Ausschreibung: Firmenkleidung - RO-Târgu Mure Firmenkleidung Rucksäcke Tüll, Spitze, Bänder, Posamenten und Stickereien Socken Hüte Capes Kopfbedeckung Anoraks Dokument Nr...: 444410-2021 (ID: 2021090309075789149) Veröffentlicht: 03.09.2021 * RO-Târgu Mure: Firmenkleidung 2021/S 171/2021 444410 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA - Nationale Identifikationsnummer: RO1590120 Postanschrift: prin DIRECTIA SILVICA MURES, str Enescu George , nr.6 Ort: Targu Mures NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 540052 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Nastasescu Vasile Valentin E-Mail: [6]daniel.robu@rnp.rosilva.ro Telefon: +40 265250074 Fax: +40 265264447 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.rosilva.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.rosilva.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126959 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: regie autonoma I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Silvicultura si exploatari forestiere Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare de elemente componente la uniforma de reprezentare i de lucru pentru dotarea personalului silvic i altul decât cel silvic, din cadrul DS Mures Referenznummer der Bekanntmachung: 1590120202111187 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 18222000 Firmenkleidung II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: achiziia public privind furnizarea de elemente componente, înclminte i ciorapi, la uniforma de reprezentare i uniforma de lucru a personalului silvic/ nesilvic Conform OM 797/2018, CCM 2019-2021 Lotul I Uniform de lucru var, personal silvic, 355 buc, brbai / 15 buc, femei; Lotul II Uniform de lucru primvar- toamn,personal silvic, 355 buc, brbai/ 15 buc, femei; Lotul III Uniform de lucru iarn, personal silvic, 355 buc, brbai/ 15 buc, femei; Lotul IV Uniform de reprezentare personal altul decât cel silvic, 9 buc brbai/ 38 buc femei ; Uniform de var personal altul decât cel silvic, 9 buc brbai/ 38 buc femei; Lotul V - osete uniform de lucru var 3700 perechi ; - Ciorapi uniform lucru iarn 3700 perechi ; Lotul VI - Pelerin de ploaie, uniform prim- toamn 355 buc brbai/ 15 buc, femei; Lotul VII Plrii, uniform de lucru prim.- toamn, 355 buc brbai/ 15 buc femei; Lotul VIII Rucsac uniform lucru iarn 370 buc ; Lotul IX - Pulover/ hanorac uniform de lucru iarn 355 buc brbai/ 15 femei; Lotul X - Cciul, uniform de lucru iarn 355 buc brbai/ 15 femei; Lotul XI - însemne, uniforme de lucru 1200 buc. NOTA: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor:15 zileAutoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 940 960.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 11 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 11 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Oferatntii pot depune oferta pe unul sau mai multe loturi II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: UNIFORMA DE LUCRU PERSONAL SILVIC IARN, BRBAI/ FEMEI Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18222000 Firmenkleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Costum Personal silvic brbai: - 355 buc., Personal silvic femei : - 15 buc, Uniforma de lucru iarn se compune din: - Jachet i dou perechi de pantaloni - 2 Cmi cu mânec lung , conform caietului de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 429 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare rucsacr uniforma de lucru iarna Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18931100 Rucksäcke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 355 rucsace barbati, 15rucsace femei , II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 74 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: furnizare insemne pentru grade profesionale Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39561000 Tüll, Spitze, Bänder, Posamenten und Stickereien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 1200 buc, II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 48 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sosete si ciorapi pentru uniforme de lucru Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18317000 Socken II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 3700 perechi, ciorapi, 3700 perechi sosete, II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 96 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Palarii la uniforma de lucru Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18441000 Hüte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 355 buc palarii barbati si 15 buc palarii femei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 107 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: UNIFORM DE REPREZENTARE DE VAR SI IARNA PERSONAL ALTUL DECÂT CEL SILVIC BRBAI / FEMEI, Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18222000 Firmenkleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 9 costume complete vara barbati si 38 costume reprezentare vara femei, 9 costume complete iarna barbati si 38 costume reprezentare iarna femei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 102 530.