Ausschreibung: Medizinische Geräte - RO-Caracal Medizinische Geräte Sterilisierungs-, Desinfektions- und Reinigungsausrüstung Schutzkleidung Magnetresonanz-Bildgebungsgeräte Ultraschallanlage Elektrokardiografen Diagnostikausrüstung Inkubatoren Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke Defibrillator Verschiedene medizinische Geräte und Produkte Patienten-Fernüberwachungssystem Scanner Endoskopen Elektrochirurgieanlage Sterilisationsapparate Weichlötvorrichtungen Laborgeräte, optische Geräte und Präzisionsgeräte (außer Gläser) Laborpipetten und Zubehör Kühl- und Tiefkühlvorrichtungen Maschinen und Geräte zum Filtrieren oder Reinigen von Gasen Laborzentrifugen und Zubehör Röntgengeräte Röntgenentwicklungsmaschinen Schutzausrüstung (nuklear, biologisch, chemisch, radiologisch) Ausrüstung für Sauerstofftherapie und Beatmungsgeräte OP-Beleuchtung Medizinische Betten Tragbahren Behindertenfahrzeuge, Rollstühle und dazugehörige Ausrüstung Staubsauger, nicht für den Hausgebrauch Dokument Nr...: 443330-2021 (ID: 2021090209020787816) Veröffentlicht: 02.09.2021 * RO-Caracal: Medizinische Geräte 2021/S 170/2021 443330 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL MUNICIPAL CARACAL Nationale Identifikationsnummer: 4395086 Postanschrift: Strada: PLEVNEI, nr. 36 Ort: Caracal NUTS-Code: RO414 Olt Postleitzahl: 235200 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Ionescu Mihaela E-Mail: [6]spitalseap@gmail.com Telefon: +40 249512884 Fax: +40 249512373 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.smcaracal.webs.com Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126944 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: SPITAL MUNICIPAL I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitie echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, proiect cod SMIS 141035. Referenznummer der Bekanntmachung: 4395086_2021_PAAPD1310597 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Echipamentele, aparatele i dotrile ce urmeaz a fi achiziionate sunt organizate pe loturi, dup cum urmeaz: Lot 1 APARAT REZONANTA MAGNETICA Valoare estimata: 4.396.938,00 lei fara TVA. Lot 2 APARATE RADIOLOGIE Valoare estimata: 1.031.078,20 lei fara TVA. Lot 3 SISTEME DE ENDOSCOPIE MEDICALA Valoare estimata: 1.352.281,06 lei fara TVA. Lot 4 ECHIPAMENTE MEDICALE Valoare estimata: 3.759.076,06 lei fara TVA. Lot 5 - DOTARI MEDICALE SPECIFICE - Valoare estimata: 1,667,521.32 lei fara TVA. Lot 6 STERILIZARE Valoare estimata: 637,823.00 lei fara TVA. Lot 7 ECHIPAMENTE LABORATOR Valoare estimata: 1.516.177,53 lei fara TVA. Lot 8 ECHIPAMENTE DE DEZINFECTIE SI IGIENIZARE Valoare estimata: 1.188.083,75 lei fara TVA. Valoarea estimata totala a achizitiei: 15.548.978,92 lei fara TVA In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate cu respectarea termenului stabilit la sectiunea I.3 dun fisa de date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 15 548 978.92 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 8 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 8 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ECHIPAMENTE DE DEZINFECTIE SI IGIENIZARE Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33191000 Sterilisierungs-, Desinfektions- und Reinigungsausrüstung 18143000 Schutzkleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 188 083.75 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: APARAT REZONANTA MAGNETICA Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33113000 Magnetresonanz-Bildgebungsgeräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Parametrii tehnici ai echipamentului / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 60 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 396 938.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ECHIPAMENTE MEDICALE Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33112200 Ultraschallanlage 33123200 Elektrokardiografen 33124100 Diagnostikausrüstung 33152000 Inkubatoren 33157400 Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke 33182100 Defibrillator 33190000 Verschiedene medizinische Geräte und Produkte 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 38520000 Scanner II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 759 076.06 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: SISTEME DE ENDOSCOPIE MEDICALA Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33168100 Endoskopen 33161000 Elektrochirurgieanlage II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 352 281.06 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: STERILIZARE Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33191100 Sterilisationsapparate 42661100 Weichlötvorrichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 637 823.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ECHIPAMENTE LABORATOR Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38000000 Laborgeräte, optische Geräte und Präzisionsgeräte (außer Gläser) 33191000 Sterilisierungs-, Desinfektions- und Reinigungsausrüstung 38437000 Laborpipetten und Zubehör 42513000 Kühl- und Tiefkühlvorrichtungen 42514000 Maschinen und Geräte zum Filtrieren oder Reinigen von Gasen 42931100 Laborzentrifugen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 516 177.53 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: APARATE RADIOLOGIE Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33111000 Röntgengeräte 33111300 Röntgenentwicklungsmaschinen 35113200 Schutzausrüstung (nuklear, biologisch, chemisch, radiologisch) II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 031 078.