Ausschreibungen und Aufträge: Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau - RO-Iai Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau Durchführbarkeitsstudie, Beratung, Analyse Technische Studien Dokument Nr...: 442454-2021 (ID: 2021090109102386894) Veröffentlicht: 01.09.2021 * RO-Iai: Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau 2021/S 169/2021 442454 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: JUDETUL IASI Nationale Identifikationsnummer: 4540712 Postanschrift: Strada: tefan cel Mare i Sfânt, nr. 69 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Postleitzahl: 700075 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Anca Muscheru E-Mail: [6]achizitii.publice@yahoo.com Telefon: +40 0232235100 Fax: +40 0232214425/210/336 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.icc.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Contract de achiziie public de servicii de proiectare constând în realizarea documentaiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiii CONSTRUIREA I DOTAREA INSTITUTULUI REGIONAL DE MEDICIN CARDIOVASCULAR IAI - LOTUL II - Etapa II (Studiu de fezabilitate) i Etapa III (documentaiile tehnice pentru obinerea avizelor, acordurilor i autorizaiei de construire) Referenznummer der Bekanntmachung: 0 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 71322000 Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Contract de achiziie public de servicii de proiectare constând în realizarea documentaiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiii CONSTRUIREA I DOTAREA INSTITUTULUI REGIONAL DE MEDICIN CARDIOVASCULAR IAI - LOTUL II - Etapa II (Studiu de fezabilitate) i Etapa III (documentaiile tehnice pentru obinerea avizelor, acordurilor i autorizaiei de construire) - conform Caiet de sarcini. Durata prestrii serviciilor lotul II este de 4 luni defalcat astfel: ETAPA II Studiul de fezabilitate 3 luni de la data menionat în Ordinul de începere a serviciilor, ETAPA III - Documentaiile tehnice pentru obinerea avizelor, acordurilor i autorizaiei de execuie 1 luna de la data menionat în Ordinul de începere a serviciilor. Valoare estimata LOTUL II - Etapa II (Studiu de fezabilitate) i Etapa III (documentaiile tehnice pentru obinerea avizelor, acordurilor i autorizaiei de construire) - 3.295.000,00 lei fara T.V.A. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea Lista,clarificari, notificari si decizii din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractant va rspunde la solicitrile de clarificri adresate de operatorii economici pân la termenul-limit stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 22 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 2 259 106.00 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 71241000 Durchführbarkeitsstudie, Beratung, Analyse 71335000 Technische Studien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: Judetul Iasi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Contract de achiziie public de servicii de proiectare constând în realizarea documentaiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiii CONSTRUIREA I DOTAREA INSTITUTULUI REGIONAL DE MEDICIN CARDIOVASCULAR IAI - LOTUL II - Etapa II (Studiu de fezabilitate) i Etapa III (documentaiile tehnice pentru obinerea avizelor, acordurilor i autorizaiei de construire) - conform Caiet de sarcini. Obiectul contractului de servicii consta in elaborarea studiilor de teren, Studiului de Fezabilitate, documentatiilor/studiilor/expertizelor nexesare obtinerii avizelor si autorizatiilor pentru "INSTITUTULUI REGIONAL DE MEDICIN CARDIOVASCULARA - IASI", se vor presta urmat servicii si se vor elabora urmtoarele documente: A. ETAPA II - studiu de fezabilitate conform HG907/2016 cu urmtoarele documente anex: -- elaborarea ridicãrii topografice în sistem STEREO 70 -- elaborarea studiului geotehnic -- elaborarea studiului Hidro --aviz gospodrirea apelor -- Raport privind impactul asupra mediului --studiu de impact asupra sntii publice --studiu specific pentru obinerea aviz AACR. B. ETAPA III Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiei de construire (elaborarea documentaiilor tehnico-economice anexe la cererile de avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism, susinerea acestora în comisiile de specialitate ale emitenilor i obinerea, pe cheltuiala prestatorului, a avizelor/acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; elaborare Scenariu de securitate la incendiu; elaborarea studiilor tehnice necesare, pe cheltuiala prestatorului, solicitate de la factorii legali abilitai i furnizorii de utlitãi, pe parcursul derulãrii etapelor; elaborarea documentatiei pentru obtinere avize; elaborare studii de specialitate solicitate de catre emitentii avizelor/acordurilor; etc). Livrabile principale etapa II: 1. Studiu de fezabilitate elaborat conform HG nr. 907/2016, Legii nr. 50/1991 i Legii nr. 10/1991, cu modificrile i completrile ulterioare 2. Studiu geotehnic 3. Studiu topografic detaliat 4. Studiu Hidrologic/Hidrogeologic detaliat 5. Studiul de trafic detaliat 6. Raport privind impactul asupra mediului 7. Studiu de impact asupra sntii publice 8. Studiu specific pentru obinerea aviz AACR 9. documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiei de construire. Livrabile