Ausschreibung: Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör - RO-Otopeni Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör Berufskleidung Dokument Nr...: 441341-2021 (ID: 2021090109041885789) Veröffentlicht: 01.09.2021 * RO-Otopeni: Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör 2021/S 169/2021 441341 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836 Nationale Identifikationsnummer: 27036839 Postanschrift: Strada: Zborului, nr. 1 Ort: Otopeni NUTS-Code: RO322 Ilfov Postleitzahl: 075100 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): MIU Adrian E-Mail: [6]achizitii1836@roaf.ro Telefon: +40 213505113-276/462 Fax: +40 213185452/67 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.roaf.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126898 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipament special si de protectie pentru personalul navigant si tehnic de aviatie Referenznummer der Bekanntmachung: A1-6687/18.08.2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului îl constituie achiziia de îmbrcminte special i de protecie pentru personalul navigant i tehnic de aviaie, necesar pentru echiparea efectivelor din unitile militare subordonate Statului Major al Forelor Aeriene Române. Autoritatea contractant va rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificare/informaii suplimentare cu cel puin 10 zile înainte de termenul limit de depunere a ofertelor. Numr zile pân la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 15 II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 268 262.45 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 9 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 9 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tricou cu mânec scurt rezistent la foc Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18110000 Berufskleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: U.M. 01991, loc. Aricetii-Rahtivani, sat Târgoru Nou, judeul Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Tricou cu mânec scurt rezistent la foc; Cantitate = 200 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 37 962.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat pentru lotul nr. 9. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Combinezon de zbor pentru iarn rezistent la foc Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18110000 Berufskleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: U.M. 01991, loc. Aricetii-Rahtivani, sat Târgoru Nou, judeul Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Combinezon de zbor pentru iarn rezistent la foc; Cantitate = 100 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 179 550.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 3 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat fara TVA a contractului. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Costum de protecie unic cu apc Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: Unitatea Militara 01991 Targsoru Nou, Jud. Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Costum de protecie unic cu apc; Cantitate = 250 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 146 205.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat pentru lotul nr. 4. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Combinezon de zbor pentru vara rezistent la foc Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: Unitatea Militara 01991, loc Aricestii-Rahtivani, sat Targsoru Nou, Jud. Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Combinezon de zbor pentru var rezistent la foc; Cantitate = 250 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 307 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat fara TVA a contractului. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bluzon pentru zbor rezistent la foc Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18110000 Berufskleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: Unitatea Militara 01991 Targsoru Nou, Jud. Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Bluzon pentru zbor rezistent la foc; Cantitate = 85 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 231 106.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat fara TVA a contractului. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Costum salopet bluz i pantalon pieptar Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18110000 Berufskleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: U.M. 01991, loc. Aricetii-Rahtivani, sat Târgoru Nou, judeul Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Costum salopet bluz i pantalon pieptar; Cantitate = 450 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 82 642.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat pentru lotul nr. 8. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Combinezon de protecie antistatic Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18100000 Arbeitskleidung, besondere Arbeitsbekleidungen und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: U.M. 01991, loc. Aricetii-Rahtivani, sat Târgoru Nou, judeul Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Combinezon de protecie antistatic; Cantitate = 250 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 98 752.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat pentru lotul nr. 5. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Combinezon de protecie alte arme Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18110000 Berufskleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: U.M. 01991, loc. Aricetii-Rahtivani, sat Târgoru Nou, judeul Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Combinezon de protecie alte arme; Cantitate = 385 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 152 078.85 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat pentru lotul nr. 6. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Costum de protecie alte arme Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 18110000 Berufskleidung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO316 Prahova Hauptort der Ausführung: U.M. 01991, loc. Aricetii-Rahtivani, sat Târgoru Nou, judeul Prahova II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Costum de protecie alte arme; Cantitate = 55 buci; II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 32 165.10 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cuantumul garaniei de participare este de 1% din valoarea estimat pentru lotul nr. 7. Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerina nr. 1 Neîncadrarea în prevederile art. 164, art. 165 i art. 167 din Legea nr. 98/2016, privind achiziiile publice. Modalitatea de îndeplinire: Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate se face prin completarea DUAE, urmând ca documentele care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE s fie prezentate, la solicitarea achizitorului, de ctre ofertantul declarat câtigtor la finalizarea evalurii ofertelor. De asemenea, ofertanii sunt obligai s respecte prevederile din Instruciunile pentru ofertani, document care face parte din prezenta documentaie de atribuire. Cerina nr. 2. Prezentarea certificatului prin care se confirm plata taxelor i impozitelor la bugetul general consolidat i la bugetul local din care s reias lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestuia. Modalitatea de îndeplinire: 1. Se va prezenta DUAE, completându-se seciunile aferente cerinelor solicitate. 2. Pentru persoane juridice/fizice române se vor prezenta documente justificative, respectiv certificatele care confirm plata taxelor i impozitelor la bugetul general consolidat i bugetul local, iar pentru persoane juridice/fizice strine, se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoriti competente din ara de reziden, prin care s dovedeasc îndeplinirea obligaiilor scadente de plat a impozitelor ctre bugetul de stat i bugetul local, în conformitate cu legislaia din ara de reziden. Documentele menionate se vor prezenta doar la solicitarea achizitorului de ctre ofertantul declarat câtigtor la finalizarea evalurii ofertelor. De asemenea, ofertanii sunt obligai s respecte prevederile din Instruciunile pentru ofertani, document care face parte din prezenta documentaie de atribuire. Cerina nr. 3 Prezentarea "Declaraiei privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ terul susintor" (Declaraie privind neîncadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016) Persoane ce dein funcii de decizie în cadrul achizitorului - U.M. 01836 Otopeni sunt: Laureniu HODOROGEA (Comandantul U.M. 01836), Dumitru DAVID (Lociitorul Comandantului U.M. 01836), Adrian MIU (ef Serviciu Management Achiziii Program Major Fore Aeriene U.M. 01836), Nicolae BCAN (Contabil ef U.M. 01836). Modalitatea de îndeplinire- Indeplinirea cerintelor se demonstreaza prin completarea "Declaraiei privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ terul susintor" (formularul nr. 5). Documente emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare; Se va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE), urmând ca documentul justificativ, respectiv certificat ONRC s fie prezentat doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 în clasamentul întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Certificatul constatator poate fi prezentat în copie legalizat/fotocopie certificat ,,conform cu originalul" (formula specificat poate fi efectuat olograf sau prin aplicarea unei stampile coninând aceast meniune) însuit prin semnatura reprezentantului abilitat s depun documentele i prin stampila operatorului economic) sau emis în forma electronic, având încorporat, ataat sau logic asociat semnatura electronica extinsa (Notificare ONRC_Serviciul InfoCert_AC_0).Informaiile cuprinse în acesta trebuie sa fie actuale/reale la momentul prezentrii documentului.Pentru persoane juridice/fizice strine: În cazul ofertanilor de alt naionalitate decât cea român, documentele menionate vor fi transmise în limba de origine, însotit de o traducere autorizat a acestuia în limba român. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 173 din Legea nr. 98/2016, cu modificrile i completrile ulterioare). Toate documentele solicitate de autoritatea contractant vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice în SICAP, semnate cu semnatura electronic extins bazat pe un certificat calificat, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronic.În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situaia personal a ofertantului i capacitatea de exercitare a activitii profesionale (înregistrare i atestare) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6,7,8,9Cifra de afaceri anuala generalaOfertantul trebuie s demonstreze c a realizat o cifr de afaceri global cel puin egal cu valoarea estimat a lotului/loturilor pentru care depune ofert (307.800,00 lei fr TVA lotul 1, 179.550,00 lei fr TVA lotul 2, 231.106,50 lei fr TVA lotul 3, 146.205,00 lei fr TVA lotul 4, 98.752,50 lei fr TVA lotul 5, 152.078,85 lei fr TVA lotul 6, 32.165,10 lei fr TVA lotul 7, 82642,50 lei fr TVA lotul 8, 37.962,00 lei fr TVA lotul 9), iar cifra de afaceri global se va demonstra pentru ultimii 3 ani (2018, 2019 i 2020). În situaia în care ofertantul a fost înfiinat sau i-a început activitatea economic de mai puin de 3 ani, se va lua în considerare prezentarea informaiilor corespunztoare perioadei efective de activitate. Neîndeplinirea acestei cerine atrage excluderea ofertantului de la procedura privind atribuirea contractului. Ofertanii care trebuie s efectueze conversia altor monede decât lei în euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale, stabilite de catre BNR pentru anii: 2018 4,6535 lei, 2019 4,7452 lei, 2020 4,8371 lei. lei. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa Documentul Unic de Achiziii European (DUAE), urmând ca documentele justificative (bilanuri contabile, situaii financiare, etc.) s fie prezentate doar la solicitarea achizitorului, de ctre operatorul economic clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. În completarea DUAE ofertanii sunt obligai s respecte prevederile din Instruciunile pentru ofertani, document care face parte din prezenta documentaie de atribuire. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatExperien similar Lista principalelor furnizri de produse similare în ultimii 3 ani (calculai anterior termenului limit de depunere a ofertelor). Ofertanii vor face dovada furnizrii de produse similare de o valoare total cel puin egal cu valoarea estimat a lotului/loturilor pentru care depune ofert, respectiv (307.800,00 lei fr TVA lotul 1, 179.550,00 lei fr TVA lotul 2, 231.106,50 lei fr TVA lotul 3, 146.205,00 lei fr TVA lotul 4, 98.752,50 lei fr TVA lotul 5, 152.078,85 lei fr TVA lotul 6, 32.165,10 lei fr TVA lotul 7, 82642,50 lei fr TVA lotul 8, 37.962,00 lei fr TVA lotul 9).Prin produse similare se înelege produse finite din categoria articolelor de îmbrcminte de uz profesional/ de lucru, cu urmatoarele caracteristici: pentru loturile 1,2,3 i 9 s aib caracteristica de propagare a focului min A1/SR EN ISO 15025, iar pentru loturile 4, 5, 6, 7 i 8 s aib în compoziie fir antistatic). Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa Documentul Unic de Achiziii European (DUAE), respectând prevederile din Instruciunile pentru ofertani, document care face parte din prezenta documentaie de atribuire, urmând ca documentul/ele justificativ(e) s fie prezentat(e) doar la solicitarea achizitorului de ctre operatorul economic clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Ofertanii vor prezenta unul/mai multe documente relevante (contract de furnizare, certificate, procese verbale, recomandri din partea beneficiarilor). Documentele prezentate în acest sens vor purta meniune conform cu originalul i tampila operatorului economic. Documentele încheiate în alte limbi decât limba român se vor prezenta în copie, însoite de traduceri autorizate în limba român. În situaia în care beneficiarul este un client privat i, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obinerii unei confirmri din partea acestuia, demonstrarea livrrilor anterioare de produse se realizeaz printr-o declaraie pe proprie rspundere a operatorului economic în cauz. În cazul în care exist incertitudini sau neclariti în ceea ce privete anumite documente prezentate, achizitorul îi rezerv dreptul de a solicita detalii, precizri sau confirmri suplimentare atât de la ofertantul în cauz, cât i de la autoritile competente care pot furniza informaii în acest sens. În situaia în care ofertantul a fost înfiinat sau i-a început activitatea economic de mai puin de 3 ani, se va lua în considerare prezentarea informaiilor corespunztoare perioadei efective de activitate. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 27/09/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 27/12/2021 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 27/09/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Documentul Unic de Achiziii European se va putea accesa în vederea completrii de ctre operatorii economici interesai la adresa : [10]https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter. a)Posibilitatea retragerii sau modificrii ofertei: Nicio ofert nu poate fi retras dup data limit de depunere precizat în anunul de participare, sub sanciunea excluderii acestuia la procedura pentru atribuirea contractului de achiziie public i a pierderii garaniei de participare. Comisia de evaluare, cu acceptul operatorului economic, corecteaz erorile aritmetice i remediaz viciile de form ale documentelor i ofertelor prezentate de ctre acesta (art.134, alin.10 din HG 395/2016). Dac op. ec. modific oferta dup deschidere sau nu accept remedierea viciilor sau corecia erorilor, aceasta va fi considerat neconform (art.134, alin.11 din HG 395/2016). b) Asociere: În cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune oferta comun, îndeplinirea cerintelor privind situatia personal a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitii profesionale i standardele de asigurare a calitii trebuie s fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar cerina privind capacitatea tehnic i/sau profesional trebuie sa fie îndeplinit prin cumul de grupul de asociai. Se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel puin urmtoarele: faptul ca asociaii sunt responsabili solidar i nelimitat de executarea contractului, nominalizarea liderului asociaiei, comunicrile i plile se vor face de liderul asociaiei. c) În cazul în care nu se specific în cadrul prezentei Fie de date a achiziiei modul de prezentare a documentelor, acestea pot fi prezentate în oricare din urmtoarele forme: original, copie legalizat sau copie lizibil cu meniunea conform cu originalul. d) Documentele emise într-o limb strin vor fi însoite de traduceri în limba român efectuate de un traductor autorizat. e) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. În cazul în care acestea sunt semnate de o alt persoan, aceasta va prezenta o împuternicire. f) Toate documentele vor avea, pe lâng semntur, menionat în clar numele, prenumele i funcia semnatarului. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Precizri privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare: Termenele limita de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 8 din Legea nr. 101 din 19 mai 2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Birou juridic - U.M. 01836 Otopeni Postanschrift: Strada: Zborului, nr. 1, Sector: -, Judet: Ilfov Ort: Otopeni Postleitzahl: 075100 Land: Rumänien E-Mail: [13]achizitii1836@roaf.ro Telefon: +40 21506133 Internet-Adresse: [14]www.roaf.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/08/2021 References 6. mailto:achizitii1836@roaf.ro?subject=TED 7. http://www.roaf.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126898 10. https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. mailto:achizitii1836@roaf.ro?subject=TED 14. http://www.roaf.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de