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: DOTARI MEDICALE SPECIFICE Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33190000 Verschiedene medizinische Geräte und Produkte 33157000 Ausrüstung für Sauerstofftherapie und Beatmungsgeräte 33167000 OP-Beleuchtung 33192100 Medizinische Betten 33192160 Tragbahren 33193000 Behindertenfahrzeuge, Rollstühle und dazugehörige Ausrüstung 42999100 Staubsauger, nicht für den Hausgebrauch II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO414 Olt Hauptort der Ausführung: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de echipamente medicale, echipamente de protectie si dotari specifice pentru Spitalul Municipal Caracal - suport Covid-19, in cadrul proiectului Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la Spitalul Municipal Caracal , Cod SMIS 141035, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Perioada de garantie a produselor.- Autoritatea Contractanta acorda punctaj pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie a produselor mai mare fata de perioada de garantie minim acceptata de 24 de luni, stabilit prin caietul de sarcini. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 667 521.32 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: POIM/819/9/1/Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 Axa Prioritara - Protejarea sanatatii populatiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 Operatiunea - Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute la art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa formularul DUAE din documentatia de atribuire, cu informatiile aferente situatiei sale. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute art. 165 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice coroborat cu art. 166(2) din acelasi act normativ. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa formularul DUAE din documentatia de atribuire cu informatiile aferente situatiei sale. Cerinta nr. 3 Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute art. 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa formularul DUAE din documentatia de atribuire cu informatiile aferente situatiei sale. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 in clasamentul intermediar, întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: certificate constatatoare care sa ateste lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), valabile la momentul prezentarii; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv cazierul fiscal al operatorului economic alte documente edificatoare, dupa caz. In cazul depunerii unei oferte în asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra îndeplinirea cerintei. Operatorul economic (lider, asociat , tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare, in formularul DUAE din documentatia de atribuire, cu informatiile aferente situatiei sale. Cerinta nr. 4 Declaratie privind neîncadrarea in situatii de conflict de interese conf. art. 59-60 din Legea 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa formularul DUAE din documentatia de atribuire cu informatiile aferente situatiei sale. Odata cu DUAE, va fi prezentata declaratia pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 59 si 60 din Legea 98/2016, de catre toti participantii la procedura de atribuire (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant). Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare dintre persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, implicate in procedura de achizitie publica: Dr. Radu Dumitru Liviu Manager, Dr. Ionescu Mihaela - Director medical, Ec. Iordache Marian Daniel - Director financiar-contabil, As. Princ. Stefanescu Diana - Director de ingrijiri medicale, Ec. Pencu Iulia Cristina - Manager Proiect, Ec. Sulger Dumitru - Sef Serviciu A.T.A.P.C.A., Medic Specialist Petcu Manuela Eugenia, Cons. juridic Ptru Monica Luminita. Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere. În cazul depunerii unei oferte în asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra îndeplinirea cerintei. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator si subcontractant. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Potrivit prevederilor art.193 din Legea 98/2016, operatorii economici participanti la procedura vor depune DUAE (Documentul Unic de Achizitie European), in cadrul ofertelor, in locul documentelor solicitate, in vederea demonstrarii cerintelor de calificare, inclusiv a capacitatii de exercitare, ca dovada preliminara. Documentele justificative care probeaza cele asumate in DUAE vor fi prezentate doar de ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, la solicitarea autoritatii contractante. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167, se vor accepta declaratii pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, declaratii autentice date in fata unui notar sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Orice operator economic aflat in oricare dintre situatiile prevazute la art.164 si 167 care atrag excluderea din procedura de atribuire poate furniza dovezi care sa arate ca masurile luate de acesta sunt suficiente pentru a-si demonstra in concret credibilitatea, prin raportare la motivele de excludere. - Alte documente edificatoare dupa caz. DUAE poate fi accesat in SEAP, in sectiunea dedicata procedurii de atribuire, unde operatorii economici vor completa documentul care constituie parte a ofertei lor. Documentul DUAE va fi completat de fiecare membru al asocierii, inclusiv terti sustinatori si/sau subcontractanti. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, acordul de subcontractare si/sau a acordul de asociere, dupa caz. (Din acordul de subcontractare, trebuie sa reiasa clar activitatile pentru care va fi responsabil subcontractantul, precum si procentul din valoarea contractului care ii va reveni acestuia.) Nedepunerea acestora odata cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse în sectiunile DUAE, atât ale ofertantului/candidatului, cât si ale subcontractantului/tertului sustinator, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii de atribuire. Valabil pentru toate Loturile Cerina nr.1. Operatorii economici care depun ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara rezident, din care s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna din situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile ce fac obiectul contractului de achiziie public. Cerina se aplic inclusiv pentru asociati, subcontractani i/sau teri susintori care completeaz informaiile aferente situaiei lor la nivelul unui DUAE distinct. Modalitatea de îndeplinire: Se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire a contractului de achiziie public/sectorial cu informaiile solicitate de ctre autoritatea/entitatea contractant informaii referitoare la îndeplinirea cerinelor privind capacitatea de exercitare a activitii profesionale. Documentul justificativ care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificatul constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanilor persoane juridice/fizice strine, documentele echivalente emise în ara de reziden, traduse în limba român, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea Autoritii/entitii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie REALE/ACTUALE LA DATA PREZENTARII ACESTUIA. In situaia în care vor fi executate pri din contract de ctre subcontractani, dovada înregistrrii i corespondena activitilor principale/secundare din cadrul acestuia cu obiectul achiziiei se va prezenta obligatoriu i de ctre subcontractani, pentru partea din contract pe care o vor realiza. Cerinta 2: Operatorii economici (ofertanti, asociati, subcontractanti) ce depun oferta trebuie sa detina atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv sa detina: a. Avizul de functionare emis de Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale in conformitate cu Art. 926 al Titlul XX din Legea 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si OMS 1008/2016 care justifica ca operatorul economic este autorizat pentru activitatile de import, distributie, punere in functiune, mentenanta si service pentru dispozitive medicale in conf. cu prevederile art. 3 din Ordinul nr. 1008/2016 - care fac obiectul prezentului contract. b. Anexa la Avizul de functionare va cuprinde, la data depunerii ofertei, in mod obligatoriu producatorul dispozitivelor medicale ofertate. Nota 1: în cazul ofertanilor persoane juridice/fizice strine sunt valabile documente echivalente emise în tara de rezidenta. Nota 2: Pentru pozitiile din loturi ce nu reprezinta dispozitive medicale nu este necesara detinerea avizului de mai sus. Modalitatea de îndeplinire: Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv Aviz de functionare si anexele acestuia, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezent... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6,7,8Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertanii vor face dovada experienei similare, în conformitate cu prevederile art. 179, lit. b din Legea nr. 98/2016. Operatorii economici vor prezenta lista principalelor livrari de produse similare celor ce fac obiectul contractului, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari din ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati. Prin produse similare se intelege echipamente medicale sau produse similare/superioare din punct de vedere al complexitatii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca în ultimii 3 ani (pâna la data limita de depunere a ofertelor), a furnizat, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte, produse similare celor ce fac obiectului contractului, în valoare/valoare cumulata de cel putin:a) 4.300.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 1;b) 1.000.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 2;c) 1.300.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 3;d) 3.700.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 4;e) 1.600.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 5;f) 600.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 6;g) 1.500.