Ausschreibung: Tragbare Computer - RO-Mgurele Tragbare Computer Tischcomputer Dokument Nr...: 441337-2021 (ID: 2021090109041485773) Veröffentlicht: 01.09.2021 * RO-Mgurele: Tragbare Computer 2021/S 169/2021 441337 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei" Nationale Identifikationsnummer: RO 3321234 Postanschrift: Strada: Reactorului, nr. 30 Ort: Magurele NUTS-Code: RO322 Ilfov Postleitzahl: 077125 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Cristea Aurelian, Cristina Nascu E-Mail: [6]corina.lungu@eli-np.ro Telefon: +40 214042318 Fax: +40 311038873 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.nipne.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126871 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Cercetare I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: CERCETARE-DEZVOLTARE Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem de calcul (PC Desktop) si computere portabile (laptopuri) Referenznummer der Bekanntmachung: 13/2021 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30213100 Tragbare Computer II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: - LOT 1 Sistem de calcul (PC Desktop) - necesar pentru efectuarea activitatilor de cercetare, monitorizarea parametrilor de mediu precum si sustinerea activitatilor cu privire la managementul calitatii (elaborare proceduri, instructiuni de lucru); - LOT 2 computere portabile (laptopuri) - necesare pentru efectuarea activitatilor de cercetare, monitorizarea parametrilor de mediu precum si sustinerea activitatilor cu privire la managementul calitatii (elaborare proceduri, instructiuni de lucru) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare adresate de catre operatorii economici, in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 27 alin (3) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 16 500.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für nur ein Los Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 2 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 1 Sistem de calcul (PC Desktop) Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: Strada Reactorului, nr.30 Magurele, Judet Ilfov II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: - LOT 1 Sistem de calcul (PC Desktop) - necesar pentru efectuarea activitatilor de cercetare, monitorizarea parametrilor de mediu precum si sustinerea activitatilor cu privire la managementul calitatii (elaborare proceduri, instructiuni de lucru) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Minim 30 zile conform caiet de sarcini (TL) / Gewichtung: 4 Preis - Gewichtung: 96 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 30 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben PN 1906021 (F10) II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT 2 computere portabile (laptopuri) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213100 Tragbare Computer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO32 Bucureti-Ilfov Hauptort der Ausführung: Strada Reactorului, nr.30 Magurele, Judet Ilfov II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: - LOT 2 computere portabile (laptopuri) - necesare pentru efectuarea activitatilor de cercetare, monitorizarea parametrilor de mediu precum si sustinerea activitatilor cu privire la managementul calitatii (elaborare proceduri, instructiuni de lucru) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Minim 30 zile conform caiet de sarcini (TL) / Gewichtung: 4 Preis - Gewichtung: 96 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 10 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 30 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben PN 1906021 (F10) Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in prevederile art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/ 2016. In acest sens, Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator va completa DUAE-Partea III. Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, va prezenta, la solicitarea Autoritatii Contractante, urmatoarele documente edificatoare care probeaza/confirma neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 de mai sus, atat pentru ofertantul unic/Ofertantul asociat cat si pentru Subcontractantul/Tertul sustinator declarati in oferta: - cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; -Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii acestui certificat; - Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat, in conformitate cu legislatia nationala a tarii de rezidenta a ofertantului unic/ ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sau a tarii in care ofertantul unic/ ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator este stabilit. Din documentele edificatoare prezentate trebuie sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii acestora. - certificate/caziere/documente edificatoare care probeaza/ confirma neincadrarea in situatiile prevazute la art. 167 alin. (1), atat pentru ofertantul unic/Ofertantul asociat cat si pentru Subcontractantul/Tertul sustinator declarati in oferta (daca este cazul); - documente edificatoare prin care sa demonstreze faptul ca ofertantul unic/Ofertantul asociat cat si pentru Subcontractantul/Tertul sustinator declarati in oferta se incadreaza in prevederile art. 166 alin (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul); - alte documente edificatoare, dupa caz. Ofertantul unic/Ofertantul sociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante sunt: Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante sunt: Nicolae Marius Marginean; Mitica Dragusin; Constantin Ivan; Alexandru Popescu, Dana Cristina Verdes, Daniela Moraru, Aurelian Cristea, Madalina-Adriana Gatej, Daniel-Catalin Stoica, Cristina Gabriela Nascu, Mihnea Dulea. Atenionri speciale: 1. Nedepunerea DUAE odat cu oferta (inclusiv pentru asociat/ter susintor) atrage respingerea acesteia ca inacceptabil. 2. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : angajamentul ferm al terului susintor din care rezult modul efectiv în care se va materializa susinerea acestuia, a acordului de subcontractare i/sau a acordului de asociere, dup caz. Nedepunerea acestora odat cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificri pentru eventualele inadvertene de form ale informaiilor cuprinse în seciunile DUAE, atât ale ofertantul ofertantului/candidatului, cât i ale subcontractantului/terului susintor, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfurarea corespunztoare a procedurii de atribuire. Documentele ce vor fi prezentate, in urma solicitarii autoritatii contractante pentru demonstrarea cclor declarate in DUAE, vor fi prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Documentele in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana. Operatorii economici care depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum i faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. In vederea demonstrarii indeplinirii criteriului de capacitate de exercitare a activitatii profesionale, Ofertantul unic/Ofertantul asociat va completa DUAE - Partea IV - Sectiunea A. Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, va prezenta, la solicitarea Autoritatii Contractante, documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa ateste ca obiectul contractului are corespondenta in activitatea ofertantului/ ofertantului asociat/ subcontractantului, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru persoanele juridice straine, se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta. Informatiile din documentele constatatoare trebuie sa fie reale/valide la data prezentarii acestuia. Alte informatii minimale ce trebuie sa se regaseasca in documentul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); - activitatile principale si secundare; - reprezentantii legali. Documentele ce vor fi prezentate, in urma solicitarii autoritatii contractante pentru demonstrarea cclor declarate in DUAE, vor fi prezentate cu mentiunea conform cu originalul. Documentele in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui membru sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2Proportia de subcontractareInformatii despre subcontractantiIn cazul în care ofertantul va subcontracta o parte din contract, ofertantul are obligatia de a declara in DUAE subcontractantul/subcontractantii si de a completa partea Criterii de selectie - Sectiunea C - subsectiunea "Proportia de subcontractare".În cazul în care ofertantul utilizeaza capacitatile subcontractantului/subcontractantilor in cadrul contractului, fiecare subcontractant va completa un formular DUAE separat care s cuprind informaiile solicitate în Partea Motive de excludere si Partea Criterii de selectie - sectiunea A.In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, ofertantul va prezenta odata cu depunerea DUAE, acordul de subcontractare Formular nr. 7. Contractele de subcontractare trebuie sa fie în concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Autoritatea contractant solicit ofertantului s precizeze în ofert:a) partea/prile din contract pe care intenioneaz s o/le subcontracteze; ib) datele de identificare ale subcontractanilor propui, dac acetia din urm sunt cunoscui la momentul depunerii ofertei.Nota: Raspunderea contractantului în ceea ce priveste modul de îndeplinire a contractului nu este diminuata în cazul în care o parte/ parti din acesta sunt îndeplinite de subcontractanti. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: 1. Ofertantul va declara in DUAE subcontractantul/subcontractantii si de a completa partea Criterii de selectie - Sectiunea C - subsectiunea "Proportia de subcontractare".2. Fiecare subcontractant va completa un formular DUAE separat care s cuprind informaiile solicitate în Partea Motive de excludere si Partea Criterii de selectie - sectiunea A.3. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, ofertantul va prezenta odata cu depunerea DUAE, acordul de subcontractare Formular nr. 7. Contractele de subcontractare trebuie sa fie în concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.4. Ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta, daca este cazul, documente relevante referitoare la capacitatea tehnica a subcontractantilor propusi cu privire la partea/partile din contract pe care acestia urmeaza sa o/le indeplineasca efectiv. Toate documentele vor fi prezentate cu mentiunea conform cu originalul. Documentele in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 28/09/2021 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 28/02/2022 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 28/09/2021 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Operatorii economici vor avea în vedere i informaiile prezentate în documentul Instruciuni pentru ofertani, ataat la seciunea Documente atasate ce compun Documentatia de Atribuire din SEAP. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 Internet-Adresse: [12]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de Legea nr. 101/2016. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Oficiul juridic IFIN-HH Postanschrift: Str.Reactorului nr.30, jud. Ilfov Ort: Mgurele Postleitzahl: 077125 Land: Rumänien Telefon: +40 214042300 Fax: +40 214574440 Internet-Adresse: [13]www.nipne.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/08/2021 References 6. mailto:corina.lungu@eli-np.ro?subject=TED 7. http://www.nipne.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100126871 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. http://www.nipne.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de