Ausschreibung: Medizinische Geräte - RO-Cluj-Napoca Medizinische Geräte Kühlschränke Dokument Nr...: 441436-2021 (ID: 2021090109043785860) Veröffentlicht: 01.09.2021 * RO-Cluj-Napoca: Medizinische Geräte 2021/S 169/2021 441436 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-Napoca Nationale Identifikationsnummer: 4547125 Postanschrift: Strada: Republicii, nr. 34-36 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400015 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Marcela Muresan E-Mail: [6]alcasin@yahoo.com Telefon: +40 0264590056 Fax: +40 0264590056 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.iocn.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126925 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare echipamente medicale Referenznummer der Bekanntmachung: 454712520219 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare echipamente medicale II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 2 147 958.07 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 6 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Frigidere auto cu compresor Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39711130 Kühlschränke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: la sediul IOCN II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate 1 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 9 243.70 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Titlul proiectului: " Fii responsabil de sntatea ta - programe regionale de prevenie, depistare precoce, diagnostic i tratament precoce al cancerului de col uterin - etapa II - Regiunea de Nord Vest" Contract de finanare nr. POCU/856/4//9/140501 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Frigidere auto cu compresor 100W Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39711130 Kühlschränke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: la sediul IOCN II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate 6 bucati II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 37 815.12 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Titlul proiectului: " Fii responsabil de sntatea ta - programe regionale de prevenie, depistare precoce, diagnostic i tratament precoce al cancerului de col uterin - etapa II - Regiunea de Nord Vest" Contract de finanare nr. POCU/856/4//9/140501 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Colposcop fix Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: la sediul IOCN II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate 6 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 352 941.18 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Titlul proiectului: " Fii responsabil de sntatea ta - programe regionale de prevenie, depistare precoce, diagnostic i tratament precoce al cancerului de col uterin - etapa II - Regiunea de Nord Vest" Contract de finanare nr. POCU/856/4//9/140501 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Congelator laborator HPV Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: la sediul IOCN II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate 1 bucata II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 28 571.43 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Titlul proiectului: " Fii responsabil de sntatea ta - programe regionale de prevenie, depistare precoce, diagnostic i tratament precoce al cancerului de col uterin - etapa II - Regiunea de Nord Vest" Contract de finanare nr. POCU/856/4//9/140501 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipamente laborator detectare HPV Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: incinta iocn II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate 1 bucata II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Timpul minim de instruire acceptat este de 5 zile. Sub acest timp de instruire oferta va fi declarata neconform. / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Termenul maxim de livrare acceptat este de 45 zile. Peste acest termen de livrare oferta va fi declarata neconform. / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 679 050.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Titlul proiectului: " Fii responsabil de sntatea ta - programe regionale de prevenie, depistare precoce, diagnostic i tratament precoce al cancerului de col uterin - etapa II - Regiunea de Nord Vest" Contract de finanare nr. POCU/856/4//9/140501 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Frigider probe laborator HPV Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39711130 Kühlschränke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: la sediul IOCN II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate 1 bucata II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 40 336.14 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Titlul proiectului: " Fii responsabil de sntatea ta - programe regionale de prevenie, depistare precoce, diagnostic i tratament precoce al cancerului de col uterin - etapa II - Regiunea de Nord Vest" Contract de finanare nr. POCU/856/4//9/140501 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertanii, terii susintori i subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate, LA SOLICITAREA AUTORITII CONTRACTANTE, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc pân la finalizarea evalurii ofertelor. Aceste documente sunt: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestora cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) Declaraie privind neîncadrarea în prevederile art. 58-63 din Legea 98/2016,doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc, doar la solicitarea autoritii contractante pân la finalizarea evalurii ofertelor. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante în ceea ce privete organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sef Lucrari Dr.Vlad Ioan Ctlin, Dir. Fin-Contabil Ec. Anca Meda Burc, Dr. Florian Alexandru Nicula, Ing. Alexandru Todescu, Ec. Daniela Pop, Ref. Sp. Jr. Alin Matei. Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv/alte documente edificatoare, dupa caz. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea cerinei urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe locul 1 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primul loc pân la finalizarea evalurii ofertelor. - Certificat constatator emis de ctre Oficiul Naional al Registrului Comerului - se va prezenta copie semnat, tampilat conform cu originalul". III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatAviz de funcionare emis de Ministerul Sntii - ANMDM pentru activitatea de comercializare i distribuie pentru dispozitivelemedicale ofertate, conform prevederilor art.4 din Normele Metodologice de aplicare atitlului XX din Legea 95/2006, aprobate prinOrdinul MS nr.1008/2016 si art. 196 din Legea 98/2016-Aviz de funcionare emis de Ministerul Sntii - ANMDM pentru reparare, mentenan i punere în funciune/instalare pentrutipurile de echipamente medicale care fac obiectul contractului, conform prevederilor art.4 din Normele Metodologice de aplicare atitlului XX din Legea 95/2006, aprobate prin Ordinul MS nr.1008/2016 si art. 196 din Legea 98/2016 Möglicherweise geforderte Mindeststandards: se va completa DUAE. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea cerintei urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe locul 1 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/10/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/01/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/10/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/08/2021 References 6. mailto:alcasin@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.iocn.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126925 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de