Ausschreibung: Entwicklung von Unterrichtssoftware - HR-Zagreb Entwicklung von Unterrichtssoftware Dokument Nr...: 442435-2021 (ID: 2021090109101486858) Veröffentlicht: 01.09.2021 * HR-Zagreb: Entwicklung von Unterrichtssoftware 2021/S 169/2021 442435 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja Nationale Identifikationsnummer: 94833993984 Postanschrift: Ulica Damira Tomljanovia Gavrana 11 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR05 Grad Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Hrvoje Mladini E-Mail: [6]nabava@ncvvo.hr Telefon: +385 14501800 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.ncvvo.hr I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0031760 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: vanjsko vrednovanje u odgojno-obrazovnom sustavu Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Nabava usluge prilagodbe, implementacije i odravanja programskog rjeenja za razvoj ispita i provedbu ispitivanja te razvoj banke zadataka Referenznummer der Bekanntmachung: JN-VV-2-EU II.1.2)CPV-Code Hauptteil 72212190 Entwicklung von Unterrichtssoftware II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet javnog nadmetanja je nabava usluge prilagodbe, implementacije i odravanja programskog rjeenja otvorenog koda (eng. open-source) za razvoj ispita i provedbu ispitivanja te razvoj banke zadataka, sve prema Opisu poslova koji je sastavni dio Dokumentacije o nabavi. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 840 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 72212190 Entwicklung von Unterrichtssoftware II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR05 Grad Zagreb Hauptort der Ausführung: Mjesto isporuke predmeta nabave je lokacija Naruitelja: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Ulica Damira Tomljanovia-Gavrana 11, 10020 Zagreb, Hrvatska. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet javnog nadmetanja je nabava usluge prilagodbe, implementacije i odravanja programskog rjeenja otvorenog koda (eng. open-source) za razvoj ispita i provedbu ispitivanja te razvoj banke zadataka, sve prema Opisu poslova koji je sastavni dio Dokumentacije o nabavi. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Specifino iskustvo kljunih strunjaka / Gewichtung: 80 bodova Preis - Gewichtung: 20 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 840 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 11 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Predmetni postupak provodi se u sklopu aktivnosti projekta e-kole: Razvoj sustava digitalno zrelih kola (II faza), sufinanciran iz operativnog programa Konkurentnost i kohezija. II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Toka 4.1. DON (sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti): Gospodarski subjekt mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana. Toka 4.2. DON (tehnika sposobnost): Gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je zapoeo postupak javne nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini (2018. - 2021. godina) uredno izvrio najmanje jednu, a najvie dvije usluge iste ili sline predmetu nabave, ija ukupna vrijednost mora biti najmanje u iznosu od 1.500.000,00 HRK bez PDV-a. Toka 4.3. DON (struna sposobnost): Gospodarski subjekt mora dokazati da e imati na raspolaganju strunjake koji su potrebni za izvrenje predmeta nabave. Gospodarski subjekt mora raspolagati s najmanje sedam strunjaka, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu ili ne, prema profilima kako slijedi: Voditelj projekta, Strunjak za arhitekturu informacijskih sustava, Strunjak za upravljanje podacima, Strunjak za tehnologije otvorenog koda, Strunjak za testiranje informacijskih sustava, Strunjak za sigurnost informacijskih sustava, Strunjak za IT infrastrukturu. Gospodarski subjekti u ponudi prilau ESPD obrazac, u kojemu ispunjavaju primjenjive podatke u sljedeim dijelovima ESPD obrasca: Dio II, Dio III (Odjeljak A i B), Dio IV (Odjeljak A i C). III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Uvjeti izvrenja ugovora su navedeni u tokama 2.2., 2.7., 7.3., 8.2.b) i c), 8.5., 8.6., 8.7. i 8.8. Dokumentacije o nabavi te u Opisu poslova. III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Verpflichtung zur Angabe der Namen und beruflichen Qualifikationen der Personen, die für die Ausführung des Auftrags verantwortlich sind Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 29/09/2021 Ortszeit: 11:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 29/12/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 29/09/2021 Ortszeit: 11:00 Ort: Prostorije Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Ulica Damira Tomljanovia-Gavrana 11, Zagreb Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Pravo na albu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti tetu od navodnoga krenja subjektivnih prava. Pravo na albu ima i sredinje tijelo dravne uprave nadleno za politiku javne nabave i nadleno dravno odvjetnitvo. alba se izjavljuje Dravnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaka cesta 43/IV, 10000 Zagreb, i to u pisanom obliku. alba se dostavlja neposredno, putem ovlatenog davatelja potanskih usluga ili elektronikim sredstvima komunikacije putem meusobno povezanih informacijskih sustava Dravne komisije i Oglasnika. alitelj je obvezan primjerak albe dostaviti Naruitelju u roku za albu. Kad je alba upuena putem ovlatenog davatelja potanskih usluga, dan predaje ovlatenom davatelju potanskih usluga smatra se danom predaje Dravnoj komisiji, odnosno Naruitelju. Pravodobnost albe utvruje Dravna komisija, s time da e se alba koja nije dostavljena Naruitelju u roku za albu smatrati nepravodobnom. U otvorenom postupku alba se izjavljuje u roku od deset dana, i to od dana: 1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi, 2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka, 3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije, 4. otvaranja ponuda, u odnosu na proputanje Naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda, 5. primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja. alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno prednje navedenom, nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. alba obvezno sadrava podatke i dokaze iz lanka 420. ZJN 2016. U sluaju izjavljivanja albe na dokumentaciju o nabavi, ili na njezinu izmjenu, Naruitelj e sukladno lanku 419. ZJN 2016. objaviti informaciju da je na dokumentaciju izjavljena alba i da se zaustavlja postupak javne nabave. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/08/2021 References 6. mailto:nabava@ncvvo.hr?subject=TED 7. http://www.ncvvo.hr/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0031760 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ 12. http://www.dkom.hr/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de