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 7;c) 1.100.000,00 lei fara TVA pentru Lotul 8.Prin produse furnizate in ultimii trei ani, se intelege produse receptionate in ultimii trei ani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Loturile: 1,2,3,4,5,6,7,8Proportia de subcontractareSubcontractantii utilizati si serviciile ce vor fi efectuate de acestia: se vor prezenta subcontractantii, inclusiv acordurile preliminare de subcontractare.În cazul în care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract, DUAE va include si informatiile solicitate, cu privire la subcontractanti. Autoritatea contractanta solicita ofertantului sa precizeze în oferta partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor propusi. Autoritatea contractanta solicita ofertantului sa precizeze in oferta, in conformitate cu art. 150 din HG 395/2016 si partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de catre subcontractanti, valoarea sau procentul la care se ridica partea/partile respective, precum si acordul subcontractantilor cu privire la aceste aspecte. Autoritatea contractanta va verifica inexistenta unei situatii de excludere prevazute la art. 164, 165 si 167, în legatura cu subcontractantii propusi. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (inclusiv eventualii asociati, subcontractanti, terti sustinatori) cu informatiile aferente situatiei lor. Doar ofertantul clasat pe primul loc, în clasamentul intermediar, întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, va fi obligat sa prezinte documentele doveditoare, in vederea sustinerii experientei similare, la solicitarea autoritatii contractante. La nivelul DUAE trebuie precizate informatii cum ar fi: numarul si data contractului invocat drept experienta similara, valoarea, beneficiarul, data si numarul documentului de receptie, precum si ponderea si/sau activitatile pentru care a fost responsabil. Documentele prin care operatorii economici pot îndeplini cerinta privind experienta similara sunt urmatoarele, fara a se limita la, enumerarea nefiind cumulativa: - copii ale unor parti relevante ale contractelor pe care le-au îndeplinit; - certificate de predare-primire; - recomandari; - procese-verbale de receptie; - certificari de buna executie; - certificate constatatoare. Documentele justificative care probeaza cele asumate in DUAE vor fi prezentate doar de ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante.Capacitatea tehnic i/sau profesional a operatorului economic poate fi susinut în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016. In DUAE completat de ofertanti se vor include i informaiile solicitate cu privire la subcontractani.Completare DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (inclusiv eventualii asociati, terti, subcontractanti) cu informatiile aferente situatiei lor. Doar ofertantul clasat pe primul loc, în clasamentul intermediar, întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, va fi obligat sa prezinte documentele doveditoare, la solicitarea autoritatii contractante. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 01/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 01/02/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 01/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: In vederea completarii de catre operatorii economici interesati, DUAE se va accesa si completa direct în SEAP, în seciunea dedicat a procedurii de atribuire. In cazul in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract, DUAE include si informatiile solicitate cu privire la subcontractanti. Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documente justificative actualizate, prin care sa demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare si selectie, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP, la Sectiunea Solicitari de clarificare/intrebari/ comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP, in vederea asigurarii principiului transparentei cat si a trasabilitatii informatiilor in cadrul sistemului. Autoritatea contractanta nu va da curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decât cea stabilita mai sus. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP ([11]www.e-licitatie.ro) ca operator economic si ca participant la procedura de atribuire. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta, prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea Solicitari de clarificare/intrebari/ comunicari din detaliul procedurii de atribuire). Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP , în format electronic, semnate cu semnatura electronica extinsa, conform Legii 455/2001. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici sa detina/instaleze pe statia de lucru aplicatia care permite verificarea semnaturii electronice si vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr. 101/2016 cu completrile i modificrile ulterioare. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/08/2021 References 6. mailto:spitalseap@gmail.com?subject=TED 7. https://www.smcaracal.webs.com/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126944 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://www.e-licitatie.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de