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Uniform de lucru var, personal silvic Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18222000 Firmenkleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului DS Mures si subunitati II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 355 buc costume complete barbati si 15 buc costume complete femei,Costum de lucru format din vest , dou cmi cu mânec scurt i dou perechi pantaloni conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 314 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: UNIFORMA DE LUCRU PRIMVAR-TOAMN PERSONAL SILVIC, BRBAI/ FEMEI Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18222000 Firmenkleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Personal silvic brbai: - 355 buc. Personal silvic femei : - 15 buc. Uniforma de lucru primavar-toamn se compune din: - Jachet i dou perechi pantaloni - 2 Cmi cu mânec 1 lung/ 1 scurt, conform caietului de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 418 100.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pelerina de ploaie la uniforma de lucru Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18211000 Capes II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 355 pelerine barbati si 15 pelerine femei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 48 100.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare caciula la uniforma de lucru iarna Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18443300 Kopfbedeckung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 355 caciuli barbati si 15 caciuli femei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 58 830.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare pulover /hanorac la uniforma de lucru iarna Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18221200 Anoraks II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO125 Mure Hauptort der Ausführung: sediul ofertantului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: 355 pulovere barbati, 355 hanorace barbati, 15 pulovere femei, 15 hanorace femei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 244 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta 1. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator si membrii organului de administrare/de conducere/de supraveghere/cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator/subcontractantului nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 164 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc sunt: - cazier judiciar al operatorului economic, in termen de valabilitate la data prezentarii. - cazier judiciar, in termen de valabilitate la data prezentarii, pentru persoanelor ce au calitate de membru al organului de administrare, Cerinta 2. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 165 din Legea 98/2016. Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc sunt: - certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la bugetul general consolidat, la data prezentarii, - certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la bugetul local, la data prezentarii, - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), Cerinta 3. Ofertantul, ofertantul asociat, subcontractantul, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 167, alin.1 din Legea 98/2016, iar membrii organului de administrare/de conducere/de supraveghere/cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator/ subcontractantului nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.167,alin.1,lit.c din Legea 98/2016 . Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune DUAE pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Documentele ce se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc sunt: - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 167 alin.(2). Nota:In cazul in care in tara de origine sau in tara în care este stabilit operatorul economic nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167, se vor accepta declaratii pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, declaratii autentice date in fata unui notar sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Orice operator economic aflat în oricare dintre situatiile prevazute la art. 164 si 167 care atrag excluderea din procedura de atribuire poate furniza dovezi care sa arate ca masurile luate de acesta sunt suficiente pentru a-si demonstra în concret credibilitatea prin raportare la motivele de excludere. Operatorii economici nu trebuie sa se încadreze în situatia prevazuta de Art. 60 din Legea nr.98 /2016 cu modificarile si completarile ulterioare. NOTA: declaratia pentru neincadrarea in prevederile art.60 din Legea 98/2016, va fi completata de de catre toti participantii la procedura (in calitate de ofertant unic, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant)odata cu depunerea DUAE.In vederea completrii acestei declaraii precizam ca persoanele cu funcii de decizie din cadrul entitatii contractante sunt: Covrig Ilie, Puchianu R.I. Calin, Berchesan Cristina Maria, Pirlea Cornelia Aurora, Stainbok Sorin, Stainbok Silvia Mihaela, Puscas Vasile, Nstasescu Vasile Valentin, Bloj Nicolae Dumitru, Dobrescu Dana Stanca, Blaga Alexandra. Cerina nr. 1. Ofertantul/candidatul are obligaia s fie legal înregistrat i s aib dreptul de a furniza produsele din prezenta documentaie. Obiectul contractului trebuie s aib corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Document obligatoriu: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limit de depunere a ofertelor. Iniial operatorii economici vor completa DUAE (conform art 193 alin (1) din Legea 98/2016).. