Ausschreibung: Sauerstoff - RO-Iai Sauerstoff Acetylen Argon Kohlendioxid Dokument Nr...: 444349-2021 (ID: 2021090309072189074) Veröffentlicht: 03.09.2021 * RO-Iai: Sauerstoff 2021/S 171/2021 444349 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI Nationale Identifikationsnummer: 4701312 Postanschrift: Strada: bld Independentei, nr. 1 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Land: Rumänien Kontaktstelle(n): AMELIA CREANGA E-Mail: [6]achizitii@spitalspiridon.ro Telefon: +40 0232240822 Fax: +40 0232267706 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.spitalspiridon.ro/ Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126976 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru privind achizitia de oxigen i gaze medicinale Referenznummer der Bekanntmachung: PAAP4701312202102 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 24111900 Sauerstoff II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Oxigen i gaze medicinale conform Caiet de sarcini nr.34188/08.07.2021. Conform prevederilor din Legea nr.98/2016, Autoritatea contractant va rspunde la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare in a 11-a zi, inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari/informatii suplimentare este de 19 zile, inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 11 050 716.84 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 10 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN BUTELII DE 10 L/200BAR Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111900 Sauerstoff II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 460 260.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ACETILENA TEHNICA Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24321115 Acetylen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 040.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [11]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN BUTELII DE 50L/200BAR Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111900 Sauerstoff II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 518 256.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [12]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TUB LIV 5L Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111900 Sauerstoff II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 420 456.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [13]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TUB ARGON 2M3 Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111100 Argon II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 328.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [14]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TUB ARGON 5,3 2M3 Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111100 Argon II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 288.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [15]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TUB CO2 MEDICINAL 37.5 KG Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24112100 Kohlendioxid II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 95 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 038 849.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [16]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111900 Sauerstoff II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1,IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 95 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 398 120.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [17]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT IN BUTELII DE 5 L/200BAR Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24111900 Sauerstoff II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 840 912.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [18]www.e-licitatie.ro II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TUB CO2 MEDICINAL 7.5KG Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24112100 Kohlendioxid II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE B-DUL INDEPENDENTEI, NR.1. IASI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc tot in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 360 207.84 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual in functie de fondurile alocate si necesitatile efective identificate pe parcursul derularii acestuia. Valorile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvente si ale acordului-cadru se regasesc in Tabel nr. 1 Cantitati minime si maxime. Cantitatile minime si maxime ale contrac... detalii pe [19]www.e-licitatie.ro Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerina nr.1 Operatorii economici participanti la procedura (Ofertanti individuali, membri ai Asocierii, Subcontractanti si Terti Sustintori) nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea prin care poate fi demonstrat indeplinirea cerinei: se va completa DUAE Partea III Motive de excludere, în conformitate cu art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante doar ofertantilor clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor, sunt: 1.Certificat de atestare fiscala catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, care sa fie valabil la data prezentarii acestuia. (copie conform cu originalul semnat i tampilat de ctre persoana autorizat), VALABIL LA DATA PREZENTRII. 2.Certifcat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa fie valabile la data prezentarii acestuia pentru toate punctele de lucru si sediile secundare ale ofertantului care vor fi precizate in certificatul ONRC(copie conform cu originalul semnat i tampilat de ctre persoana autorizat), VALABIL LA DATA PREZENTRII. 3.cazierul fiscal al operatorului economic care sa demonstreze ca nu are fapte inscrise in Cazierul Fiscal, referitoare la incalcarea obligatiilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local pentru sediul social si punctele de lucru i sediile secundare, buget de stat etc.), respectiv a obligatiilor prevazute de art. 165 din Legea 98/2016. (copie conform cu originalul semnat i tampilat de ctre persoana autorizat), VALABIL LA DATA PREZENTRII. 4.cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC si a persoanelor imputernicite sa semneze in cadrul procedurii. (copie conform cu originalul semnat i tampilat de ctre persoana autorizat), VALABIL LA DATA PREZENTRII. 5.dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca, operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin 2, art. 167 alin 2, art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. 