Ausschreibung: Aushubmaschinen - RO-Suceava Aushubmaschinen Reparatur, Wartung und zugehörige Dienste für Fahrzeuge und zugehörige Ausrüstungen Finanzierungs-Leasing Kraftfahrzeughaftpflichtversicherungen Dokument Nr...: 444458-2021 (ID: 2021090309082089230) Veröffentlicht: 03.09.2021 * RO-Suceava: Aushubmaschinen 2021/S 171/2021 444458 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA Nationale Identifikationsnummer: RO1590120 Postanschrift: bdul 1 Mai nr.6 Ort: Suceava NUTS-Code: RO215 Suceava Postleitzahl: 720244 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Directia Silvica Suceava-birou mecanizare-ing.Stasiuc Iulian E-Mail: [6]daniel.robu@rnp.rosilva.ro Telefon: +40 230217685 Fax: +40 230521783 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.rosilva.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126998 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: regie autonoma I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Silvicultura si exploatari forestiere Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare excavator in leasing financiar-DSSV Referenznummer der Bekanntmachung: 1 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 43262000 Aushubmaschinen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: 1 Obiectul contractului îl reprezint Furnizare excavator pe enile dotat cu cup, cuplor rapid, cup taluz i picon, în leasing financiar, inclusiv servicii de leasing financiar, servicii de asigurare facultativ CASCO, servicii de asigurare RCA, servicii de întreinere (revizii tehnice periodice) . 2 Durata contractului : 36 luni, din care 24 luni pentru finanare. Perioada contractului include perioada de la efectuarea comenzii i plata avansului, perioada de livrare, perioada de leasing pentru 24 de luni, perioada necesar transferului de proprietate a utilajului ctre beneficiar precum i perioada de efectuare a service-ului pân la 3000 ore de funcionare 3. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi de la termenul limita de depunere a ofertelor.Nr de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 15 zile. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 246 187.00 EUR II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 50100000 Reparatur, Wartung und zugehörige Dienste für Fahrzeuge und zugehörige Ausrüstungen 66114000 Finanzierungs-Leasing 66516100 Kraftfahrzeughaftpflichtversicherungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO215 Suceava Hauptort der Ausführung: Directia Silvica SUCEAVA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1 excavator, inclusiv: Servicii de leasing financiar pentru 24 luni; Servicii de asigurare facultativ (CASCO) pentru 24 luni; Servicii de asigurare obligatorie (RCA) pentru 24 luni; Servicii de întreinere (reviziile tehnice periodice) pentru 24 luni de la livrare, în limita a maxim 3.000 ore de funcionare (inclusiv). II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Sistemul de cântrire a sarcinii din cup este un sistem care permite deserventului stabilirea masei materialelor excavate, depozitate sau încrcate în mijloace de transport. Acest sistem permite încadrarea în cantitile de lucrri cuprinse în devizele de execuie. De asemenea, se evit depirea masei maxime tehnic autorizate a mijloacelor de transport dar i încrcarea cât mai aproape de capacitatea acestora i implicit o eficien economic crescut. / Gewichtung: 2 Preis - Gewichtung: 98 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta 1. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator si membrii organului de administrare/de conducere/de supraveghere/cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator/subcontractantului nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 164 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc: - cazier judiciar al operatorului economic, valabil la momentul prezentarii. - cazier judiciar, valabil la momentul prezentarii, pentru persoanelor ce au calitate de membru al organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului ofertant sau are putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia. Cerinta 2. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 165 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc: - certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii RESTANTE la bugetul general consolidat, la MOMENTUL PREZENTARII, - certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii RESTANTE la bugetul local, la MOMENTUL PREZENTARII, - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), Cerinta 3. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 167, alin.1 din Legea 98/2016, iar membrii organului de administrare/de conducere/de supraveghere/cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator/ subcontractantului nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 167, alin.1,lit.c din Legea 98/2016 . Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc: -documente care fac dovada declaratiilor din DUAE - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 167 alin.(2). Cerinta 4. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 60, din Legea 98/2016, iar membrii organului de administrare/de conducere/de supraveghere/cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator/ subcontractantului nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 60, din Legea 98/2016 . Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune pe langa DUAE ( din sectiunea formulare) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, declaratie privind neincadrarea in situatiile potential generatoare de conflict de interese, asa cum sunt acestea definite la art. 60 din Legea.nr.98/2016. Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc: Declaratie conflict de interese. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante: ing. Sorin Calin Ciobanu director, ing. Valerian Solovstru director tehnic, ec.Ion Mihai Cotos director economic, ing. Ctlin Diaconescu director comercial, ec.Voda Gabriela-sef birou financiar , Parlac Ana jurist, Gradinaru Camelia-sef birou juridic, ing. Lazr Constantin Mihail responsabil achiziii, ing. Stasiuc Iulian Gheorghe responsabil mecanizare, responsabil mecanizare-ing.Niga Ovidiu, jr.Eusebiu George Rusu-jurist, Raluca Sultanica Nichiforel-responsabil achizitii Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara în care este stabilit operatorul economic nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167, se vor accepta declaratii pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, declaratii autentice date in fata unui notar sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Orice operator economic aflat în oricare dintre situatiile prevazute la art. 164 si 167 care atrag excluderea din procedura de atribuire poate furniza dovezi care sa arate ca masurile luate de acesta sunt suficiente pentru a-si demonstra în concret credibilitatea prin raportare la motivele de excludere Cerinta nr. 1. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistarre in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca au capacitatea profesionala de a realiza activitattiile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantiilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de ofertantului clasat pe primul loc, mentionat la sectiunea II.1.4 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului cu informatii reale/valabile la momentul prezentarii. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertantul/candidatul are obligaia s fac dovada c în ultimii trei ani a furnizat produse similare in valoare cumulat de minim :-246.187 EURO, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor .-Prin produse similare se inteleg utilaje pentru constructii Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completarea DUAE. - completarea DUAE urmand ca documentele justificative,respectiv certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar, sa fie prezentate la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 08/01/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Operatorii economici pot accesa DUAE in vederea completarii pe siteul SICAP. 2. Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta punctaj egal: In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaj egal , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SICAP, in urma carora ofertantii vor depune noi oferte financiare in SICAP. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 03 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: conform Lege 101/2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: biroul juridic Postanschrift: bdul 1 Mai nr.6 Ort: Suceava Postleitzahl: 720244 Land: Rumänien Internet-Adresse: [12]www.rosilva.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/08/2021 References 6. mailto:daniel.robu@rnp.rosilva.ro?subject=TED 7. http://www.rosilva.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126998 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. http://www.rosilva.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de