMS2014+ kód projektu 313011AUA4 II.2.14)Zusätzliche Angaben Verejný obstarávate si vyhradzuje právo zabezpei poloky predmetu zákazky aj pre projekty financované z NFP, ktoré v rámci tohto verejného obstarávania nie sú bliie pecifikované (zmluvy o NFP u podpísané, resp. alie zmluvy, o ktorých podpísaní verejný obstarávate nemohol ma v ase vyhlásenia tohto verejného obstarávania vedomos), ainých projektov a grantov financovaných zo zdrojov mimo F EÚ. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Verejný obstarávate vyaduje splnenie podmienok úasti poda § 32 ods. 1 zákona . 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorích predpisov (alej len zákon). Uchádza preukazuje splnenie podmienok úasti vo verejnom obstarávaní spôsobom poda § 32 ods. 2, 4 a 5 (predloenie dokladov) alebo § 152 ods. 3 zákona (zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov). Ak ponuku predkladá skupina dodávateov, doklady preukazujúce splnenie podmienok úasti vo verejnom obstarávaní -osobné postavenie, predloí kadý len skupiny osobitne. Splnenie podmienky úasti poda § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie poskytova sluby) preukazuje len skupinylen vo vzahu k tej asti predmetu zákazky, ktorú má zabezpei. Splnenie podmienok úasti môe uchádza preukáza vyplneným Jednotným európskym dokumentom poda § 39 ods. 1 zákona, priom z uchádzaom predloeného predmetného dokumentu musí by jednoznane zrejmé, e rozsahom a obsahom spa podmienky úasti poadované verejným obstarávateom, ku du predkladania ponúk a je schopný túto skutonos preukáza. Uchádza predloí originály alebo úradne osvedené kópie dokladov poadovaných poda tohto bodu oznámenia. Verejný obstarávate v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní týmto oznamuje potenciálnym dodávateom,e aktuálne nie je oprávnený poui údaje z informaných systémov verejnej správy poda osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto v prípade predkladania dokladov poda § 32 ods.2 ZVO je uchádza povinný predloi vetky zákonom vyadované doklady. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Nichtoffenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft die Einrichtung eines dynamischen Beschaffungssystems IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wird durchgeführt Zusätzliche Angaben zur elektronischen Auktion: Podrobnejie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súaných podkladoch a v konkrétnej výzve k zákazke vyhlásenej v rámci DNS. Verejný obstarávate si pri jednotlivých zákazkách v rámci zriadeného DNS vyhradzuje právo rozhodnú sa, i sa v konkrétnej zákazke pouije elektronická aukcia, alebo sa nepouije elektronická aukcia. IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 30/09/2021 Ortszeit: 10:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber Tag: 11/10/2021 IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Slowakisch, Tschechisch Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: Bliie informácie o dynamickom nákupnom systéme: Na úely tohto verejného obstarávania (realizácia zriadenia DNS a zadávanie jednotlivých zákaziek v jeho rámci) bude pouitý softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek JOSEPHINE. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne [10]https://josephine.proebiz.com. Technické podmienky pripojenia do softvéru JOSEPHINE: poíta uchádzaa musí by pripojený k Internetu pre bezproblémovú komunikáciu, predkladanie ponúk a úas v EA je nutné pouíva jeden z podporovaných internetových prehliadaov - Microsoft Internet Explorer od verzie 9.0 a vyie, MozillaFirefox od verzie 30 a vyie, Google Chrome od verzie 36 a vyie je nutné ma v prehliadai zapnuté cookies a javaskripty. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Úrad pre verejné obstarávanie Postanschrift: Ruová dolina 10, P.O.BOX 98 Ort: Bratislava Postleitzahl: 82005 Land: Slowakei Telefon: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internet-Adresse: [11]http://www.uvo.gov.sk VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Úrad pre verejné obstarávanie Postanschrift: Ruová dolina 10, P.O.BOX 98 Ort: Bratislava Postleitzahl: 82005 Land: Slowakei Telefon: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internet-Adresse: [12]http://www.uvo.gov.sk VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/08/2021 References 6. mailto:martin.dufala@uniba.sk?subject=TED 7. https://uniba.sk/ 8. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433436 9. https://josephine.proebiz.com/sk/ 10. https://josephine.proebiz.com/ 11. http://www.uvo.gov.sk/ 12. http://www.uvo.gov.sk/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de