principale etapa III: -documentatii, studii, rapoarte necesare depunerii cererilor in vederea obtinerii tuturor avizelor si autorizatiilor necesare. De asemenea, Prestatorul va fi responsabil de realizarea oricror date i studii necesare îndeplinirii obiectivului contractului astfel cum acesta a fost stabilit (conform Caiet de sarcini). II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica - Gradul de adecvare al graficului general de realizare a documentaiilor , resursele alocate pentru realizarea activitilor în cadrul Contractului prin raportare la metodologiei / planul de lucru pentru realizarea serviciilor - 16 puncte. Cerintele minime se regasesc in Caietul de sarcini. Algoritmul de calcul este prezentat in totalitate in Caietul de sarcini. / Gewichtung: 16 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica - Demonstrarea unei metodologii/planul de lucru pentru realizarea serviciilor corespunztoare pentru obinerea asigurrii c documentaiile sunt realizate la parametrii calitativi solicitai - maxim 20 puncte. Cerintele minime se regasesc in Caietul de sarcini. Algoritmul de calcul se regaseste si in Caietul de sarcini. / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica: 1.Lider echip cu Experien în coordonarea a cel puin un contract pentru elaborarea de documentaii tehnico-economice faza studiu de prefezabilitate/ studiu de fezabilitate / proiect tehnic / detalii de execuie pentru cldiri civile care se încadreaz în categoria importan minim B (cldire de importan deosebit) - maxim 6 puncte, pondere 6%. 2.Arhitect cu Experien în elaborarea a cel puin o documentaie tehnico-economic aferente unei faze de proiectare conform legislatiei specifice incidente (studiu de fezabilitate/ Documentatie de Avizare a Lucrarilor de interventie/ Proiecte tehnice, s.a.) aferente unor lucrari de reabilitare/ modernizare/ construcii cladiri civile noi sau existente - maxim 6 puncte, pondere 6%. Urmatorii 2 experti sunt prezentati mai jos, datorita numarului limitat de caractere din aceasta sectiune. / Gewichtung: 24 Preis - Gewichtung: 40 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2021/S 028-069353 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 29424 Bezeichnung des Auftrags: Contract de achiziie public de servicii de proiectare constând în realizarea documentaiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiii CONSTRUIREA I DOTAREA INSTITUTULUI REGIONAL DE MEDICIN CARDIOVASCULAR IAI - LOTUL II - Etapa II (Studiu de fezabilitate) i Etapa III (documentaiile tehnice pentru obinerea avizelor, acordurilor i autorizaiei de construire) Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/08/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 8 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 8 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 8 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: CUBICON INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 23244918 Postanschrift: Strada Oituz, Nr. 8 Ort: Baia Mare NUTS-Code: RO114 Maramure Postleitzahl: 430202 Land: Rumänien E-Mail: [10]cristian.cuceu@yahoo.com Telefon: +40 744772840 Fax: +40 364816534 Internet-Adresse: [11]www.cubicon.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MANSART CORPORATE Nationale Identifikationsnummer: 17465205 Postanschrift: Strada Secuilor Martiri, Nr. 7/b Ort: Targu Mures NUTS-Code: RO125 Mure Postleitzahl: 540133 Land: Rumänien E-Mail: [12]serban@mansartcorporate.ro Telefon: +40 728260216 Fax: +40 365430193 Internet-Adresse: [13]www.mansartcorporate.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 3 295 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 259 106.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Wert ohne MwSt.: 150 350 850.00 RON Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: ASOCIEREA S.C. CUBICON INVEST SRL BAIA MARE MANSART CORPORATE SRL TG. MURE avand ca subcontractanti pe: - S.C. GEO-TECH SRL (4,20%); - TOPOMETRIC INTELLIGENCE S.R.L (0,27%) - ACVADESIGN S.R.L. (2,32%) - IMPACT SNTATE S.R.L. (0,42%) - ABC DEVELOPMENT AVIATION S.R.L (8,25%) - ARHIGRAF S.R.L. (2%) - TDD CONCEPT STUDIO S.R.L. (13,97%) - CSP PROIECT LINE S.R.L ... detalii pe [14]www.e-licitatie.ro Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [15]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [16]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: CONSILIUL JUDETEAN IASI- DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE Postanschrift: B-DUL STEFAN CEL MARE SI SFANT NR. 69 Ort: Iasi (Iasi) Postleitzahl: 700075 Land: Rumänien E-Mail: [17]achizitii.publice@icc.ro Telefon: +40 232235100 Internet-Adresse: [18]www.icc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/08/2021 References 6. mailto:achizitii.publice@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.icc.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:069353-2021:TEXT:DE:HTML 10. mailto:cristian.cuceu@yahoo.com?subject=TED 11. http://www.cubicon.ro/ 12. mailto:serban@mansartcorporate.ro?subject=TED 13. http://www.mansartcorporate.ro/ 14. http://www.e-licitatie.ro/ 15. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 16. http://www.cnsc.ro/ 17. mailto:achizitii.publice@icc.ro?subject=TED 18. http://www.icc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de