6.alte documente edificatoare, dupa caz. În cazul în care în ara de origine sau ara în care este stabilit ofertantul/terul susintor/subcontractantul nu se emit documente de natura celor prevzute mai sus sau respectivele documente nu vizeaz toate situaiile prevzute la art. 164, 165 i 167, autoritatea contractant are obligaia de a accepta o declaraie pe proprie rspundere sau, dac în ara respectiv nu exist prevederi legale referitoare la declaraia pe propria rspundere, o declaraie autentic dat în faa unui notar, a unei autoriti administrative sau judiciare sau a unei asociaii profesionale care are competene în acest sens. Cerina nr.2 Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante cu privire la organizarea i finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof. Dr. Daniel Vasile Timofte-Manager interimar, Conf. Dr. Lidia Ionescu-Director medical, Ec. Ionut Catalin Ursanu-Director financiar contabil, As. Med.Pr. Mavropol Tatiana Petronela-Director de ingrijiri, Ec. Mariana Loghin-Sef Serviciu Financiar, Ec. Carmen Cuciureanu-Serviciu Financiar contabilitate, Ec. Nechifor AntonetaDaniela-Sef Serviciu Achizitii Publice, Jur. Ada Mihaela Soranescu-Sef Birou Juridic, Jur. Coroaba George Alexandru-Birou Juridic, Ec. Amelia-Madalina Creanga-Serviciu Achizitii Publice, ec. Bogdan Nisfoianu-Sef Serviciu Administrativ,Ing.Nanu Radu-Comp.SSM PSI SU PC, tehn.Dascalu Iulian-Statia de oxigen. Modalitatea prin care poate fi demonstrat indeplinirea cerinei: Se va completa Declaraia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 58-63 din Legea nr. 98/2016 Formular nr. 2 din Seciunea Formulare. Cerina nr.1 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna din situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile ce fac obiectul contractului de achiziie public/sectorial. Cerina se aplic inclusiv pentru subcontractani i/sau teri susintori care completeaz informaiile aferente situaiei lor la nivelul unui DUAE distinct. In situatia in care vor fi executate parti din contract de catre subcontractanti, dovada inregistrarii si corespondenta activitatilor principale/secundare din cadrul acestuia, cu obiectul achizitiei, se va prezenta obligatoriu si de catre subcontractanti, pentru partea din contract pe care o vor realiza.Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE Partea IV Criterii de selectie lit. A pct. 1) conf. art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentul trebuie sa fie valabil la data prezentarii. Documentul justificativ/suport care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentat, la solicitarea autoritatii contractante, în conf.cu prevederile art.196 din Legea 98/2016 doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri (acord cadru cu 3 semnatari) în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Ca documente suport, se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerului de pe lâng Tribunalul teritorial, sau în cazul ofertanilor persoane juridice/fizice strine, documentele echivalente emise în ara de reziden, traduse în limba român. Cerina nr.2 Operatorii economici vor prezenta Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu art. 926 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, din care sa reiasa ca ofertantul are avizul de comercializare pentru produsele care fac obiectul procedurii. Se va depune avizul emis de Ministerul Sanatatii sau pentru ofertanii strini, documente echivalente emise în ara de reziden. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii si din ele sa rezulte autorizarea pentru importul / comercializarea / depozitarea de produse conform obectului procedurii de achizitie. Modalitatea de îndeplinire: Se va completa DUAE Partea IV Criterii de selectie lit. A pct.2) de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire a contractului de achiziie public cu informaiile solicitate de ctre autoritatea contractant - informaii referitoare la îndeplinirea cerinelor privind capacitatea de exercitare a activitii profesionale. Documentul justificativ care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv Avizul de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantii clasati peprimele 3 locuri clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertanii trebuie s demonstreze c în ultimii 3 ani, au livrat produse similare, calculati prin raportare la data-limita de depunere a ofertelor, cf. Art.13alin.(1), lit. b) din Instruciune ANAP Nr. 2/2017.Se va preciza in DUAE nr si data documentului justificativ(contract/parte relevanta din contract pe care l-au îndeplinit, insotit de certificate de predare-primire/ recomandri/ procese-verbale de recepie/certificri de bun execuie/ certificate constatatoare/ documente emise sau consemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar) din care sa rezulte ca produsele au fost livrate si receptionate la beneficiar. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Documentele justificative(copii ale unor pri relevante ale contractelor pe care le-au îndeplinit, insotite de certificate de predare-primire/ recomandri/ procese-verbale de recepie/certificri de bun execuie/ certificate constatatoare/ documente emise sau consemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte ca produsele au fost livrate si receptionate la beneficiar, in ultimii 3 ani ) care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, în conf.cu prevederile art.196 din Legea 98/2016, doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri (acord cadru cu 3 semnatari) în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 07/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 07/04/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 07/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: nu este cazul. Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Nu se accepta oferte alternative. -In temeiul art.221 din Legea 98/2016 pe parcursul derularii acordului-cadru, autoritatea contractanta poate suplimenta cantitatea maxima prevazuta pentru fiecare lot/pozitie din lot, din Documentatia de atribuire, in limita a 50% din cantitatea maxima estimata. Pretul produselor achizitionate suplimentar este cel stabilit in raportul de atribuire al procedurii. Conform prevederilor Art. 1276 din Codul Civil, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a denunta unilateral acordul-cadru/contractul subsecvent, printr-o notificare scrisa, fara nicio compensatie, de la data la care aceasta incheie contracte subsecvente la acordurile cadru incheiate de Ministerul Sanatatii, Oficiul National pentru Achizitii Centralizate sau orice alta institutie cu atributii in efectuarea achizitiilor centralizate, in calitate de unitate centralizata de achizitii. In acest caz, prestatorul are dreptul de a pretinde numai plata corespunzatoare pentru partea din contractul subsecvent indeplinita pana la data denuntarii unilaterale. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [20]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [21]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/08/2021 References 6. mailto:achizitii@spitalspiridon.ro?subject=TED 7. https://www.spitalspiridon.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126976 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://www.e-licitatie.ro/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. http://www.e-licitatie.ro/ 14. http://www.e-licitatie.ro/ 15. http://www.e-licitatie.ro/ 16. http://www.e-licitatie.ro/ 17. http://www.e-licitatie.ro/ 18. http://www.e-licitatie.ro/ 19. http://www.e-licitatie.ro/ 20. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 21. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de