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantiilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertantul/candidatul are obligaia s fac dovada c în ultimii trei ani a livrat produse similare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani raportati la termenul limita de depunere a ofertelor a livrat produse similare celor supuse prezentei proceduri, pentru fiecare lot in parte la nivelul unui sau maxim3 contracte in cuantum de lotI-314500lei, lotII-418100 lei, lotIII-429200 lei,lotIV-102530 lei, lotV-96200 lei, lot VI-48100lei, lotVII-107300 lei, lotVIII-74000lei, lotIX-244200lei, lot X-58830 lei, lot XI-48000 lei*) Prin furnizari duse la bun sfarsit se intelege:- produse receptionate partial, cu conditia ca acestea sa fi putut fi utilizate de Beneficiar ca rezultat independent; - produse receptionate la sfarsitul furnizarii. **) ultimii 3 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor, cu aplicarea corespunzatoare a Instructiunii ANAP nr. 2/2017 (art. 13).***) Se considera indeplinita cerinta "in ultimii 3 ani furnizarea unor produse a cror perioada de derulare s-a realizat anterior ultimilor 3 ani, de catre acelasi operator economic, cu conditia ca acesta sa faca dovada realizarii respectivelor contracte prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si/ sau procese verbale de receptie si/ sau alte documente relevante. In conditiile in care furnizarea a fost finalizata anterior ultimilor 3 ani, Loturile: 1,10,11,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: esantioane, descrieri sau fotografii, cu certificate de autenticitate1.Ofertantul are obligaia de a depune, la sediul Direciei Silvice Mures, loc Targu-Mures, str. Enescu George nr.6, mostrele de produs pân la data i ora limita a depunerii ofertelor. Ofertele înaintate fr a avea depuse mostrele, în termenul precizat, vor fi considerate neconforme i vor fi respinse. În cazul în care una dintre mostrele produselor depuse de un ofertant nu corespunde cerinelor din caietul de sarcini, se respinge întreaga ofert. Se va prezenta câte o mostr din fiecare tip de produs. . Mostrele de la data licitatiei raman etalon al calitatii produselor ce se vor livra. 2. Ofertanii au obligaia ca pân de data i ora limita a depunerii ofertelor, sa depuna buletine de analiz in original pentru materiile prime i auxiliare (pentru materialele care sunt mentionate in fisele tehnice de la fiecare produs) utilizate în procesul de fabricaie prin care s se confirme c produsele ofertate sunt conforme cu cerinele din caietul de sarcini.NOTA:- Buletinele menionate anterior trebuie s fie emise de un laborator neutru, specializat i acreditat .- Autoritatea contractant îi rezerv dreptul de a solicita verificarea probelor de laborator pe cheltuiala ofertantului, în cazul în care apar dubii la analiza propunerii tehnice. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Document obligatoriu: Certificate/documente emise de o autoritate sau de un beneficiar din care s rezulte modul de îndeplinire a obligaiilor.IInitial se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul/ ofertantul asociat/ tertul sustinator va completa DUAE - Partea IV "Criteriile de selectie" -Sectiunea C "Capacitatea tehnica si profesionala", indicand in mod explicit, pentru fiecare contract prezentat, cel putin urmatoarele informatii necesare pentru a verifica modul deindeplinire a criteriului: denumirea contractului, Beneficiarul, tipul produselor furnizate cantitati, valoare. Ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire va prezenta, anterior atribuirii contractului, la solicitarea Autoritatii Contractante, certificate/ documente care atesta indeplinirea cerintei, si anume: certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si/sau procese verbale de receptie si/ sau Documente constatatoare emise de autoritatile contractate si/ sau Certificari de buna executie, din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei de capacitate tehnica. Aceste documente vor fi prezentate si de catre ofertantul asociat, in situatia in care resursele acestuia au fost luate in considerare pentru indeplinirea cerintei.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In aceasta situatie, si ofertantul asociat va completa DUAE - Partea IV "Criteriile de selectie" - Sectiunea C "Capacitatea tehnica si profesionala".De asemenea, impreuna cu DUAE si cu oferta, se va incarca in SEAP si Acordul de Asociere, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. Nota 2: In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul poate beneficia de sustinerea unui/unor tert/terti. In acest sens vor fi respectate prevederile art. 182 din Legea nr. 98/2016 si ale art. 48 din HG nr. 395/2016. Nota 3: In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unui tert, tertul sustinator va completa DUAE - Partea IV"Criteriile de selectie" - Sectiunea C "Capacitatea tehnica si profesionala". Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Nota 4: In cazul in care beneficiaza de sustinere din partea unui tert, ofertantul va prezenta:a) Angajamentul ferm privind sustinerea capacitatii tehnice acordata de tertul sustinator, in conformitate cu Formularul nr.3B. Angajamentul ferm va fi incarcat in SEAP impreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.b) documentele indicate in cadrul Angajamentului ferm din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator asigura indeplinirea obligatiilor asumate prin angajament. Aceste documente vor fi incarcate in SEAP impreuna cu Angajamentul ferm, cu DUAE si cu oferta, si vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.c) certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si/ sau procese verbale de receptie si/ sau Documente constatatoare emise de autoritatile contractate si/ sau Certificari de buna executie, din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei de capacitate tehnica 1. Se va completa formularul DUAE.2 . Se va prezenta câte o mostr din fiecare tip de produs. Mostrele de la data licitatiei raman etalon al calitatii produselor ce se vor livra ( Orice abatere ulterioara de la mostra etalon va duce la respingerea respectivului produs). 2. La depunerea mostrelor se vor prezenta buletine de analiz pentru materialele din care se compun uniformele prin care s se confirme c produsele ofertate sunt conforme cu cerinele din caietul de sarcini.Buletinele mai sus menionate trebuie s fie emise de un laborator neutru, specializat i acreditat. Buletinele menionate se vor prezenta în original, împreun cu copia Certificatului de acreditare al laboratorului care a efectuat analiza. Buletinele de analiza trebuie s conin date care s confirme corespondena cu toi parametrii înscrii în caietul de sarcini. Fiecare buletin de analiza va avea ataat eantionul de material (supus analizei laboratorului) asupra cruia (esantionul) va fi aplicat tampila laboratorului, ca dovad a faptului c buletinele prezentate sunt aferente mostrelor de material depuse. Dup verificare, originalul buletinelor de analiz se restituie ofertantului.NOTA : Documentele emise în alta limba decât limba româna trebuie sa fie însotite de traducere autorizata în limba româna. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/01/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Perioada de valabilitate a ofertelor 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. NOTA: a) Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirare a perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. b) ofertantul are obligatia de a comunica Autoritatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei. c) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. d) limba de redactare a ofertei - Romana. Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. In cazul in care operatorii economici participanti la procedura de atribuire uzeaza de drepturile prevazute la art 193 din Legea 98/2016 prin completarea DUAE, documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I. Operatorii economici vor completa DUAE. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea "Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea "Documentatie si Clarificari din cadrul anuntului de participare, autoritate contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 64 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 . In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, in vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea"Intrebari) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi oferte finaciare . Ofertantii vor prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse în modelul de contract din documentatia de atribuire. In situatia în care sunt obiectiuni la proiectul de contract respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi formulate în scris cu justificari si înaintate cu documentele de calificare. Daca propunerile sunt dezavantajoase pentru AC aceasta îsi rezerva dreptul de a le respinge informând ofertantul. Daca ofertantul nu renunta la aceste clauze AC va încadra oferta ca neconforma si o va respinge. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform Lege 101/2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Oficiul juridic al Directiei Silvice Mures Postanschrift: str. Enescu George, nr.6 Ort: Targu Mures Postleitzahl: 540052 Land: Rumänien E-Mail: [12]juridic@mures.rosilva.ro Telefon: +40 265250074 Fax: +40 265264447 Internet-Adresse: [13]www.rosilva.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/08/2021 References 6. mailto:daniel.robu@rnp.rosilva.ro?subject=TED 7. http://www.rosilva.ro/ 8. http://www.rosilva.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126959 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:juridic@mures.rosilva.ro?subject=TED 13. http://www.rosilva.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de