Ausschreibung: Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen - DK-Kopenhagen Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen Unkrautjäten Pflege von Parkanlagen Grundstückspflege Dokument Nr...: 442356-2021 (ID: 2021090109095786792) Veröffentlicht: 01.09.2021 * DK-Kopenhagen: Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen 2021/S 169/2021 442356 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen Nationale Identifikationsnummer: 64942212 Postanschrift: Njalsgade 17 Ort: København S NUTS-Code: DK011 Byen København Postleitzahl: 2300 Land: Dänemark Kontaktstelle(n): Dorthe la Cour E-Mail: [6]m15s@kk.dk Telefon: +45 23392485 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/150703351.aspx I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://permalink.mercell.com/150703351.aspx Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://permalink.mercell.com/150703351.aspx I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Udbud af renhold og grøn drift/pleje Nordvest Parken II.1.2)CPV-Code Hauptteil 77310000 Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Københavns udbyder - på vegne af Nordvest parkens ejerlaug - renhold samt grøn drift/plejen af Nordvest parken i offentligt udbud. Parken er en urban park beliggende i Københavns kommune og denne skal driftes på samme måde som øvrige parker i Kommunen driftes. Det der udbydes er dels renhold, dels grøn drift og pleje. Kontrakten er i dag udliciteret og driften skal overtages pr. 1. januar 2022. Der vil ikke være virksomhedsoverdragelse og der kommer ikke internt kontrolbud. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 200 000.00 DKK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77312000 Unkrautjäten 77313000 Pflege von Parkanlagen 77314000 Grundstückspflege II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: DK01 Hovedstaden Hauptort der Ausführung: København II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter: Bilag 0. Udbudsbetingelser Bilag A. Kontrakt (bilag 1. Arbejdsklausul, Bilag 2. CSR, Bilag 3 faktura) Bilag B. Kravspecifikation Bilag C. Tilbudsskema (delt i flere faneblade. Samtlige faneblade og samtlige linjer skal udfyldes for at tilbud er konditionsmæssigt). Tilbudsskema skal udfyldes og oploades i Mercell. Bilag D. Kort Bilag E. Alkoholpolitik Bilag F. Liste over køretøjer leverandør agter at benytte på aftalen (Skal udfyldes og oploades i Mercell) Bilag G. Kvalitetshåndbog (i denne beskrives den måde Københavns Kommune ønsker at arbejdet på de respektive områder skal udføres på). Bilag H. Ekstrakt af Forvalterredskab (Dette skal benyttes de steder i Kvalitetshåndbogen hvor der er henvist til denne) Bilag I. Vandingskort II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 200 000.00 DKK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2022 Ende: 31/12/2025 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: 2 x 1 år II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: ja Beschreibung der Optionen: Bestillingsopgaver er optioner II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: - Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000. - Tilbudsgivers gennemsnitlige årlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 400.000. kr.(ekskl. moms). - - Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 25 % i gennemsnit se seneste 3 disponible regnskabsår eller i det seneste disponible regnskabsår. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: - Leverandøren skal dokumentere, at de inden for de sidste 3 år mindst har leveret samme type tjenesteydelse til minimum 3 private eller offentlige ordregivere. Kontrakterne skal opgives med årsværdi samt beskrivelse af hvilken type opgave der blev leveret. Samtidig skal ordregiver oplyses om de pågældende kontraktens størrelse, tidsrummet for kontraktens løbetids, samt kontaktperson hos den pågældende ordregiver. leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: - Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 01/10/2021 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Dänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 01/10/2021 Ortszeit: 12:00 Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Nævnenes Hus Postanschrift: Toldboden 2 Ort: Viborg Postleitzahl: 8800 Land: Dänemark E-Mail: [10]klfu@naevneneshus.dk Telefon: +45 72405600 Fax: +45 33307799 Internet-Adresse: [11]http://www.naevneneshus.dk VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35 Ort: Valby Postleitzahl: 2500 Land: Dänemark E-Mail: [12]kfst@kfst.dk Telefon: +45 41715000 Fax: +45 41715100 Internet-Adresse: [13]http://www.kfst.dk VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/08/2021 References 6. mailto:m15s@kk.dk?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/150703351.aspx 8. https://permalink.mercell.com/150703351.aspx 9. https://permalink.mercell.com/150703351.aspx 10. mailto:klfu@naevneneshus.dk?subject=TED 11. http://www.naevneneshus.dk/ 12. mailto:kfst@kfst.dk?subject=TED 13. http://www.kfst.dk/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de